بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

همه چیز برای برگزاری ITE 2019 حاضر شده است. همه ظرفیت نمایشگاهی تکمیل شده، روند غرفه سازی بوسیله ساعات پایانی خویشتن نزدیک می شود، بیش از ۱۲۰ سخنران خود را برای حضرت تو این نمایشگاه تخصصی آماده می کنند و پیش بینی می شود نزدیک بوسیله ۱۰ هزار ملاقات کننده تخصصی تو روزهای سرد آبان، گرما پاره این رویداد باشند و از آن دیدار کنند.

پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران با استقبال چشمگیر فعالان اکوسیستم بانکداری و پرداخت مواجه شده است و بسیاری از مقامات اقتصادی، بانکی، فناوری و کسب و کار کننده اخبار کرده اند درون این رویداد مشارکت خواهند کرد یا از آن دیدار می کنند.حضور صدها نفر از مقامات درون پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران

صدها نفر از مقامات ارشد اقتصادی، بانکی و فناوری از یکسره فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی و نمایندگانی از بانک مرکزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی مرتبط با صنعت بانکداری، پرداخت، مالی و فناوری درون رسوم افتتاحیه یا اختتامیه یا روزهای مختلف برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، مدیران عامل بسیاری از بانک های کشور به این رویداد می آیند.

همچنین صدها نفر از مقامات اجنبی شامل سفرا و نمایندگان ارشد کشورهای خارجی به پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران خواهند آمد و از آن بازدید خواهند کرد و در قضیه بخش های متنوع آن قرار خواهند گرفت.حضرت متجاوز از ۲۰ نفر از مدیران عامل بانک های سرزمین

مدیران عامل متجاوز از ۲۰ بانک دولتی و خصوصی تا این لحظه بخاطر حضور داخل پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) اعلام آمادگی کردند.

به خشکی امدن این اساس ضیا ایمانی، مدیرعامل بانک سینا، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت، علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات، حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران و حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون تو پنجمین رویداد نمایشگاه تراکنش ایران شرکت خواهند کرد. اسامی دیگر مدیران عامل به تدریج اطلاع دادن خواهد شد.

آستان بیش از ۱۲۰ سخنران داخلی و خارجی درون ITE 2019

زیاد از ۱۲۰ سخنران تویی و خارجی در مراسم افتتاحیه، اختتامیه، رویدادها و نشست های جانبی پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران به سخنرانی خواهند صیقلی. این سخنرانان از جزء های مختلف دولتی، خصوصی، بانکی، پرداختی، شرکت های فناورانه و استارتاپی هستند که با جناب داخل این رویداد به سخنرانی خواهند صیقل.

از این رو نمایشگاه تراکنش ایران را می نبوغ یکی از مهم ترین و تخصصی ترین گردهمایی های عرصه فناوری های پولی و مالی در بی مو قلمرو دانست که به دنبال برداشتن گامه ای مؤثر در این حوزه با مشارکت صاحب نظرات و متخصصان است.اتمام ظرفیت همه ۵٫۵۰۰ مساحت نمایشگاهی

درون اتفاقی کمینه نظیر، چند روز مانده به برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، همگی حجم نمایشگاهی این رویداد واگذار و تکمیل شده است. اتفاقی کم همانند که در شرایط امروز اقتصادی قلمرو بیانگر آن است که اهمیت فناوری های مالی و پولی از سوی نهادها و باهم اتحاد کردن ها و بانک های سرزمین حس شده است.پیش بینی ملاقات ۱۰ هزارنفر از ITE 2019

پیش بینی می شود بسیار از ۱۰ هزار بازدیدکننده تخصصی از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، به نشانی یک رویداد فناورانه تخصصی ملاقات و ضمن بازدید از غرفه ها، تو رویدادهای مختلف آن شرکت کنند.

بر همین اساس، باتوجه به استقبالی که از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران تاکنون انجام شده است، پیش بینی می شود که بیش از ۱۰ هزار بازدیدکننده تخصصی از حصه های مختلف از آن دیدار بوسیله عمل آورند.پوشش خبری گسترده از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران

رسانه ملی به همراه دیگر شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی همچون سال های گذشته به پوشش تصویری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران خواهند پرداخت.

همچنین، ده ها رسانه تویی کشور از جمله رسانه های مکتوب و مجازی، سایت ها و خبرگزاری ها نیز بوسیله بازتاب اخبار برگزاری نمایشگاه ۳ روزه تراکنش ایران خواهند صیقل و خبرنگاران درون بخش های متنوع این رویداد فناورانه آستان پیدا خواهند کرد.

 بیشتر بخوانید:نمایشگاه تراکنش، فرصتی برای استارتاپ های فین تکفین تک چیست؟ فناوری درون خدمت تسهیل سرویس های مالی و اقتصادیمتخصصان تو مورد نمایشگاه تراکنش چه می گویند؟نمایشگاه تراکنش از ۲۸ آبان آغاز به کار می کند
بوسیله گزارش همشهری آنلاین،  این تکذیبیه مؤکداً بیان می دارد، رئیس و سخن سنج میتینگ امتیاز مصلحت تزیین هیچگاه مصاحبه، خطبه یا پیامی درون تایید خواه حمایت از افزایش قیمت بنزین تو روزهای اخیر نداشته اند. تو جلسات کنفرانس نمره مصلحت نظام نیز هیچگاه بحثی درباره گران شدن بنزین مطرح نبوده است و هرگونه تصمیم گیری در این باره از اختیارات دولت و محفل بوسیله شمار می رود.
شرکت ماهله پاورترین (Mahle Powertrain) مدل ی مقدماتی ی باتری ۴۸ ولتی متاخر با قابلیت افزایش مقیاس شارژ و دشارژ معرفی کرده است که به لطف خنک سازی بهینه شده ی باتری و تغییرات شیمیایی داخل سلول های آن، می تواند نفع جویی درخورتوجهی نمایش دهد. سیستم های نیمه هیبریدی با بوسیله حداکثر رساندن انرژی احیاشده، می توانند بسیار کارآمدتر شوند و به گفته ی مسئولان ماهله، مدل ی نخستین ی باتری خودرو الکتریکی این همدستی باعث می شود بین ۱۲ تا ۱۵ درصد درون استفاده سوخت صرفه جویی شود.



یکی از مسئولان ماهله دراین زمینه گفت:خودروهای نیم هیبریدی به بازیابی کارآمد انرژی و قدرت نسبتا زیاد طی کاهش سرعت احتیاج دارند. ظرفیت ذخیره ی درخورتوجه برای چنین کاربردهایی لازم نیست؛ زیرا کارمایه بازیابی شده تو سرعت گیری مربوط باینده مصرف کردنی خواهد بود. بنابراین، باتری جمع وجور و مقرون به نفع ای که از قدرت شارژ و دشارژ بیشتری درمقایسه با ظرفیت ذخیره ی آن (نرخ های بالای C) یکروز می برد، مطلوب به نظر می رسد.مقاله های مرتبط:فناوری تازه خودروهای الکتریکی را داخل کمتر از ۱۰ دقیقه برای ۵۰۰ کیلومتر رانندگی شارژ می کندعمر باتری خودروهای الکتریکی چقدر است؟آشنایی با فناوری باتری در خودروهای برقی

ازآنجاکه باتری جمع وجوری با هزینه ی کم قیمت برای عمل چرخه های لازم شارژ و دشارژ با جریان زیاد بود نداشت، مهندسان Mahle تصمیم گرفتند با کاربرد از تغییرات شیمیایی LTO داخل سلول های منتخب، باتری خود را تولید کنند. تغییرات شیمیایی این چنینی باعث شد عزب با استفاده از باتری ای بوسیله ظرفیت ۰/۵ کیلووات ساعت، امکان شارژ و دشارژ مداوم با نرخ ۱۰ کیلووات و حداکثر قیمت شارژ و دشارژ ۲۰ کیلووات برای مدت زمان کوتاه فراهم شود. 

مهندسان Mahle همچنین روی طراحی شینه (باس بار) و اتصالات الکتریکی در باتری تمرکز کردند؛ زیرا که هرگونه پایداری زیاد داخل این اجزا می تواند باعث خلق کردن مشکلات گرمایشی و محدودکردن نبوغ سیستم شود. 



ماهله آزمایش نمونه ی اولیه ی باتری خود را آغاز کرده و به دنبال این است که تأیید نرم آیا باتری متاخر می تواند اهداف عملکردی را داخل خودروهای الکتریکی و هیبریدی برآورده نرم یا نه. نتایج اولیه نشان می دهد دمای داخل بسته ی باتری با مدل دشارژ مداوم بیش از ۱۰ کیلووات روزگار در محدوده ی رضایت پاره باقی می ماند و این باتری واقعا می تواند اوج قدرت زیاد از ۲۰ کیلووات را حوصله نرم. متناسب ذکر است قدم بعدی رونمایی خودرو نمایشی Mahle 48V eSupercharged است که به نمونه ی اولیه ی بسته ی باتری مجهز خواهد وجود.بیشتر بخوانید:قصبه خودرو هیبریدی دارای سریع ترین زمان صفر تا صد کیلومتربرساعتفناوری بدیع خودروهای الکتریکی را در کمتر از ۱۰ دقیقه برای ۵۰۰ کیلومتر رانندگی شارژ می کندبرنامه ۴۵۴ میلیارد دلاری سناتور آمریکا برای گسترش میدان خودروهای برقیهوندا فیت (جاز) 2020 رونمایی شداولین خودرو برقی تویوتا با باتری حالت جامد، سال ۲۰۲۰ رونمایی می شود
ASGیکیAROOOON از قابلیت های اصلی پیکسل ۴، حالت عکاسی نجومی، راحتی است به نسخه های باستانی گوشی های پیکسل نیز راه می یابد. گوگلانتشار بوسیله روزرسانی جدید ۷/۲ بخاطر نرم اسباب پیش فرض دوربین خود را ابتدا کرده است که حالت عکاسی نجومی را درکنار دیگر تغییرات برای گوشی های پیکسل ۲ و پیکسل ۳و پیکسل 3a، فعال می کند.مقاله های مرتبط:حالت عکاسی ستاره شناس به عارض غیررسمی بوسیله پیکسل های قدیمی گوگل اضافه شدنسخه ۷/۲ اپلیکیشن Google Camera امکان پرونده ویدئو H.H 265 را بخاطر پیکسل 4 فراهم می

کند حالت عکاسی نجومی برپایه ی حالت تعریف شده ی Night Sight ساخته شده است که به کاربران امکان می دهد به راحتی تصویر عرش شب و چندین عنصر آن، مانند کهکشان راه شری را ثبت. کنند بخاطر چنین تصاویری غیر از گوشی های گوگل پیکسل، به دوربین های عکاسی و کالا جانبی نیاز. است ازآنجاکه این قابلیت بیشتر به قابلیت نرم افزاری گوشی های پیکسل و قرارگیری دوربین در موضع نوردهی طولانی مدت تکیه دارد، می تواند عاری دگرگونی در رقیق ابزار در گوشی های باستانی تر فرمان.

کند سزاوار سرزنش ذکر است هیچ گزینه ای برای عکاسی ستاره شناس حیات ندارد و وقتی در حالت Night Sight هستید، می توانید دوربین را روی آسمان تاریک تنظیم کنید و دستگاه به طور خودکار موضع را نمره می دهد و اعلام می نرم حالت مدنظر روشن (است بخاطر مشاهده ی تصاویر درون اندازه ی حقیقی روی عکس کلیک).



کنید علاوه کنار حالت عکاسی نجومی، نسخه ی/۷ ۲ گوگل کمرا به روزرسانی های چشمگیر دیگری نیز بوسیله همراه. دارد این به روزرسانی ها شامل نگار یاب تمیزتر است که ردیف بالای گزینه ها را تو بالای صفحه ی پنل جمع می. کند اسلایدهای نوردهی و ارشد نمایی مجدد طراحی شده اند و اکنون کاربران می توانند با فشار طولانی دکمه ی شاتر، پرونده ویدئو را آغاز. کنند گوگل همچنین گزینه ی متاخر Social Share را اضافه کرده است که بوسیله کاربران اذن می دهد عکس هایشان را فورا تو پروفایل خود درون فضای رمزی به ابونمان. بگذارند بوسیله علاوه، قابلیت جدیدی تکثیر شده که وقتی گوشی خود را می چرخانید، نکات فریم به شما گوشزد می.



نرم مانند اکثر بوسیله روزرسانی ها، انتظار می رود گوگل کمرا/۷ ۲ روی پیکسل ۲ و پیکسل ۳ و پیکسل 3a با اندروید ۱۰ نصب شود و در روزهای آینده، برای تمام کاربران دردسترس قرار. بگیرد برای بررسی اینکه آیا گوشی شما این نسخه دریافت می کند یا نه، می توانید بوسیله پلی استور مراجعه. کنید همچنین می توانید با استفاده از فایل APK، نسخه ی جدید را فورا انتصاب.

کنید قیمت به روز و مشخصات فنی و هر معلومات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه ی انواع گوشی گوگل را درون جزء محصولات زومیت. بیابید در این بخش، مقایسه ی مشخصات متخصص انواع گوشی های سری پیکسل درکنار گالری تصاویر رسمی دردسترس خواهد.

بود مشاهده لیست گوشی های گوگلبیشتر:بخوانید کامپیوتر کوانتومی فوتونی رکورد جدیدی ثبت کردقابلیت مکتوم پیکسل 4 فروغ نمایشگر آن را به بیشترین پیمانه ممکن می رساندکارکنان گوگل خواستار نقش پررنگ تر گوگل در مقابله با تغییرات اقلیمی هستندگوگل فوتوز با نبوغ Colorize تصاویر سیاه و سفید را رنگی می کندویدئو تست ایستادگی پیکسل 4 ایکس ال در موافق تراشه و پیچ شدن منتشر
محتوای واقعی این مطلب متعلق بوسیله سایت کجارو بوده و تو زومیت بازنشر شده است.

تو گذشته سفر هوایی، جذاب و شیک بود؛ به طوری که تو دهه ی ۱۹۵۰ که به اصطلاح عصر طلایی سفرهای آسمانی به حساب می آید، پرواز رویداد بسیار مهمی وجود که مسافران بخاطر آن، لباس شیک می پوشیدند، مهمانداران غذاها را تو ظروف چینی درخت سرو می کردند، صندلی ها جادارتر و همگی ی جزئیات این تجربه، باشکوه و مجلسی بود. راهنمای معامله بلیط هواپیمای کجاروبلیط چارتر چیست؟بلیط Open Jaw چیست؟چگونه بلیط جت را کنسل کنیم؟چگونه به راحتی بلیط هواپیما تدارک کنیم؟چگونه بلیط هواپیما ارزان به اروپا رزرو کنیم؟بهتری‍ن زمان برای ابتیاع بلیط ارزان هواپیما چه زمانی است؟

امروزه پرواز بوسیله معنای رزرو بیش از حد، صندلی های فشرده، مسافرانی با رفتار نامناسب و تأخیرهای اجتناب ناپذیر است؛ اما برای مسافرانی که امکان سفر با پروازهای فرست کلاس خواه بیزینس کلاس را دارند، سیر تکاملی فلکی اغلب یک نوع تجربه ی لوکس محسوب می شود. استیو ووستر (Steve Wooster)، مدیر خدمات و عملیات هوایی درون شریک مشاوره ای مسافرت لوکس Virtuoso می گوید:آنچه داخل دنیای سفر هوایی به عنوان تجربه ای دوست داشتنی و شیک تلقی می شود، ممکن است مطابق با ذهنیت آدم نباشد. برای فدایی شرکت های هواپیمایی، شیک بودن به معنای حفظ میراث فرهنگی ایرلاین است، درحالی که برخی دیگر از زرق وبرق های رایج مرطوب استقبال می کنند. هرچند برای مسافران، کیفیت مصداق سفری جذاب به احصائیه می جوی.



سفر آسمانی در ۶۰ سال پیش

درهرصورت، هر کس دیدگاه متفاوتی نسبت به لوکس بودن دارد. بااین حال تعدادی از شرکت های هواپیمایی بین المللی سعی می کنند تا به عنوان بخشی از مأموریت برندشان، زرق وبرق و کلاس هواپیمایی خود را ارتقا دهند. هم چشمی شدیدی همچنین تو این حوزه حیات دارد و ایرلاین ها بوسیله تکاپو خود برای بالابردن سطح کیفیت موجودی دنباله می دهند. مایک آرنوت (Mike Arnot)، خلبان ول و مباشر هواپیمایی، می گوید:ایرلاین ها مبالغ هنگفتی را روی مشغولیت های داخل جت و همینطور کالاهای سختی همانند صندلی ها سرمایه گذاری کرده اند. هر یک از این صندلی ها برای بخش بیزینس کلاس می تواند تا ۱۰۰ هزار دلار هزینه بردارد. هرچند که این مسئله بخاطر عده ای از مسافران به خصوص کسانی که می توانند جنس پروازشان بر فراز اقیانوس اطلس خواه سفر به آسیا را انتخاب کنند، حائز بزرگی است.ترکیش ایرلاینز



با ورود بوسیله تالار انتظار بیزینس کلاس ترکیش ایرلاینز داخل فرودگاه جدید استانبول، به وضوح می قابلیت دید که لوکس بودن در درجه ی اول وقار صبر دارد. سالن بیزینس این انبازی با پنل های چوبی موج دار طراحی شده که یادآور حرکت آب و نسیم دریای اژه هستند. این سالن ۵,۵۷۴ مترمربعی دارای ۱۳ سوئیت خصوصی با حمام است، بخاطر ۷۶۵ مهمان صندلی دارد. علاوه بر این شامل اتاق های ملاقات، کتابخانه، نمازخانه و ارسی ای درون رابطه با استانبول مدرن نیز می شود.ترکیش ایرلاینز قصد دارد در مدت چهار سال ۳۰ فروند بوئینگ ۷۸۷-۹ دریم لاینر به خطوط خویشتن اضافه یواش

ترکیش ایرلاینز، سرمایه گذاری یدکی داخل اساس ی ابدار اسباب ارتکاب داده است و قصد دارد در مدت چهار سال ۳۰ فروند بوئینگ ۷۸۷-۹ دریم لاینر بوسیله خطوط خود تکثیر کند. هر هواپیما دارای کابین بیزینس کلاس خواهد وجود که در آن ۳۰ صندلی با دسترسی مستقیم به اطاق نقاشی بود دارد که می قابلیت آن ها را به طور کامل خواباند. این صندلی ها به آینه های سزاوار سرزنش انتظام و نمایشگرهای ۱۸ اینچی با محتوای متنوع مشغولیت حاضر هستند.



مسافران پس از ادخال به هواپیما می توانند از هدفون های دنون با استعداد حذف صدای محیط، سپرده های رفاهی با طراحی ورساچه و همینطور متاع جانبی برند ماندارینا داک لذت ببرند. علاوه بر این، یک بار مخصوص و خدمات حوله ی مشتعل قبل از غذا نیز در این هواپیما وجود دارد. به لطف وجود خدمات مدرن تدارک ی غذای شرکت فلایینگ شفز (Flying Chefs)، شام درکنار نور شمع سرو می شود و زمان خوابیدن مسافران که می رسد، آن ها می توانند از اورنگ خواب هایی که بوسیله طور اختصاص بخاطر سیر هوایی و خواب آرام تر طراحی شده است، استفاده کنند. شکل کادر پرواز توسط اتورِ بیلوتتا (Ettore Bilotta)، هنرمند میلانی طراحی شده اند.هواپیمایی امارات

نیک الیس، سردبیر وب سایت The Points Guy که هوانوردی می کند، می گوید:نمی قابلیت از تجملات در سیر تکاملی هوایی صحبت کرد و حرفی از خاورمیانه نزد. هواپیمایی امارات یکی از مدرن ترین هواپیماهای فرست کلاس امروزی را در وارستگی دارد.

مسافران با واردشدن بوسیله سالن بیزینس کلاس فرودگاه بین المللی دبی می توانند این ادعا را تأیید کنند. هواپیمایی امارات تو زمینه ی رقیق وسایل نیز سرمایه گذاری کرده و اخیراً هواپیماهای بوئینگ ۷۷-۳۰۰ ای آر خود را نوسازی کرده است که به گفته ی این شرکت، سوئیت های فرست کلاس آن نتیجه ی ورزش را تبدیل می دهند. این سوئیت های خصوصی کاملا محصور دارای درهای کشویی و پنجره های مجازی هستند و فضای داخلی آن ها با وحی از مرسدس بنز طراحی شده اند، به طوری که صندلی چرمی، کنترل پنل های لمسی و نورپردازی متغیر دارند. علاوه بر این، یک صندلی گرانش صفر همچنین در این سوئیت ها بوسیله چشم می خورد که به نوعی کپی مدل هایی است که توسط طراحان ناسا طراحی شده اند.

درون  دیگر هواپیمای این انبازی اماراتی یعنی ایرباس ۳۸۰، هر یک از سوئیت های فرست کلاس کاملا مخصوص بوده و مجهز بوسیله تو کشویی، نور محیطی، صندلی های سریر خواب شو، غذاهای منطقه ای و نوشیدنی های متنوع هستند. شریک شدن بریتانیایی باورز اند ویلکینز به نعوظ عام هدفون های ای وان با قابلیت حذف صدای فضا را بخاطر این هواپیما طراحی کرده است. زمان خواب بوسیله مسافران یک شکل خواب مرطوب کننده داده می شود که با هر وعده چرخ زدن تو خواب، روغن آرگان و شی باتر (نوعی چربی که از دانه ی درخت شی خواه Shea استخراج می شود) تولید می کند. علاوه به خشکی امدن این، یک سپرده ی حراست پوستی غنی از اسید آمینه از برند بایردو برای آب رسانی بیشتر و نیز چربی خواب و اسپری بالین برای خواب راحت تر و باثبات بسرنوشت شوم دچار کردن تر در وارستگی مسافران قرار می گیرد. مسافران پس از بیدارشدن از خواب می توانند از اسپا - حمام های با کف گرم مصرف کنند.

در این سوئیت ها، بسته های رفاهی برند بولگاری و محصولات بپا غشا Voya قرار دارد و مسافران شانس دیگری دارند تا سرزنده و شیرهدار و با عطروبویی لاکچری بوسیله مقصدشان برسند.هواپیمایی موافقت



هواپیمایی اتحاد که دومین شرکت بزرگ هواپیمایی امارت متحده عربی به شمار می رود، ترجیح می دهد که مسافران حین پرواز با این هواپیمایی، آن را شبیه خانه ی خویشتن بدانند و بوسیله همین دلیل بالاترین کلاس سفر خویشتن را «محل زندگی» (Residence) معروفیت گذاری کرده است. این شرکت هواپیمایی، برای هر روز پرواز تو مسیر فرودگاه جان اف کندی نیویورک به ابوظبی، از ایرباس A380-800 با چهار کلاس پروازی استفاده می کند که عبارت اند از: اکونومی اسمارت، بیزینس استودیو، فرست آپارتمان و رزیدنس.

رزیدنس یا همان نگرش زندگی از یک سوئیت سه گانه خوابه تشکیل می شود که برای یک الی دو مهمان مدل سازی شده و شامل اتاق خوابی مخصوص با تخت دونفره و خوابگاه های سفارشی برند دوکسیانا است، علاوه بر این لباس های راحتی سفارشی تهیه شده از مواد ضدباکتری و هایپوآلرژنیک (با کمترین حس زایی) برای مسافران تدارک دیده شده است. درون دوش این سوئیت، جثه پوش های برند لوسیانا و کالا گرمابه آکوا دی پارما بوسیله چشم می خورد. یک حجره نشیمن جداگانه تو طبقه ی فوقانی هواپیما قرار دارد که یک راهنمای سفر VIP و یک نوچه داخل خدمت مسافران دلگشا دولت هستند. مسافران رزیدنس نیز بوسیله سالن اختصاصی رزیدنس فرودگاه و شوفر ی مخصوص تو همه ی مقاصد ایرباس همچنین دسترسی دارند.



یک کلاس پایین نمدار از رزیدنس همچنین آنچنان ردی محو. این ایرباس از ۹ جایگاه فرست کلاس تشکیل شده است که با اشتهار فرست آپارتمنت شناخته می شود و مجهز بوسیله اتاقی خصوصی، مینی بار، روشویی کابینت دار و حمام است. مسافران می توانند از صندلی های ریکلاینر (صندلی لمیدنی) چرمی برند پولترونا فرائو بخاطر استراحت استفاده کنند یا روی مبل های تخت خواب شو دراز بکشند.

هواپیمایی اتحاد، شرکای لوکسی نیز دارد و داخل هفته ی متداول نیویورک با مشارکت بریتلینگ، ساعت سازی لوکس سوئیسی، تعداد محدودی روزگار منحصربه فرید با اعداد عربی از سنخ زر تولید کرد که ۵۰۰ عدد از آن موجود است.هواپیمایی سنگاپور



جیمز بوید (James Boyd)، سخنگوی انبازی هواپیمایی سنگاپور می گوید:خدمات عالی بهترین سنخ لاکچری است و شریک شدن ما کنار این شالوده روی منابع سرمایه گذاری کرده است. این هواپیمایی، سخت ترین نحو استخدام و آموزش را در صنعتی هوایی دارد و با گنجاندن آموزش زبان های خارجی و سایر بنیاد ها می خواهد از میانگین استانداردهای این صنعتی فراتر برود.

پیر بالمن (Pierre Balmain)، برنامه ریز شکل اهل فرانسه، وظیفه ی مدل سازی لباس فرم سارونگ کبایا را برای تمام کادر پروازی برعهده داشته است. مسافران از زمان ورود بوسیله فرودگاه چانگی سنگاپور، تک استقبال انبازی هواپیمایی سنگاپور قرار می گیرند که بوسیله تجملات معروف است. امتحان ی منحصربه فرد مسافران با غرفه ی مخصوص چک این فرست کلاس آغاز می شود و در پرایویت روم امتداد می یابد که سالنی پیشرفته با یک رستوران مخصوص لوکس قبل از تصعید است. تجربه ی درون هواپیما، ابهت و زرق وبرق عهد قدیم را به شمایل می کشد که محتوی سرویس خاویار، ملحفه های آهاردار، چینی های برند وج وود، نوشیدنی های نامی و بشقاب های غذا می شود که توسط سرآشپزهای مشهور تزیین شده اند.



در ایرباس A380، سوئیت های فرست کلاس دارای صندلی و سریر های دونفره مجزا هستند، علاوه پیاده شدن این سوئیت های همجواری نیز دارد که امکان استفاده از آن برای زوج ها مجهز است. لباس های فراغت و ملحفه های برند لالیک تو جوانمردی مهمانان قرار می گیرد و اگر دچار بی خوابی شوند، می توانند بوسیله سراغ ورزش های کششی و تکنیک های ریلکس کردن بروند که توسط «Canyon Ranch Wellness Architects» طراحی شده اند.ایر فرانس-کی ال ام



آرتور دیاز (Arturo Diaz)، مدیر ارتباطات ایرفرانس گفته بود که ایر فرانس و ایرلاین کی ال ام مبالغ هنگفتی روی سالن های میل سرمایه گذاری کرده اند.ایر فرانس در سال ۲۰۱۹، تالار بیزینس کلاس خود در فرودگاه بین المللی دالس واشینگتن را بازسازی کرد

ایر فرانس در سال ۲۰۱۹، تالار بیزینس کلاس خود در فرودگاه بین المللی دالس واشینگتن را بازسازی و یک مرکز جدید زیبایی به فرودگاه جان اف کندی نیویورک افزودن کرد. مسافران بیزینس کلاس، لا پریمیر و فرست کلاس ایر فرانس می توانند در فضایی به جلال ۳۰ مترمربع از ماساژ مجانی و ۲۰ تا ۳۰ دقیقه درمان زیبایی قیافه بهره مند شوند. برای کسانی که زمان چندانی در اختیار ندارند، بخشی برای علاج زیبایی زننده در رویت خمود شده است.



سال گذشته ایر فرانس از تالار انتظار متاخر و مدرن خویشتن در فرودگاه شارل دوگل پاریس رونمایی کرد که مجهز بوسیله مدخل ریلکس کردن سریع، مینی سوئیت و صندلی راحتی، بار، سونای مخصوص و سوئیتی برای درمان زیبایی صورت توسط کارشناسان آموزش دیده ی کلارنس است. این انبازی هواپیمایی تمرکز خود را روی غذاهای طول پرواز همچنین معطوف کرده است، بوسیله طوری که اکنون مشتریان لا پریمیر و بیزینس کلاس می توانند از غذاهایی که توسط سرآشپز میشلن دار، دنیل رز (Daniel Rose) آماده و تزیین می شود، لذت ببرند.

ایرلاین کی ال ام، فاز نهایی سالن امید جدید خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ تو فرودگاه اسخیپول آمستردام افتتاح خواهد کرد که محتوی مقدر شدن های جداگانه برای کار، استراحت، سرگرمی، غذا و نوشیدنی، غذاخوری لوکس و خواب می شود.هواپیمایی آل نیپون ایرویز



هواپیمایی آل نیپون ایرویز ژاپنی در سال ۲۰۱۹، ۱۲ فروند بوئینگ متاخر ۷۰۰-۳۰۰ ای آر را وارد ناوگان خویشتن کرد که توسط کنگو کوما (Kengo Kuma) و شرکت معماری بریتانیایی Acumen نقشه کشی شده وجود تا با این فرمان میراث ژاپنی را با اصول طراحی غربی درهم بیامیزد. طراحی حصه فرست کلاس آل نیپون ایرویز که با نام «دِ سوئیت» (The Suite) شناخته می شود، با الهام از هتل های مدرن ژاپنی بوده است. مایک کرامپ (Mike Crump) از مدیران شریک Acumen، در این ربط توضیح می دهد:از کوهمیز اقاقیای مرموز داخل کل این سوئیت کاربرد شده است تا حس لوکس بودن را داخل مهمانان القا کند، پاکت آن نیز دارای رنگ جزیی های گرم است و دیوارهای آن با الهام از نقاشی های سنتی ژاپنی، به طعم جزیی خاکستری هستند. صندلی های این سوئیت خیر تنها بسیار راحت هستند، بلکه جادارترین چیدمان صندلی را در هواپیمای آل نیپون ایرویز دارند که کاملا محصور می شوند. فضای جادار صندلی ها علامت می دهد که مردم ژاپن چطور با استفاده از تشک نرم و تاتامی استراحت می کنند.



در مدل سازی متاخر هواپیماها، علاوه بر درهای خصوصی، مانیتورهایی به بزرگی ۴۳ اینچ تعبیه شده که طبق اخبار یکی از سخنگوهای آل نیپون ایرویز، این مانیتور مقدماتی تلویزیون شخصی با چونی 4K دنیا درون یک هواپیمای تجاری است. یک پارتیشن (جداکننده) متحرک نیز بخاطر هر صندلی در نظر گرفته شده است تا مسافران فضای رویا و نشستن بیشتری در اختیار داشته باشد.

بخش بیزینس کلاس موسوم به «دِ روم» (The Room) نیز پاییز امسال مجدداً نقشه کشی و عزت صندلی هایش نسبت به وضعیت پیشین، دو موافق شد. طراحی جدید براساس فضای عمر مدرن و چندمنظوره ی ژاپنی ها رخساره گرفت و شامل درهای انعطاف پذیر بخاطر داشتن حریم مخصوص و همینطور امکان چرخاندن صندلی و اشتراک فضا با سایر مسافران است.

هر دو کلاس پروازی آل نیپون ایرویز دارای نورپردازی سفارشی متاخر از پاناسونیک هستند که نور طبیعی خورشید را کپی می کنند.خطوط هوایی ژاپن



تالار های صدای زیر مردانه فرست کلاس در خطوط آسمانی ژاپن، فضایی آرام را در فضا شلوغ شهر سوغات مسافران می کنند. علاوه بر این، تو تالار مذکور حمام، صندلی های ماساژ، هیئت دولت و حجره های گالری نیز بوسیله چشم می خورد.در پاره فرست کلاس هواپیمایی ژاپن، هشت سوئیت مخصوص بود دارد

در تالار انتظار فرست کلاس فرودگاه بین المللی ناریتا که بوسیله تازگی ترمیم شده، گزینه های غذا عبارت اند از سوشی سفارشی که با دست تیره شده است و رامن از رستوران اسمی آفوری در توکیو و غذاهای چشم نواز ژاپنی.

تو بخش فرست کلاس هواپیمایی ژاپن، هشت سوئیت خصوصی با فضای تویی چوبی و فضای انبار بیش بود دارد. مسافران می توانند از بالش های نرم تا سفت برند ژاپنی Airweave را انتخاب کنند و دمپایی و لباس های خواب کتانی ارگانیک بپوشند.



کاباره «هر زمانی شما آرزو کنید» (Anytime You Wish) نیز این امکان را بوسیله مسافران می دهد تا هر زمانی که دلشان بخواهد، غذا بخورند. منوی این رستوران براساس مواد غذایی فصلی آماده شده است و همراه با نوشیدنی ارزان آن سرو می شود. امانت های رفاهی از برند اترو نیز داخل جوانمردی مسافران استراحت می گیرد که تو همگی ی پروازها بوسیله ژاپن، ماسک چشم دود گرم نیز ارائه می شود.سایر ایرلاین های مجلل



وقتی گپ از طراحی، خدمات و امکانات رفاهی برند مطرح می شود، ایرلاین هایی که در این مقاله ذکر کردیم همگی ایستگاه مقدمه را به خویشتن ویژه می دهند؛ هرچند ایرلاین های مطرح زیادی داخل دنیا فعالیت می کنند که نباید از آن ها غافل شد. بوسیله عنوان شهید هواپیمایی کاتای پاسیفیک محکم درون هنگ کنگ، اهمیت اضافی به سالن انتظار داده است، به طوری که در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ ۶ سالن انتظار فرست کلاس دارد که دارای اتاق رخت کن و دوش با امکان کنترل گرما، سوئیت های حاضر به حمام و مبل اورنگ رویا شو هستند.

هواپیمایی قطر ایرویز نیز بیزینس کلاس قابل توجهی دارد که کیوسوئیت شهرت دارد و مدل سازی صندلی های آن عام است، به طوری که صندلی ها پشت به دنبال هم هستند و هر کدام با یک داخل بوسیله نعوظ کامل محصور می شوند و با همراهی صندلی ها به یکدیگر، تخت دونفره و حتی چهارنفره به بود می آید.



شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا شاید در آسمان مجلل ترین نباشد، ولی جزو بهترین ها است. این شرکت با رزهای نامی خود و یک لیوان نوشیدنی برند از مهمانان فرست کلاس استقبال می کند.

شرکت هواپیمایی استرالیایی کانتاس همچنین تو حال ارتقای چند میلیون دلاری همگی ی ۱۲ ایرباس A380 خویشتن تا سال ۲۰۲۰ است که باعث افزایش ۲۷ درصدی فضای صندلی های پریمیوم خواهد شد.

ارزان ترین بلیط هوایپما بوسیله آماج اجنبی خواه داخلی خود را در کمترین زمان در کجارو تمهید کنید. ما با همکاری آژانس های هواپیمایی این امکان را بخاطر شما فراهم کرده ایم تا با جستجوی ساده، بلیط هواپیما موردنظرتان را بوسیله سادگی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:زیباترین آرامگاه های جهان؛ از تاج نگرش تا هرم ارشد جیزهآیا فرود هواپیما بدون دخالت خلبان ها امکان پذیر است؟برترین جاهای دیدنی اندونزی که باید از نزدیک ببینیدراهنمای خرید سوغاتی ایروان؛ پایتخت ارمنستانقدیمی ترین دانشگاه های جهان؛ از دانشگاه کمبریج تا ساپینزای رم
این واحدهای تجاری توسط مستأجران ناحیه مزبور در تعطیلات روزهای گذشته و درون گاراژی تو محدوده بزرگراه شهید آیت الله سعیدی باریک و تا اینکه فراخوان معامله قطعات تفکیک شده بی آرامی منتشر شده بود.

مسئولان شهرداری منطقه۱۹با رصد این موضوع و با اجازه «علی توکلی» شهردار منطقه و هماهنگی همه واحدهای اجرایی، داخل یک عملیات ضربتی اقدام به تخریب و تسطیح بخش درحال تاسیس کردند.

«علی داوطلب» دستیار شهرسازی و معماری شهردار منطقه گفت: «به دستور شهردار منطقه، پیش از این اطلاعیه هایی در سطح محدوده ناحیه۳ داخل چندین دولت انتصاب کردیم و به همه مالکان و مستأجرانی که عزیمت تفکیک املاک خود را دارند، اعلام شد که تنها مرجع تفکیک شهرداری است و این معاونت آمادگی کامل خود را برای تعیین تکلیف اراضی بایر این منطقه با توجه به ضوابط و قوانین بالادستی و طرح تفصیلی دهات تهران اعلام کرده است.»

وی افزود: «شهروندان لازم است برای مقابله با سوداگران، قبل از معامله هر ملک بایر که اراده سرمایه گذاری دارند، حتماً وضعیت و وضعیت ملک را از این معاونت استخبار کنند.»

وی با رمز بوسیله جلسات متعدد بین شهرداری منطقه و مدیران موقوفه مدرسه مروی و با توجه به تأکید معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران مبنی به خشکی امدن رعایت ماده۱۰۱ درون تفکیک همگی اراضی تا اینکه موقوفه خاطرنشان کرد: «براساس ماده ۱۰۱قانون شهرداری ها، هر ناحیه اعم از وقفی یا ثبتی می بایست سرانه های خدماتی بخانه برگشتن و معابر را در زمان تفکیک رعایت درنگ. شهرداری منطقه هم به هیچ مالکی رخصت تفکیک بدون رعایت ضوابط را نخواهد قسط و با خاطیان از طریق مراجع قانونی برخورد شدید خواهد شد.»
ایسنا نوشت: درون کشش یک سال گذشته و پس از افزایش ناگهانی و نوسانات قیمت ارز که برهان حقیقی آن فشارهای سیاسی و اقتصادی آمریکا علیه ایران و جو روانی شاگرد از آن بود، اندک کسی فکر می کرد که بدون دگرگونی مشخصی تو عرصه دادرسی خارجی بها ارز کاهش یابد.

این دیدگاه تا حدی بسط یافت که بسیاری از افراد و حتی کارشناسان اقتصادی معتقد بودند که قیمت دلار تو سال ۱۳۹۸ به بیش از ۲۵ هزاره تومان می رسد.

این در حالی است که بازار ارز با شروع سال جاری به تدریج به محرر رسید و زمان حال مدت هاست که دگرگونی ناگهانی یا سزاوار سرزنش توجه داخل قیمت ارز نداشته ایم و به نوعی می نبوغ گفت که آرامش بوسیله بازار برگشته است.

با این حال بررسی قیمت ارز در کشش هفته های گذشته علامت می دهد که بازار با لغزنده کندی بوسیله جانب کاهش و قیمت دلار به تدریج در حال ناچیز شدن است.

قیمت دلار درون صرافی های مجاز بانک مرکزی که در ماه های گذشته تا مرز ۱۴ هزار تومان همچنین پیش رفته بود، اکنون به ۱۱ هزاره و ۱۵۰ تومان رسیده و ممکن است که این مسئله کاهشی بازهم امتداد داشته باشد.

کاهش قیمت ارز در صرافی ها درون حالی است که تعدادی پیش رئیس طاس بانک مرکزی اعلام کرده حیات که قضیه فروش ارز تو سامانه نیما از مطمئن ارز تک احتیاج واردات پیشی گرفته و بوسیله این زیبایی دعوی در سامانه نیما کاهش و عرضه افزایش یافته است.

به این نظم با کاهش تقاضای ارز داخل میدان ثانویه، حساب دان به رویت می رسد که نرخ ارز رو بوسیله کاهش باشد.

امروز هم همتی در یادداشتی اینستاگرامی، اعتراف کرد که آرامش و سکون نسبی حاکم پیاده شدن راسته ارز و روند مثبت و حساب دان تامین ارز واردات کشور در سامانه نیما از طرق مختلف و زیبنده با موانع تحریمی، روند مثبت رشد غیرنفتی اقتصاد در پهلو آمار به روز شده دایره بررسی ها و محاکمه های اقتصادی تو مورد تغییر روند و افزایش ۲۲ درصدی معاملات خانه درون تهران که می تواند نشانی از شروع روند کشوری آن باشد، همگی اطلاع از برگشت امید به مسئله اطمینان بخش صرفه جویی است.

از سوی دیگر، برخی صرافان نیز معتقدند که دخالتی از سوی بانک مرکزی در بازار ارز بود ندارد و بها تو این بازار بر ماخذ عرضه و تقاضا مشخص می شود.

به گفته این صرافان، در حال مهیا تقاضای کاذب بخاطر معامله ارز از بین رفته که یکی از رادیکال ترین کاهش نرخ ارز و سکون بازار است.

البته یکی از ابزارهای اصلی بخاطر کشف ارزش ارز در بازار تهران، بازار متشکل ارزی بود که با وجود گذشت ماه ها هنوز به مرحله اجرایی نرسیده و زمان دیگری نیز برای راه اندازی آن اخبار نشده است.

با این حال، طالع و بانک مرکزی در طول یک سال اخیر در بنیاد کنترل ارز فیروز بوده اند و با بود شرایط سیاسی کشور توانسته اند بازار ارز را به محرر برسانند.

البته در صورتی که تقاضای ارز داخل راسته به همین طریق پیش برود، می توان احتمال کاهش ارزش ارز را داد، اما در عین باید در دیدن گرفت که معمولا در شقه دوم سال توقع برای ارز افزایش یافته و امکان پذیر است میدان کاهشی نباشد.
دوکاتی بالاخره از مدل های ۲۰۲۰ استریت فایتر V4 و استریت فایتر V4S رونمایی کرد. در طراحی مدل استریت فایتر V4 از موتورسیکلت های محک ای الهام گرفته شده، بوسیله طوری که معادل این موتورسیکلت کم نمدار از بلوک موتور مبصر یک شورولت است و غلبه آن بیشتر از یک سوبارو BRZ است. مدل جدید استریت فایتر قدرتی بالا و طراحی خیره کننده ای دارد و می توان امیدوار حیات که همچنان پرفروش ترین موتورسیکلت کلاس معیار (Naked) بازار پاینده بماند.



نمونه استریت فایتر V4 در منبع یک نمونه Panigal V4 (پرفروش ترین سوپربایک جهان) بوده که قطعات بدنه ی آن کمینه شده است. انجام چنین کاری ساده به نظر می رسد اما کلادیو دومنیکالی، مدیرعامل دوکاتی تو این تک گفته است که آویشن دوکاتی سعی اضافی بخاطر برقراری اعتدال بین توانایی های حرکتی، کاربردی بودن و طراحی ظاهری این موتورسیکلت اجرا داده اند و این فرمان بسیار پر اب تر از چیزی است که تصور می شود. برای این منظور مهندسان دوکاتی استریت فایتر را تو نقاط متنوع جهان حتی در Pikes Peak همچنین مورد آزمایش راحتی دادند.



آندریا فرارسی، مدیر تیم مدل سازی استریت فایتر به تیم خویشتن دستور داد تا در نقشه کشی معنوی استریت فایتر جدید از قیافه جوکر وحی بگیرند. با توجه به اینکه این موتورسیکلت فاقد هرگونه قد ای است، لازم بود تا به طراحی آن توجه زیادی شود. نقشه کشی بوسیله گونه ای است که پیشرانه کاملا روبرو بوده و چیزی برای پنهان کردن بود ندارد و شاید این نیکوترین دلیل است که بدانید چرا بوسیله این گونه موتورسیکلت ها Naked می گویند.



طراحان دوکاتی با قراردادن بالچه های کوچکی در این موتورسیکلت قوانین را کاملا تغییر دادند. این بالچه های کوچک می توانند درون سرعت ۲۷۰ کیلومتربرساعت نیروی رو بوسیله پایین در حدود ۳۰ کیلوگرم را تولید کنند. به این تزیین دیگر نگرانی از بابت بلندشدن جلوی موتورسیکلت درون سرعت بالا وجود ندارد.

در کنار این اقتدار برای دستیابی به سرعت اوج باید پیشرانه ای را هم داخل نظر بگیرید که قدرت و گشتاور آن بیشتر به اتومبیل ها نزدیک است تا موتورسیکلت ها. پیشرانه ی ۱۱۰۳ سی سی استفاده شده در استریت فایتر V4 می تواند ۲۰۸ اسب بخار قدرت داخل ۱۲ هزار و ۵۰۰ دوربردقیقه و ۱۲۲ نیوتن متر گشتاور را در ۱۱ هزاره و ۵۰۰ دوربردقیقه تولید کند. مشتریانی که خواهان قدرت بیشتر باشند، می توانند کیت اگزوز اسپرت مسابقه ای Akrapovic را بی آرامی برای موتورسیکلت خویشتن وصیت دهند که قدرت پیشرانه را به ۲۲۰ اسب بخار افزایش می دهد که این عدد تنها ۸ اسب دود از فولکس واگن گلف GTI معیار ۲۰۱۹ کم تر است. استریت فایتر V4 درون استیل ترین حالت خود ۱۷۷ کیلوگرم قطع دارد.

مقاله های مرتبط:۱۰ موتورسیکلت سبک پیمانه برتر سال ۲۰۱۹دوکاتی دیاول نمدار جایزه بهترین مدل سازی موتورسیکلت Red Dot شد

دوکاتی داخل نقشه کشی استریت فایتر V4 بی پرده جذاب و عملکرد فنی را در نظر داشته اما بوسیله گفته ی مدیر دوکاتی، تو زمینه ی فناوری نیز نوآوری های زیادی را داخل این موتورسیکلت نشان داده اند. این موتورسیکلت از یک سیستم پیمانه گیری کشش محوری کاربرد می کند که تو هر لحظه می تواند زاویه، خمیدگی و چرخش موتورسیکلت را لحاظ درنگ. دیگر سیستم های الکترونیکی که بوسیله راندن موتورسیکلت دستیار می کند، سیستم کنترل طول و ترمز ABS هستند. این برگ حمایت بوسیله مرور تو حال عمومیت یافتن در دنیای موتورسیکلت ها هستند و سوارکاران همچنین نفوذ مثبتی به آن ها نشان داده اند. دومنیکالی در این تک گفته که مخصوصا ترمز ABS برای موتورسواران بسیار بنیادی است و آن ها تقاضای اضافی برای این سیستم دارند.



دوکاتی نمونه استریت فایتر را در دو نسخه ی V4 و V4S، اواخر سال ۲۰۲۰ واقف بازار خواهد کرد. مدل V4S نسخه ای تهاجمی برنده از این موتورسیکلت است و سیستم تعلیق استحکام شده و معادل کم تری دارد. تو میزان V4S نیز از رینگ های فورج  پیدایش Marchesini استفاده شده است. قیمت دوکاتی استریت فایتر جدید از حدود ۱۶ هزار تا ۱۸ هزار یورو (حدود ۱۷ هزار تا ۲۰ هزار دلار) آغاز خواهد شد.بیشتر بخوانید:موتورسیکلت کاوازاکی Z H2 مدل ۲۰۲۰ رونمایی شدآشنایی با موتو جی پی / Moto GP؛ اساسی ترین مسابقات موتورسواری جهانرندرهای رسمی استاندارد ۲۰۲۰ موتورسیکلت بی ام و F850R منتشر شدتولید موتورسیکلت برقی هارلی دیویدسن لایووایر ایستا شددوچرخه کوهستان برقی پژو معرفی شد
ASازHAROOOON ابتدای خلق کردن پلتفرم ویندوزفون، رودی هوین یکی از نام هایی بوده که همواره نامش در پیاده شدن این پلتفرم فراغت می گرفت. او تاکنون روی چندین پروگرام ی محبوب برای ویندوزفون و ویندوز ۱۰ کار کرده است؛ پروگرام هایی بسان 6Tag (کلاینت اینستاگرام)، Swapchat (کلاینت اسنپ چت)، 6Sec (کلاینت واین) و...  که اثرگذاری به سزایی تو کم کردن تأثیر خلأ نرم افزاری موجود تو پلتفرم های یادشده داشته اند. 

با این حال، این توسعه دهنده ی محبوب، پس از مدتی دست از توسعه ی پروژه های انحصاری برداشت و برای پیدایش برنامه ی یونیورسال ویندوزی دراپ باکس، راهی این شرکت شد؛ اتفاقی که موجب قطع شدن فعالیت مستقل وی شد. 

از رودی هوین همواره به عنوان یکی از توسعه دهندگان نزدیک به مایکروسافتیاد شده است. حال درون امتداد ی این ارتباطات نزدیک، رودی هوین در توییتی که امروز درون صفحه ی توییترش منتشر کرده، رسما از ورودش به مایکروسافت و همکاری مستقیمش با این غول درنگ افزاری اطلاع داده است. مقابل گفته ی وی، رودی هوین از این پس در نقش سرپرست ترقی ی مهندسی نرم افزاری مایکروسافت حرفه اش را ادامه خواهد قسط. 

او داخل توییتی که درباره ی این موضوع منتشر کرد، گفت:پس از ۹ سال همکاری نزدیک با مایکروسافت، حالا زمانش برای غلام رسیده تا یک شلنگ بیشتر بردارم و بوسیله عارض رسمی به آن ها ملحق شوم. 

بی آرامی حالا من بخشی از تیم PAX هستم و با این آویشن در موجب پیدایش تجارب اپلیکیشنی ممتاز و پروژه های OSS برای دستگاه های فعلی و آینده ویندوز ۱۰ کار خواهم کرد.

ملحق شدن رودی هوین بوسیله مایکروسافت درون این بازه ی زمانی از اهمیت فراوانی برخوردار است. همان طور که می دانید، مایکروسافت ماه گذشته در سیلان رویداد ۱۰ مهر خود علاوه کنار دستگاه های جدید سرفیس نئو و سرفیس دوئو، از سیستم عامل ویندوز ۱۰ ایکس برای وسیله های تاشدنی رونمایی کرد. ردموندی ها درون رویداد موردبحث، دلیل رونمایی پیش از موعدشان از محصولات یادشده را تشویق توسعه دهندگان به ساخت اپلیکیشن های جدید و سازگاری برنامه های پیشین با فرم فکتور جدید عنوان کردند. حال ورود رودی هوین به نشانی یکی از ترقی دهندگان پرنفوذ و محبوب ویندوزی بوسیله مایکروسافت، قطعا تأثیر به سزایی در ترغیب جامعه ی توسعه دهندگان بوسیله ساخت پروگرام های جدید برای پلتفرم های جدید ردموندی ها خواهد داشت. 



افزون بر این، تیمار اکنون با توجه به معرفی فرم فکتور های جدید، اهمیت دستور کار های یونیورسال بیش از پیش شده اند؛ در مدت این پروگرام ها به دلیل ساختار مدرنی که دارند، به ترقی دهندگان رخصت می دهند تا با یک بار کدنویسی، مصنوع ی کند افزاری خود را بخاطر طیف وسیعی از مایه ها منتشر کنند. 

ماه گذشته نیز تو یک مطلب وبلاگی که درباره ی پلتفرم یونیورسال منتشر شد، مشخصا درباره ی وجود این پلتفرم در چشم انداز مایکروسافت صحبت شد؛ به خاص آنکه بوسیله دلیل معرفی فرم فکتور های جدید، وجود چنین راهکاری بیش از پیش کارآمد جلوه می کند. 

در این مطلب وبلاگی آمده است:پلتفرم یونیورسال فاصله ی زیادی تا مرگ دارد؛ زیرا این پلتفرم یکی از ستون های پا بر جا آینده ویندوز محسوب می شود. یادآور می شویم که بخش عمده ای از برنامه های پیش فرض و اجزا ی ویندوز نظیر منوی استارت، اکشن سنتر، تنظیمات و... همه یونیورسال هستند. نیز باید یادآور شویم که مایکروسافت تنخواه گذاری اضافی روی این فناوری انجام داده است: (Ink، Windows ML، ONNX و...) 

ساده بگوییم؛ پلتفرم یونیورسال تنها فناوری ای است که به ترقی دهنده دستور می دهد تا برنامه ی خود را به عارض بومی روی هر نسخه ای از ویندوز ۱۰ اعم از سیستم عامل ایکس باکس، ویندوز لایت و ویندوز Core OS اجرا کنند؛ درون این میان، دسترسی کاملی به قابلیت دستگاه های مختلف ویندوزی حیات دارد. 

باتوجه به گفته ی بالا، انتظار می رود که شاهد حضور پررنگ نمدار پلتفرم یونیورسال در دستگاه های جدید مایکروسافت باشیم؛ نیز ورود رودی هوین قطعا تو این امر تأثیرگذار خواهد وجود. 

وب سایت ویندوزسنترال در گفت و گویی که امروز با رودی هوین انجام داده، از وی درباره ی بزرگی نقشی که قبول کرده، پرسیده است.[نپذیرفتن موقعیت جدید همراه با] اتفاقات نمادین بود. من از ۲۱ اکتبر ۲۰۱۹ کارم را داخل مایکروسافت مقدمه کردم؛ دقیقا ۹ سال پس از گستردن ویندوزفون ۷! جدا از این موضوع، تیم من بی قراری حالا تو دون چتر مجرای لنف بلفیوریفعالیت می کند؛ یکی از شخصیت هایی که در ابتدا باعث شد تا من نسبت به ویندوزفون فرع مشخص کنم؛ بنابراین فخر بزرگی است که من به این تیم ملحق شده ام؛ ملحق شدن به کسی که پیش تر برای چندین ماه بوسیله عارض دورکار برای پیدایش نسخه ی متن باز اپلیکیشن ماشین شمار مشارکت کرده بودم. از آنجایی که بوسیله صورت رسمی به این خانواده ملحق شده ام، بسیار تپش زده ام تا در آینده پروژه هایی که هم اکنون روی آن ها کار می کنیم، نمایش دهیم؛ پروژه هایی که غصه برای دستگاه های فعلی و دستگاه های آتی درنظر گرفته شده اند.

هوین علاوه پیاده شدن گفته ی بالا، اظهارنظری درباره ی وضعیت پلتفرم یونیورسال داشت:من یکی از اعضای فعال در جامعه ی توسعه دهندگان پروگرام های یونیورسال بودم و این موضوع تغییری نخواهد کرد. بخش بنیانی ای از برنامه های پیش تصور ویندوز یونیورسال هستند و تیم من همچنین صاحب بسیاری از تاریخ ساختمان های متن باز [مربوط بوسیله آن] است؛ کتاب خانه هایی بسان Windows Community Toolkit یا Microsoft Graph Toolkit. پلتفرم یونیورسال یک فناوری شگفت انگیز است؛ بوسیله ویژه با آمدنِ ویندوز ۱۰ ایکس. از این رو اگر ترقی دهنده ای هستید که بوسیله کمک نیاز دارد، مایکروسافت برای معاون آمادگی دارد. 

دیدگاه خود را درون این باره با ما و دیگر کاربران بوسیله پول اعانه بگذارید. به دیدن شما محضر این توسعه دهنده ی محبوب در مایکروسافت می توانند بوسیله دستور کار های ردموندی ها درون جهت غنی سازی پلتفرم خویشتن با ترغیب ترقی دهندگان شخص ثالث بخاطر ساخت دستور کار های باکیفیت کمکی کند؟بیشتر بخوانید:امپراتوری ویندوز در مایکروسافت رو به ضعف می گذاردگوگل مدیر اجرایی پیشین مایکروسافت را بوسیله عنوان منیع مقام G G Suite استخدام کردسرفیس نئو و سرفیس دوئو به دوربینی باکیفیت مهیا خواهند شدمایکروسافت ویدئوهای جدیدی برای اعلان سری جدید سرفیس منتشر کردمایکروسافت و SAP، قرارداد سه ساله ی خدمات ابری امضا