بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

خرید خودرو کارکرده سایپا ساینا در بازار ایران موثر نسبتا میسر و بوسیله زبان روتین به احصائیه می آید؛ به ویژه آنکه سدان جمع و جور ساینا یکی از پرتیراژترین خودروهای تولیدی توسط کارخانه های تویی بوده و به عنوان یک محصول نسبتا اقتصادی دردسترس قشر کثیری از مشتریان تویی قرار اندوهناک است. از سویی دیگر اما در همین بازار ساده در معامله و فروش خودروهای داخلی، همواره سودجویانی حضور دارند که در کمین فروش خودروهای با قیمت مناسب و کسب سود مطلوبشان هستند که گاه این امر به ابداع تنش در میدان یا مقیاس های خاصی از خودروها منجر می شود. معرفی کردن سایپا ساینا

سایپا ساینا معیار فیس لیفت خودرو تیبا است که بر پلتفرم بوسیله روزرسانی شده پراید استوار شده و به عنوان یکی ازخودروهای جایگزین پراید وارد سبد محصولات مشارکت سایپا گردیده است. چند سال پس از ارائه خودرو تیبا، انبازی سایپا تصمیم بوسیله ارائه نسخه ای دوست داشتنی نم و زیباتر از این محصول به بازار گرفت که خراج آن به عرضه مدل ساینا در سال در زمستان ۹۵ منجر شد.

شریک سازنده ابتدا ساینا را در دو میزان SX و EX به مشت مشتریان داخلی رساند اما پس از مدتی نسخه پایه SX که فاقد حسگر پارک عقب، آینه های جانبی برقی، لوزی برقی عقب و تهویه دیجیتال وجود را به خشکی امدن گذاشت و داخل عوض به تولید معیار به اصطلاح فول آپشن EX این سدان کوچک ادامه رحم.مدل سازی ظاهری سایپا ساینا

همان طور که انتظار می رود مشارکت سایپا بوسیله جز اعمال تغییراتی تو نمای جلو و پشت ساینا نسبت بوسیله میزان تیبا، تغییرات مهم دیگری را پهلو بدنه محصول جدیدتر خویشتن اعمال نکرده است. بااین حال تحولات رخساره گرفته تو نمای روبه رو و متعاقب سایپا ساینا موجب به حیات آمدن چهره ای به مراتب زیباتر، اسپرت نم و جوان پسندتر برای ساینا نسبت بوسیله مدل تیبا شده و دیگر از آن چهره لال و نه چندان خوشایند تیبا درون میزان ساینا اثری مشاهده نمی شود.

چراغ های جلو بوسیله فرمی کشیده درآمده و حالتی اخم آلود بوسیله چهره ساینا بخشیده است. نقشه کشی سپر و دریچه هواکش و قاب های مه شکن آن نیز موجب دوست داشتنی تر شدن نمای چهره سایپا ساینا شده است. در نمای بغل تغییرات چندانی نسبت به تیبا مشاهده نشده و برخی جزئیات نسبت بوسیله گذشته تبدیل کرده تا شاهد شمایلی به روزتر در پروفیل جانبی ساینا باشید؛ اما نمای عقب ساینا نیز همان طور که اشاره شد به طور کامل تغییر کرده و با استفاده از چراغ های یک تکه با طراحی مناسب و هماهنگ با انواع جلو و همچنین تغییرات پدید آمده در سپر و در مجری تماشاگر نمایی به مراتب زیباتر و بوسیله روزتر درون پاره پشت سایپا ساینا هستیم. در مجموع باید عنوان داشت که نمای ظاهری ساینا زیاد جذاب برنده از معیار های تیبا بوده و اقبال عمومی بیشتر نسبت به این خودرو نیز نشانگر این نسب بوده استطراحی داخلی سایپا ساینا

پس از ورود به اتاقک سایپا ساینا وارد خواهید شد که همکاری سایپا طبق معمول فرع ای به تغییرات کلی نمای داخلی محصولات خود نداشته و تقریبا همان داشبورد، رودری ها صندلی ها و ... که داخل تیبا موجود بودند را به مدل ساینا همچنین ارجاع داده است. طراحی داشبورد به خاص کنسول میانی آن جذابیت چندانی نداشته و اقتصادی بودن خود را از کیلومترها دورتر فریاد می زند. شکل نامناسب دریچه های تهویه نیز سبب زشت تر به دید رسیدن نمای داخلی ساینا، تیبا و سایر محصولات این پلتفرم شده است.

 بااین حال طرح غربیلک فرمان سه گانه شاخه ساینا حالتی اسپرت زیرفون داشته و صفحه کیلومتر احصائیه عقب آن نیز درون نوع خود مناسب به نظر می رسد. مصرف از تریم دو رنگ جلوه چندان جذابی برای نمای داخلی ساینا ایجاد ننموده است. فرم صندلی ها نیز چندان تغییر نکرده و داخل مسافرت های کامل می تواند موجب خستگی و کوفتگی بدن سرنشینان شود؛ نیز فضای داخلی سایپا ساینا جهت جناب چهار سرنشین بزرگسال با قد متوسط فضای نسبتا کافی را فراهم آورده است ولی سرنشینان بلندقد در ردیف عقب با انفراد هایی از کشور فضای زانوها یا قانون مواجه خواهند شد. صندوق ظهر تیبا همچنین فضای لازم جهت جا دادن ابزار یک جهانگردی خانوادگی ۴ نفره را دراختیار می گذارد. درون مجموع باید عنوان داشت که فضای داخلی ساینا چه ازلحاظ کیفیت و چه ازلحاظ المان های کاربردی چندان هیجان انگیز بوسیله دیدن نمی رسد اما بااین حال مشتریان بازار کمتر تنوع ایران می توانند پاسخ نیازهای اولیه خود را از کابین این خودرو قبض کنند. آپشن ها و امکانات سایپا ساینا

سایپا ساینا مقیاس EX از آپشن ها و امکانات رفاهی و ایمنی دامن روزی مند گردیده است: حسگر پارک عقب، توزیع نیروی ترمز ای بی دی، ترمز ضد قفل ABS، چراغ های مه شکن جلو و عقب، کار هیدرولیک، جهیز صوتی با اسپیکرهای جلو و عقب، ۲ عدد کیسه هوا برای شوفر و سرنشین، کمر کمربند پناه پیش بدخیم سیستم تهویه دیجیتال، صندلی شوفر با تنظیمات ۶ حالته دستی، صندلی سرنشین با تنظیمات چهار حالته دستی، روکش صندلی پارچه ای و ایزوفیکس صندلی، آینه جانبی با انتظام برقی. مشخصات فنی ساینا

خودرو ساینا نیروی مورد احتیاج خویشتن را از پیشرانه ۴ ستون تنفس طبیعی به ظرفیت ۱.۵ لیتر دریافت می یواش که درواقع نسخه به روزرسانی شده اتومبیل پراید محسوب می شود. این پیشرانه هشت سوپاپ قادر بوسیله تولید ۸۷ اسب بخار غلبه و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور است که موجب شده تا شتاب صفر تا صد ساینا به نما ۱۲.۸ ثانیه برسد. حداکثر سرعت این سدان ۱۰۵۰ کیلوگرمی طبق با ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت بوده و حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر همچنین بنزین مصرف می نرم. مزایا و معایب ساینا

مدل سازی ظاهری زیباتر از تیبا، بهبود ایمنی نسبت به تیبا، فضای نسبتا جادار کابین، خدمات پس از معامله و لوازم اضافی متجاوز عریض در کامل شهرهای ملک و خرج نگه داری پایین را می توان به عنوان نقاط قوت ساینا داخل دیدن گرفت. از سوی دیگر کیفیت پیدایش و میزان مرغوبیت متریال کابین این خودرو چندان مورد رضایت واقع نشده است.وضعیت فروش ساینا تو ایران

ازآنجاکه ساینا یکی از نوادگان پراید یعنی پرفروش ترین خودرو چند سال اخیر کشور محسوب می شود، بنابراین درکنار خودروهایی همچون تیبا و سایپا کوییک بوسیله نشانی یک سدان کوچک اقتصادی فروش بسیار مناسبی را در بازار کم تنوع ایران تجربه کرده و با استقبال متجاوز گسترده مشتریان و افرادی که خواهان یک خودروی به روزتر از تیبا بودند، قرار محزون است. درنتیجه بوسیله جرات می قابلیت ادعا کرد که وضعیتفروش سایپا ساینادر راسته ایران متجاوز پررونق و پرحرارت دنبال می شود.

 بیشتر بخوانید:آموزش رایگان سانترال و مقدار مرکز تلفن سانترال پاناسونیک درون فون سیستمایسوس سرویس؛ سیاق حل مشکلات سخت افزاری و درنگ افزاریثبت اشتهار تمام ترین حوالی آموزشی آنلاین طراحی UX بارهنما کالجیادگیری مهارتهای شغلی با چراغخرید و سودا دنا پلاس ایران خودرو با خودرو45
  • ۹۹/۰۵/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی