بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

مدتی است که هدست بی سیم به یکی از بهترین گجت های موجود در دنیای فناوری تبدیل شده است و با داشتن آن، دیگر نیازی ازاله که نگران مشکلات سیم باشید. ایرباد خاندان جدیدی از لوازم گوش دادن بوسیله موسیقی است که ظرف مدت زمان کوتاهی به یکی از پرطرفدارترین ها تغییر شده؛ به همین دلیل شرکت های مختلف مدل های یدکی از آن با طرح و فام متنوع تولید می کنند.

بعضی از هدست های بی سیم مثل سری ایرپاد اپل یا ایرباد سامسونگ پس از مدت کوتاهی بازار را تصرف کرده اند. اما این گجت های کوچک، سبک و دوست داشتنی همیشه کاربران خود را راضی نگه نمی دارند. یکی از مشکلاتی که سر راه کاربران ایرباد وجود دارد، افتادن آن است. هدست های بی سیم دارای اندازه بسیار کوچکی هستند و افتادن آن ها از گوش کاربر اصلا روند دور از ذهنی ازاله. گفته می شود سالانه تعداد بسیار یدکی ایرباد داخل راه آهن ژاپن از شنوایی صاحبان آن ها روی ریل قطار می افتند؛ بوسیله همین دلیل یکی از شرکت های نامدار دنیای فناوری تصمیم گرفته است بخاطر برداشتن آن ها کار نو ای انجام دهد.

مقاله های مرتبط:پاناسونیک لومیکس S5 با حسگر ۲۴ مگاپیکسلی معرفی شدپاناسونیک اولیه ایرباد تمام بی سیم خود را روانه بازار اروپا می کند

بر اساس جدیدترین اعلام منتشرشده تو دنیای فناوری، پاناسونیک برای حل مشکل مذکور که داخل سال های اخیر بیشتر شده است، با یکی از ارشد ترین شرکت های راه آهن ژاپن همکاری می کند. این دو مشارکت اراده دارند به قفا هدست های بی سیمی باشند که از شنوایی صاحبان آن ها روی ریل ترن می افتند.

مقابل گزارش خبرگزاری ژاپنی JR East که بخشی از گروه راه آهن مخصوص ژاپن است و مناطق توکیو و توهوکو را پوشش می دهد، در سه گانه ماهه جولای تا سپتامبر ۹۵۰ حادثه داخل ۷۸ رله ترن توکیو صورت داده که با ایرباد مرتبط است؛ ظاهرا این آمار تنها یک چهارم تعداد حقیقی ایربادهای بی ریا را تشکیل می دهد.

گفته می شود کارکنان ایستگاه قطار به نعوظ معمول از یک بازوی گاراژ بخاطر برداشتن افزار بزرگ تیز مثل تاج یا گوشی هوشمند از کنار ریل های قطار استعمال می کنند. اما سنگ های موجود بین ریل ها باعث می شود اشیا کوچک تر سخت تر از دیگر ادوات برداشته شوند. فرض کنید گوشی جانب چپ ایرپاد پرو به درون ریل قطار سقوط کند، داخل این رخساره حتی ممکن است کارکنان مجبور شوند تا آخر نفس صبر کنند که لول طولانی قطارها متوقف شود و بتوانند این وسیله را بیرون بکشند.



برای مقابله با این موضوع، پاناسونیک با همکاری JR East دستگاهی شبیه بوسیله جاروبرقی مخلوق است که گفته می شود بخاطر برج حمل هدست بی سیم بیش مناسب تر از بازوی گاراژ است. با استفاده از این مایه می توان به صبر اشیا کوچک را از لابه لای ریل های قطار خارج کشید و دیگر نیازی بوسیله صبر کردن تا آخر لمحه محو.

مایه مذکور در ایستگاه ایکبوکورو (یکی از مراکز اصلی روش آهن در شمال توکیو) درون حال آزمایش است و نتایج اولیه آمار بسیار نیکی از عملکرد آن نشان می دهند. در آزمایش های ابتدایی جلوه گر شد این دستگاه جدید متجاوز زننده تر از نسخه های سنتی است و می نبوغ به آن برای برج حمل ادوات کوچک و سبک مانند ایرباد اعتماد کرد.بیشتر بخوانید:پهپاد DJI Mini 2 با اقتدار ضبط ویدئو 4K معرفی کردن شداپل دوباره ساخت ایرپاور را متوقف کردسامسونگ برای اضافه کردن خامه لمسی به گلکسی فولد ۳ فناوری آن را تغییر می دهدهواوی واچ GT2 پورشه دیزاین و دودمان جدید عینک های هوشمند هواوی معرفی شدنداپل ایرتگز به زودی درون دو معیار راهی میدان می شود
  • ۹۹/۰۸/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی