بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

داخل سال ۲۰۰۵، جان فیلیپس، فضانورد ناسا آماج ی ناراحت کننده ای را گزارش کرد: سررشته او در جایگاه فضایی بین المللی (ISS)، تبدیل کرده بود و کدر می دید. فیلیپس مثل قناری داخل معدن زغال سنگ بود (درون گذشته، معدنچیان قناری را همراه خود به معادن زغال سنگ می بردند. اگر پرنده ناگهان می مرد، به معنای رخنه ی مدفوع مرگبار کربن مونوکسید بوسیله معدن حیات). ناسا شایعه فضانوردان دیگر را تک آزمایش قرار داد و اخذ که اکثر آن ها دچار تغییرات مشابهی شده اند. درواقع، این طور به دیدن می رسید که تغییراتی داخل ساختار چشمان آن ها رخ داده باشد. این معاینه های اولین فقط علائم اولیه ی حقیقتی ناگوار بودند: پرواز فضایی بدن انسان را تبدیل می دهد. طبق مطالعه ی جدید، این موضوع دربرگیرنده عدد فضانوردان نیز می شود.

درحالی که نیم قرن است بوسیله هوا عروج می کنیم، هنوز نادانسته های زیادی درمورد این موضوع وجود دارد که چگونه ریزگرانش بدن ما را تحول می دهد. ولی همان نعوظ که برای سفرهای کامل ترِ بازگشت مردم ها به ماه و احتمالا فرستادن انسان به مریخ آماده می شویم، حالا بیش از هر زمان دیگری لازم است که این اثرات را تک معاینه قرار داده و راه هایی برای کاهش آن ها پدیدار کنیم.

شاید هیچگاه یک از اعضای بدن بوسیله وزن ی مغز ازنظر آینده ی ما در فضا اساسی نباشد. اما مطالعه ی جدید که به تازگی در روزنامه ی Radiology منتشر شده است، نشان می دهد که عروج فضایی طولانی مدت ممکن است اساسا میزان مایعات را در مغز دگرگونی دهد. برابر نتایج این مطالعه، این موقعیت همچنین می تواند روی ظرفیت مغز اثر داشته باشد. به دید می رسد این تغییرات پس از بازگشت بوسیله زمین تداوم داشته باشد، بنابراین امکان پذیر است آسیب دائمی درون معلول داشته باشد.چگونه تصعید فضایی مغز را تغییر می دهد

برای تجسس ی جدید، پژوهشگران از عدد ۱۱ فضانورد (۱۰ مرد و یک زن) قبل و پس از سیر به ایستگاه فضایی بین المللی، اسکن های MRI گرفتند. پژوهشگران پس از بازگشت فضانوردان از سفر فضایی، آن ها را داخل فواصلی و به مدت یک سال تک پیگیری قرار دادند تا ببینند که آیا معلول کامل مدتی وجود دارد یا خیر.



اسکن های MRI مغز یک فضانورد قبل و پس از سیر که مدال دهنده ی انبساط رو به بالای حاشیه نویسی های قدامی، میانی و فوقانی خلفی بطن جانبی است

نتایج نشان دهنده ی این حیات که به دنبال حضور داخل فضا، انبساطی درون حجم مغز و مایع مغزی نخاعی عارض می دهد. منی مغزی نخاعی سهل وساده شفافی است که پرگیر مغز و نخاع را فرا اندوهناک است و به مراقبت از آن ها دربرابر شوک کمک می کند. افزودن حجم مایع تا یک سال پس از بازگشت فضانوردان به زمین همچنان دیده می شد.لری کرامر از مرکز علوم بهداشت دانشگاه تگزاس در هیوستون و سخن سنج ی اصلی این مقاله گفت:مقاله های مرتبط:سلامت گردشگران فضایی چگونه وجهه خواهد شد؟هوش مصنوعی چگونه می تواند به سلامت فضانوردان دستیار کند؟آیا خطر ابتلا به سرطان در فضانوردان بیشتر است؟چیزی که ما شناسایی کردیم که پیش از این کسی بااطلاع آن نشده بود، آن است که پس از پرواز درمقایسه با قبل از پرواز، افزایش برازنده توجهی داخل حجم ماده ی سفید عدد دیده می شود. درواقع، انبساط ماده ی سفید مسئول بیشترین افزایش در ظرفیت مغز و چیز ابکی مغزی نخاعی پس از تصعید است.

اسکن های MRI همچنین تغییراتی را در غده ی هیپوفیز فضانوردان نشان می داد. این غده که به اندازه ی یک بذر نخود است، عملکردهای حیاتی بدن را انتظام می کند؛ زیرا بیشتر غدد دیگر ترشح کننده ی هورمون را تحت کنترل دارد. بوسیله نظر می رسید که غده ی هیپوفیز فضانوردان خلال زمانی که تو هوا بودند، کوچک شده و هم ظرفیت و اندوه کشش آن کم شده بود. پژوهشگران معتقدند که این تغییرات با قرار دریافت در محیط ریزگرانش ارتباط دارد. داخل این محیط، گرانش دیگر درجهت پایین آوردن مایعات بدن عمل نمی کند بنابراین، مایعات امکان پذیر است به لفظ سر فضانوردان پخش شوند.



اسکن های MRI عدد فضانوردان قبل و پس از سفر تغییراتی را داخل غده ی هیپوفیز نشان می دهد

خسارات پنهانی ریزگرانش: مطالعات گذشته نشان می دهند که گذراندن دوره های طولانی درون یک محیط ریزگرانش می تواند اثرات نامطلوبی روی مهارت های حرکتی، توانایی های شناختی و بینایی فضانوردان همچنین داشته باشد. همه ی این اثرات ممکن است مربوط به تحول در حجم پول شدنی باشد که تو مغز شرکت کنندگان درون این وارسی دیده شد.

تذکر این نکته رادیکال است که یکی از دلایلی که چرا ما هنوز درمورد آسیب های هوا روی بدن و عدد دانش کاملی نداریم، این است که در این زمینه پژوهش کافی انجام نمی شود تا به نتیجه گیری محکمی برسیم. تاکنون مطالعات معدودی در این زمینه اجرا شده است و افت شرکت کننده در این نوع مطالعات بود دارد.

درون همین حین، پژوهش هایی نظیر پژوهش جدید، تنها چشم اندازی مرموز عرضه نمی کنند. چنین استیناف هایی راهی به سوی کشف کردن روش هایی برای کاهش این اثرات نیز می گشاید. چنانچه دانشمندان بتوانند درمورد تأثیر ریزگرانش روی بدن انسان بصیرت بیشتری کسب کنند، احتمالا خواهند توانست راه هایی درزمینه ی نحوه ی پیشگیری از پیامدهای منفی پروازهای فضایی روبرو کنند.

برای مثال، پژوهشگران مطالعه ی متاخر ایجاد منبعی از گرانش جعلی را بخاطر کمک بوسیله برابر با این تغییرات با کاربرد از یک سانتریفیوژ بسیار بزرگ پیشنهاد می کنند. سانتریفیوژ دستگاهی است که در آزمایشگاه ها استفاده می شود و جسم را حول پایه ثابتی می چرخاند و از این طریق نیروی قدرتمندی اعمال می کند. اما به جای صبر دادن لوله های آزمایش در سانتریفیوژ، افراد در آن قرار داده می شوند و این فقره آن ها را مجبور می درنگ بوسیله حالت نشسته فراغت گیرند. بوسیله گفته ی پژوهشگران، این روش ها نیز می تواند روی زمین برای بیمارانی که دچار هیدروسفالی هستند، به فقره رود. هیدروسفالی وضعیتی است که در آن ابگونه تو مغز تجمع پیدا می بطی ء.

 بیشتر بخوانید:در برخی بیماران کووید ۱۹، اختلالات عصبی ظاهر شده استتبدیل امواج مغزی به جملات بوسیله معاون هوش مصنوعیدوری گزینی اجتماعی؛ موعظه های فضانوردان در زمینه انزوا و قرنطینه خانگیبیوگرافی آلفرد وردن، فضانورد آپولو ۱۵ که هفته پیش در ۸۸ سالگی درگذشتفناوری های خوانش و کنترل حافظه در راه هستند؛ جامعه آمادگی آن ها را دارد؟
ویروس کرونا متاخر بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا سه ماه پیش از چین منشاء گرفت و تاکنون در بیش از ۱۵۰ ناحیه جهان منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران اولین مورد ابتلا و مرگ دراثر ویروس چینی را در واپسین روز ماه بهمن در قم گزارش کرد. در این مدت بیش از یک ماهه، ویروس کرونا همچنان تو حال گسترش در ناحیه بوده و طبق آمار رسمی، زیاد از ۵۰ هزار نفر را مبتلا کرده است. در این صفحه، می توانید جدیدترین آمار کرونا شامل نقشه ی استان های درگیر، تعداد افراد مبتلا، جان باخته و سیلان عالمگیر ویروس کرونا جدید داخل ایران را مشاهده کنید.آمار کرونا درون ایران

جریان شیوع ویروس کرونا در ایران (فاحش ملک ای و خطی)

مجموع موارد ابتلا، بهبودی و اجل ومیر کووید ۱۹

موارد ابتلا، بهبودی و مرگ ومیر روزانه کووید ۱۹ در ایران

دنیاگیری ویروس کرونا جدید (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

مهم ترین مقالات زومیت درباره ویروس کروناویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه واگذاری و روند شیوعویروس کرونا جدید چگونه منتشر می شود؟شیوع ویروس کرونا با گرمای هوا ایستا می شود؟ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک تر است؟تفاوت سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ویروس کرونا تو ایران؛ برای پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروریچگونه با اضطراب شاگرد از مسری ویروس کرونا مقابله کنیم؟ویروس کرونا؛ مصرف مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ویروس کرونا؛ چگونه بوسیله طور صحیح از ماسک استعمال کنیم؟

همچنین در ادامه می توانید تمامی اخبار و مقالات زومیت در خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.
به عقیده ی برخی کارشناسان، دوربین های قوم ی جی اف ایکس فوجی فیلم (FujiFilm GFX) توانسته اند ماهیت دوربین های دیجیتالی مدیوم فرمت را تا پیمانه زیادی بازتعریف کنند؛ زیرا که این خانواده از دوربین ها قیمت به نسبت پایینی در مقایسه با دیگر دوربین های مدیوم فرمت دارند و فرم فاکتورشان نیز تباین می کند. درحالی که کسی انتظار نداشت فوجی فیلم بخواهد داخل این عرصه قدم های جدیدی بردارد، اما سخنان تازه ی مدیرکل این برند از دستور کار های خاص ی فوجی فیلم برای آینده ی دوربین های دیجتالی مدیوم فرمت حکایت دارد. ظاهرا فوجی فیلم می خواهد با عرضه ی دوربین های سری GFX با بها کمتر، وزن ریختگی تر و ابعادی کوچک تر، محصولات دیجیتالی مدیوم فرمت را به دست کاربران عادی نیز برساند.

رسانه ی cinema5D بوسیله لطافت مصاحبه ای متاخر با توشی لیدا، مدیرکل برند فوجی فیلم، تزیین داده است تا سؤالات متنوعی را درمورد دستور کار های آینده ی شرکت از او بپرسد. یکی از مباحث مطرح شده در مصاحبه، برنامه های آینده ی فوجی فیلم برای هم چشمی با دوربین های فول فریم ۳۵ میلی متری وجود. 

cinema5D این طور سؤالی را مطرح کرد: با نگاهی به بازار باخبر می شویم که ارزش دوربین های فول فریم به نوعی در حال کاهش است. این دوربین ها آمار متجاوز مرحمت در راسته ثبت کرده اند و بوسیله همین سیلان ادامه می دهند. بوسیله نظر شما امکان دارد درون آینده بتوانید ارزش دوربین های دیجیتالی مدیوم فرمت را پایین بیاورید و در همین دم خودتان را با نیازهای فیلم سازان معادله دهید؟ برطرف ساختن نیازهای فیلم سازان و تمرکز روی این قشر اندکی مقرون به صرفه تر است. شما پندار می کنید امکان دارد دوربین های مدیوم فرمت از شمارش قیمت با دوربین های فول فریم رقابت کنند؟

توشی ایلدا در پاسخ بوسیله سؤال بالا، چنین جملاتی را بر واژه آورد:البته که ما بوسیله انعام از رقابت مان [با دوربین های فول فریم] آگاهی داریم. در همین راستا پیش خیس حکم روی دوربین های سری GFX 50 فوجی فیلم را شروع کرده ایم و آن ها را نیز با پر پشت متجاوز جذاب ارائه کرده ایم؛ پاسخی که از سمت کاربران نیز ستاندن کرده ایم، برجسته بوده است. بنابراین کمال مطلوب و جاه طلبی سرمد ما این است که بتوانیم خانواده ی GFX را به محصولاتی برای کاربران عادی تبدیل کنیم. بخاطر نظری کردن این کمال مطلوب باید به سعی هایمان تو بن ی مقرون به صرفه تر کردن آن ها و احتمالا پایین آوردن وزن و کوچک کردن ابعادشان، ادامه دهیم. ما روی انجام این امر تمرکز کرده ایم.مقاله های مرتبط:داستان برند فوجی فیلم؛ بازمانده رقیق کوش صنعتی تصویربرداریچرا ارزیابی کاربران از قیمت بالای دوربین های عکاسی لغزش است؟

توشی لیدا پیش تر در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که فوجی فیلم «هرگز به سراغ ساخت دوربین فول فریم نمی رود» و بوسیله جای این کار قصد دارد طولانی تمرکزش را تنها روی دوربین های مدیوم فرمت و APS-C معطوف درنگ. دوربین رده بالای فول فریمسونی a9 II امروزه با قیمت ۴٬۵۰۰ دلار در راسته عرضه می شود؛ یعنی دقیقا همان قیمت عرضه ی دوربین مدیوم فرمت عاری آینه ی GFX 50R فوجی فیلم. دوربین موردبحث فوجی فیلم جزو محصولات پایین رده ی این مشارکت بوسیله حساب می آید. امروز بوسیله مرحله ای فصیح ایم که دوربین های مدیوم فرمت فوجی فیلم کم ناچیز در حال ورود به عرصه ی رقابت از لحاظ ارزش با دوربین های فول فریم هستند؛ البته هنوز راه زیادی در پیش است.

درون زمینه ی قابل حمل وجود داشتن همچنین دوربین های فول فریم بهتر هستند. دوربین های خانواده ی GFX فوجی فیلم ابعاد حجیم تیز و زخمت لطافت دارند و نسبت بوسیله دوربین های بدون آینه ی سونی کمی سنگین تر هستند (۷۷۵ دربرابر ۶۷۳ گرم). در شمایل والا می توانید به دهش تفاوت ابعاد دوربین FujiFilm GFX 50R را با Sony Alpha A9 وارد شوید:



بخاطر مشاهده ی شمایل بالا در اندازه ی اصلی، روی آن کلیک کنید

اگر فوجی فیلم بتواند با موفقیت، ارزش دوربین های پایین رده ی مدیوم فرمت خودش را به پایین تر ارج دوربین های پرچم دار فول فریم سونی بیاورد و ابعاد و وزن محصولاتش را نیز برای راحت تر کردن حمل آن ها کم کند، احتمالا شاهد استقبال بسیاری بیشتری از محصولات فوجی فیلم خواهیم بود. اختلاف وزن دوربین های مدیوم فرمت و فول فریم، اینک داخل حدود ۱۵ درصد است و انتظار داریم این تباین به نرم کردن زمان کمتر شود. درصورتی عملی شدن این کمال مطلوب و پایین آمدن قیمت نهایی، دوربین های مدیوم فرمت فوجی فیلم می توانند گزینه ای مناسب برای عکاسانی باشند که بهره گیری از حسگر بزرگ تر را به مواردی بسان سرعت و جذابیت ظاهری، ترجیح می دهند.

نیز چنانچه فوجی فیلم در نهایت بتواند هدف خودش را برای دگرگونی کردن خانواده ی GFX به محصولاتی برای کاربران عادی نظری کند، شاید دیگر سازندگان دوربین ها همچنین کم کم به تولید دوربین های مدیوم فرمت انگیزش شوند.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟

نرخ بوسیله روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای ابتیاع ارزان و آگاهانه ی گوناگون دوربین عکاسی احتیاج دارید را در بسرنوشت شوم دچار کردن محصولات زومیت بیابید. داخل این بخش، علاوه به خشکی امدن مشخصات متخصص نکته سنج دوربین های کانن، نیکون ، پاناسونیک، سونیو دیگر برند ها، امکان مقایسه ی دو خواه چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.مشاهده مسوده قیمت دوربینبیشتر بخوانید:رشد ۱۵ درصدی سهام فوجی فیلم به لطف داروی کاری درون مقابل کروناداستان برند فوجی فیلم؛ شخص زنده سخت کوش صنعت تصویربرداریدوربین حرفه ای X-T4 فوجی فیلم با لرزش گیر داخلی و مصرف بهینه باتری معرفی شدچرا تقویم کاربران از مقدار بالای دوربین های عکاسی خبط است؟دوربین کامپکت X100V فوجی فیلم شناساندن شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت خبری مصری eg ۲۴، ابوریدا رییس پیشین فدراسیون فوتبال مصر در بیانیه ای که از روال کانال «تایم اسپورتس» منتشر شد در خصوص ظن میزبانی شیشه ای کردن جهانی ۲۰۳۰ در کشور سمج سخن گفت.

این عضو کمیته اجرایی فیفا درون توضیحات خود گفت: «هماهنگی در جهت میزبانی شیشه گرفتن جهانی ۲۰۳۰ تو کشور مصر اجرا شده است و ما می توانیم اشتباهات گذشته را جبران کنیم. حکم پیاده شدن روی میزبانی شیشه ذرهبین جهانی ۲۰۳۰ دنباله دارد و تمام مشکلاتی که وجود خواهد داشت در سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴ مورد صحبت و مناقشه راحتی خواهد گرفت. بوسیله دنبال شهود حق میزبانی برای مصر هستیم و این امر بخاطر ما متجاوز امکانپذیر است.»

شیشه دوربین جهانی فوتبال ۲۰۲۶ بیست و ثالث دوره این پیکارها است که بوسیله میزبانی مشترک سه گانه کشور کانادا، مکزیک و ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.
قانون متاخر چک در سال ۱۳۹۷ اجابت و جزئیات آن درون مجله ی رسمی پنجم آذر همان سال منتشر شد. مقدر شدن مهمی از قانون مذکور، به شرایط صدور چک اختصاص دارد که تغییری اساسی در ساختار مرسوم صدور چک ساختن می بطی ء. خبرگزاری مهربانی در مصاحبه با یاسر مرادی، ممیز حقوق بانکی، اجراییه ی جدید را مطالعه کرده است که در مهم ترین بخش آن، صدور هرگونه چک در اسکناس حامل و پشت نویسی سیلی از ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ممنوع می شود.مقاله های مرتبط:داخل نگاشتن ضربت به چه نکاتی توجه کنیم؟تمهیدات بانک مرکزی بوسیله نیت کاهش مراجعه حضوری بوسیله شعب

طبق گفته های مرادی، ممنوعیت صدور چک حامل در تبصره ی یک ماده ی ۲۱ مجدد عادت ضربت ذکر شده است که کتاب ایفا را ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ذکر می یواش. از آن زمان، تمامی ضربت های صادره باید صرفا داخل سامانه ی چکاوک و طبق مسکوک و تاریخ مندرج داخل سامانه تو وجه دارنده ی نهایی شولش شوند. درنتیجه ی همین پاره از قانون، صدور ضربت درون وجه حامل از آن زمان مقدور نخواهد وجود و باید مشخصات دریافت کننده ی وجه بوسیله روشنی در سند چک ثبت شود.

با اجرای قانون جدید چک از ۲۱ آذر سال جاری، بی نظیر صادرکننده پیش از صدور فیزیکی سیلی و نوشتن جزئیات صدور، مبدا باید مشخصات گیرنده و وجه چک را تو سامانه ی چکاوک مخبر درنگ. در همان مرحله، سامانه به فرد صادرکننده امکان داشتن یا نداشتن صدور سیلی با مشخصات مدنظر را اطلاع می دهد. افراد می توانند در سامانه ی چکاوک معلومات دیگر خود همچون تعداد چک برگشتی و حداکثر سقف حلال صدور چک را نیز مشاهده کنند.

قانون جدید انتقال سند چک بوسیله افراد دیگر را نیز منوط بوسیله واردکردن مفروضات درون سامانه ی چکاوک می کند؛ درنتیجه چنانچه بی مانند دریافت کننده ی چک، قصد انتقال آن به فرد دیگر را داشته باشد، تنها عقب نویسی و ظهرنویسی چک کافی نخواهد وجود و باید شخص ذی صرفه قبلا اطلاعات دریافت کننده ی جدید را تو سامانه ملتفت کرده باشد.

برای اجرایی شدن شیوه متاخر چک، سامانه های شکارچی و چکاوک از بانک مرکزی به عنوان زیرساخت اصلی به امر محزون می شوند. بانک مرکزی موظف است تا زمان پیدا شده، امکانات لازم را برای اجرای قانون جدید توسعه دهد. جهیز بانکی از کتاب مذکور، برای هرگونه شولش ی وجه چک سامانه های صیاد و چکاوک را ملاک قرار می دهد.بیشتر بخوانید:رئیس نماینده فتا: بخاطر خریدهای ناچیز از صدهزار تومان همچنین از رمز حقگو استفاده کنیدافزایش سقف تراکنش های بانکی باعث افزایش انگیزه کلاهبرداران شده استبانک پارسیان و آیگپ، کارت پیشکش ی دیجیتالی عرضه می کنندپرداخت و دریافت پول در شعب بانکی ممنوع شدفرایند کوشا سازی رمز دوم پویا غیرحضوری شد
طبق آخرین گزارش مالی شیائومی، این شرکت سال ۲۰۱۹ را با آمار و ارقام بسیار مثبتی به خاتمه رسانده است. این شریک چینی از اضافه ۲۷ درصدی درآمد خود در سه گانه ماهه ی چهارم سال ۲۰۱۹ درون مقایسه با مدت مشابه در سال قبل خبر داده است. کل سودا شیائومی در سه گانه ماهه ی انتها سال گذشته معادل ۵۶.۵ میلیارد یوآن (۸ میلیارد دلار) حیات. پیش تیز کارشناسان درآمد ۵۵/۶ میلیارد یوآنی را برای این باهم اتحاد کردن در بازه ی فوق ارزیابی زده بودند. بدین تزیین شیائومی مظفر شده است از پیش دماغ های کارشناسان همچنین فراتر برود.

این شرکت چینی در حدود ۶۰ درصد از درآمد خود را از فروش گوشی های هوشمند کسب کرده است. طبق گزارش ها، درآمد ناشی از سودا گوشی شیائومی در انفصال آخر سال ۲۰۱۹ با جهشی ۲۳ درصدی به ۳۰/۸ میلیارد یوآن رسید. سایر درآمد این شرکت از فروش دیگر انواع رقیق افزارهای مصرفی و همچنین تبلیغات آنلاین نتیجه شده است.مقاله های مرتبط:سقوط ۴۵ درصدی فروش گوشی های هوشمند در چینشیائومی عنوان سومین سازنده بزرگ گوشی هوشمند را از هواوی ربود

رقیب اصلی این شرکت یعنی هواوی در روز سه شنبه از رشد ۵/۶ درصدی درآمد سالانه ی این همکاری وقوف داده وجود. این کمترین نمو سالانه ی هواوی داخل سه سال اخیر محسوب می شود. فروش محصولات هواوی در خارج از چین در اثر تحریم های شدید آمریکا به دستاویز ی نگرانی های امنیتی با کاهش مواجه شده است. این شریک به تازگی عنوان سوم سازنده مبصر گوشی هوشمند را بوسیله شیائومی واگذار کرده است. شیائومی تو ماه فوریه ی ۲۰۲۰ فیروز به فروش ۶ میلیون گوشی هوشمند شد درحالی که هواوی تو این مدت توانست ۵/۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به ابتیاع برساند.

بازار گوشی های هوشمند تو کشور چین داخل چند سال اخیر با فترت مواجه بوده است. همین مسئله باعث شده است که شیائومی و همین طور سایر گوشی سازان چینی، خاصیت در بازارهای خارجی را یکی از استراتژی های اصلی خود را راحتی دهند. تحلیلگران تقویم خورده اند که در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ معامله گوشی های هوشمند در چین با کاستی ۴۰ درصدی نسبت به بازه زمانی مثل در سال ۲۰۱۹ همراه خواهد وجود. شو زی چو، مدیر ارشد مالی شیائومی نیز درون مصاحبت های خود داخل مجمع مالی این شریک از افت فروش در سه ماهه ی مقدمه سال درنتیجه ی شیوع ویروس کرونا خبر انصاف اما رقم دقیقی برای آن ذکر نکرد.

این مقام شیائومی اعلام کرد که به عقب رفع قرنطینه ی شهرهای چین و بازگشت این کشور به وضعیت عادی نشانه هایی از احیای قدرتمند معامله مشاهده شده است. او شرایط فعلی بازار چین را این طور ارزیابی کرده است:میدان چروک مخبر اطراف ی بازیابی طولانی شده است و تاکنون تقریبا ۸۰ الی ۹۰ درصد از سطح عادی سودا داخل بازار احیا شده است.

این مقام شیائومی اعتقاد دارد که تقاضای جهانی برای گوشی های هوشمند تا اینکه با وجود بحران کرونا درون سایر کشورها، زیاد انعطاف پذیر است. وی همچنین تخمین زده است که خرید جهانی شیائومی در ماه های مارس و آوریل با کاهش مواجه خواهد شد اما این کاهش ها تو ماه مه جبران خواهند شد. وی دراین باره این طور اظهارنظر کرده است:باتوجه به تجربه ی چین، فکر می کنم ادعا بخاطر گوشی های هوشمند بسیار انعطاف پذیر است بمنظور گوشی های موبایل امروزه به یکی از الزامات زندگی بدل شده اند. تصور می کنم تقاضای جهانی برای گوشی های هوشمند به زودی به وضعیت سابق بازگردد.

شیائومی به رطوبت از پرچم دار 5G خویشتن یعنی ردمی K30 پرو رونمایی کرده است. طبق اعلام این شرکت، تاکنون ۸۰ درصد از بخش های مختلف زنجیره ی تأمین این شرکت روند عادی فعالیت خویشتن را از ضابطه گرفته اند. گوشی سازهای چینی امیدوار هستند با عرضه ی گوشی های 5G راسته داخلی این سرزمین از رکود چندساله خارج شود.بیشتر بخوانید:پوکو F2 فراغت حلق نسخه تغییریافته ردمی K30 پرو باشدسود سالانه هواوی تو ۲۰۱۹ با رشدی ۵/۶ درصدی مواجه شدروتر وای فای 6 شیائومی با قیمتی بسیار پایین نمدار از رقبا معرفی شدشیائومی نیمی از درآمدهای خود را از خارج از مرزهای چین بوسیله مشت آورده استراهنمای خرید بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتمادآنلاین، روزنامه میرور وقوف عدل: خلبان تصعید زوریخ به لندن بوسیله دست یک مادر و بکر مضروب شد.

درون این خبر آمده پافشاری یک زن ۲۳ساله بوسیله همراه مادر ۵۳ساله اش بر منتقل کردن کالسکه بچه به داخل هواپیما و مخالفت مهمانداران با این اقدام باعث درگیری لفظی بین آنها شد که در این نفس خلبان صدای آنها را شنید، از کابین بیرون شد و به مسافران توصیه کرد آرامش خویشتن را حفظ کنند، ولی آن ۲ به او حمله بردند و به شدت مضروبش کردند.

اقدام این پاپا و دوشیزه خیر عزب باعث انتقال کالسکه به درون هواپیما نشد، بلکه خودشان همچنین توسط کادر پروازی به نیروهای پلیس تحویل داده شدند و بایگانی ای داخل دادگاه علیه آنها بوسیله ثبت رسید.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  آیت الله لطف الله دژکام در جای پا متورم افلاطون سهرابی، رئیس هم گذاری زرتشتیان شیراز کنار اثر مصیبت کرونا، هنگام پیامی پنج شنبه ۷ فروردین نشانی کرد: استماع غم فقدان حضور عالیجاه آقای افلاطون سهرابی، رئیس اتحادیه زرتشتیان انگیزه تأسف این جانب گردید.

در ادامه این پیام آمده است : مهتر انجمن زرتشتیان درون بین خواص به عنوان یکی از چهره های علمی و فرهنگی، منضبط و دارای سجایای اخلاقی شناخته می شد.

امام جمعه شیراز، مرحوم سهرابی را  خدمت گذار داخل راستای استحکام زیبایی و دفاع از مشروعیت جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود:آن مرحوم در کافه مناسبات مدنی و سیاسی همسو با زیبایی اسلامی شریک فعال داشت.

همچنین، سیدمجتبی میردهقان به نمایندگی از راه اندازی ادیان توحیدی وزارت اتیکت و ارشاد اسلامی نیز در پیامی جابجایی رئیس انجمن زرتشتیان شیراز را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: صداقت و وطن پرستی افلاطون سهرابی از جلوه های ماندگار ۲۵ سال همدلی با او و اجتماع معزز زرتشتی شیراز بود. چه ارتفاع و نشیب هایی که در سیاق اعتلای جامعه زرتشتی شیراز سپری کرد و به قامت ستونی متین حریم ملک و جامعه خودی را پاس می داشت.

در ادامه این پیام نشانی شده است که افلاطون سهرابی با نظم و مدیریت ویژه خود، حق پدری اجتماع زرتشتی شیراز را طی ۳۰ سال به شایستگی ایفا کرد؛ چه آن گاه که درون کوران فساد تحمیلی و دفاع مقدس توکل گاهی مطمئن برای کشورش در حراست از جریان تولید نفت و تو شیار مرجح جبهه اقتصادی بود و چه آن خلال که تو دفاع از حریم میهن خود و جامعه زرتشتی ناحیه و به خصوص همکیشان شیرازی خود، صراحت لهجه را فدای مصلحت اندیشی ننمود.

رئیس انجمن زرتشتیان شیراز با نشانی فردی آگاه بوسیله شایسته کردن معرفی شده است که در بلندی فشارهای رسانه ای خاله و حکومت طلب، صف کیش و آیین خویشتن را از نگاه فرصت طلب و بیرونی جدا و با افتخار خویشتن را ایرانی زرتشتی شناساندن و داخل مصاحبه ای گفت: "فردی که با کراوات در آن لفظ مرزها برای کشورمان نسخه می پیچد، دل درون رهن این میهن اهورایی ندارد.

افلاطون سهرابی، دهم شهریور سال ۱۳۲۶ خورشیدی در قریه یزدتولد یافت. او که سال ها زوجیت انجمن زرتشتیان شیراز را بر عهده داشت، بامداد سه گانه شنبه (پنجم فروردین ۹۹) بر اثر کرونا در یکی از بیمارستان های شیراز، استان فارس دارفانی را وداع گفت.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین حجتعلی شایانفر روز دوشنبه در گفت و گو با روزنامه نگار ایرنا افزود: با توجه به روند شدت و تداوم بارش داخل استان ظرف دو روز آینده لزوم دارد عموم مردم در این مدت نهایت حراست را نسبت به این وضعیت به نفقه دهند و از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه ها و گذر با خودرو از مسیرهای سیلابی به طور جد خودداری کنند.

وی ادامه عدالت: بهار، منفصل ناپایداری جوی است و داخل این فصل، باران باران رگباری و شدت آن متجاوز زیاد است به طوری که در مدتی کوتاه ظرفیت متجاوز زیاد آب را در معابر و مسیلها جاری می یواش که یک رخداد طبیعی حادثه ساز است لذا آدم باید متعدد دقت کنند تا از بروز حادثه جلوگیری شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: به دلیل زیاد نبودن شدت بارش ها طی ۲۴ ساعت گذشته تا کنون تلفات جانی تو استان بر اثر ریزش باران نداشته ایم و تنها گزارش خسارت مالی واصله تخریب یک اصطبل دامداری تو روستای تجر روستا طرقبه به برهان عدم استواری و تلف شدن چندی دام بوده است.

شایانفر افزود: بر شالوده داده ها اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی طی ۲۱ ساعت گذشته باران بارش در ۱۷ شهرستان گزارش شده که تربت حیدریه با ۱۲ میلی متر بیشترین نمونه بارندگی را امتحان کرده است.

وی ادامه انصاف: در این مدت معیار بارش باران داخل مشهد بین هفت تا ۱۵ میلی متر در نقاط مختلف این خانه دادن ثبت شده است.

به خشکی امدن بنیاد پیش بینی سازمان کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی فعال در این استان قید امروز و فردا چهارم فروردین بارندگی شدیدی را به همراه دارد.

اداره بی مو هواشناسی خراسان رضوی روز سومین فروردین ماه علاوه به خشکی امدن پیش دماغ تداوم این وضعیت جوی تا روز چهارشنبه ششم فروردین ماه جاری، نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیلها و جاده ها داخل سطح استان به جمله مردم بانگ داد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت، تداوی و آموزش پزشکی امروز (جمعه شروع فروردین) در کنفرانس خبری که به رخ آنلاین و ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: روند بلای ناگهانی کووید ۱۹ و ابتلا بوسیله ویروس کرونا در ۱۳ استان که مردم بزرگداشت کرده اند و در ساختمانی باقی مانده اند و البته انسان بوسیله این استانها عروج نکرده و مسافر همچنین قبول نکرده اند، کاهشی شده است. فعلا اسم این استانها را اعلام نمی کنیم که فکر نکنند سیلان شیوع بیماری کامل شده و دیگر رعایت نکنند زیرا هنوز بوسیله مرحله رسول و اوج بیماری در ملک نرسیده ایم و نمو این بلای ناگهانی و عالمگیر بیماری همچنان ادامه دارد. روانی کاهشی کرونا درون ۱۳ استان

وی ادامه داد: درون این ۱۳ استان بیمارستانهایی داشتیم که همه سریر های آن اشتغال بود و تخت آی سی یو خالی نداشت و بیمارستان پشتیبان داشتند ولی اینک در این بیمارستانها سریر آی سی یو خالی داریم. این پیوستگی از سه گانه روز گذشته رخ داده که نشان می دهد مردم با طرح بسیج ملی کنترل کرونا شریک کردند و کمپین در ساختمانی بمانیم را شدید پژمرده اند. داخل این استانها تعداد موارد جدید بیماری به یک دوم، یک سومین و یک چهارم رسیده است.

معاون وزیر بهداشت گفت: نکته رادیکال داخل مورد این بلای ناگهانی این است که عده زیادی از مبتلایان به خصوص افراد پایین تر ۱۴ سال ممکن است به موجب ابتلا بوسیله ویروس کرونا دچار علایم بسیار کم مانند یک بدن درد مختصر یا سرفه مختصر شنود و علایم چندانی نداشته باشند خواه حتی بدون نشان باشند اما این افراد ناقل هستند و می توانند این ویروس را به دیگران به خصوص پدربزرگ ها و مادربزرگ ها منتقل کنند و این ویروس برای این بزرگسالان خطرناک است.

وی افزود: سفارش ما به انسان این است که همچنان در خانه بمانند، به مسافرت نروند و اگر به لزوم و به هر دلیلی به مسافرت رفتند، اصول بهداشتی را بزرگداشت کنند، از تجمعات بپرهیزند و چنانچه کوچکترین علامتی پیدا کردند با سامانه مصونیت وزارت بهداشت یا سامانه ۴۰۳۰ ارتباط بگیرند و اصول قرنطینه شوهردار را رعایت کنند. کیت نمره از مطلع اسفند در ایران بود

رئیسی در پاسخ به ایرنا درباره تعداد ناقلان پا بر جا ویروس کرونا گفت: فعلا پهلو اساس آزمایش هایی که عمل داده ایم حدود ۲۰ هزار بیمار درون کشور معارفه شده اند، این افراد مبتلایان موکد هستند اما حتما افرادی دیگری هستند که به صورت خفیف مشغول شده و خبر نشده اند. امتیاز این ویروس تو قلمرو ما با کاربرد از تست های آزمایشگاهی انجام می شود.

وی ادامه عدل: فدایی رسانه های خصم در مورد نمره دیرهنگام این بیماری حرف های اشتباهی می زنند از عموم اینکه مواردی مثلا از ۱۳ بهمن داخل کشور بوده و گزارش نشده است. باید بوسیله این نکته توجه داشت که کیت تشخیص کرونا حدود دو ماه پیش در چین که محل حقیقی مسری این بیماری بود باریک شد و از یک ماه پیش داخل اختیار ایران است بنابراین قبل از اول اسفند امکان تشخیص این بیماری در کشور نبود.

معاون وزیر بهداشت افزود: مراحل تولید کیت نمره کرونا در کشور در حال ایفا است و چنانچه تایید شود که عملکرد این کیت ها مثل کیت های مورد از کار افتادن اجنبی است، این کیت ها باخبر چرخه تشخیص می شود و درون آن عارض می توانیم از افرادی که دستخوش علایم خفیف هستند نیز تست بگیریم و می توانیم تعداد موارد آزمایش را بسیار بیشتر کنیم و حتما ناقل های عاری علایم خواه دارای علایم خفیف را هم اطلاع می کنیم.

وی اصرار کرد: هنوز از وهله پیک بیماری عبور نکرده ایم اما شرایط در برخی استانها امیدارکننده است گر چه در استانهایی که مردم زیاد مسافرت رفته اند، روند بیماری همچنان صعودی است. داخل روزهای اخیر هم تماشایی این هستیم که عوارضی و جاده های استانهای جنوبی بیشتر از استانهای شمالی شلوغ شده است. قرنطینه در چین، ایتالیا و فرانسه

رئیسی گفت: رسانه های خصم عاری توجه به این مسائل خیلی ظریف علیه کشور ما جریان سازی می کنند و مثلا به گفته های یک پزشک استناد می کنند، این حرف درستی نیست و ممکن است یک نفر اندوه ادعا کند که سال ۹۰ غصه کرونا تو ایران بوده است.

وی ادامه داد: برای کنترل این بیماری دو اسلوب بیشتر وجود ندارد یا پیوند آدم و ماندن در خانه خواه استعمال از قوه قهریه و جزا و قرنطینه قهری شبیه کشور چین، ایتالیا یا فرانسه که قرنطینه شدید از تو خانه ارتکاب کردند و مثلا داخل فرانسه کسانی که بزرگداشت نمی کنند را جریمه می کنند خواه بوسیله زندان می اندازند ما نخواستیم بخاطر مردم زحمت ساختن کنیم گر چه این اقدامات اجباری بخاطر سیستم بهداشت و درمان سرزمین بهتر و ساده تر وجود.

رئیسی گفت: با این حال پروتکل های و گاید لاین های بهداشتی و درمانی استانداردی برای رستورانها، مشاغل، مراکز تجمعی و مراکز بهداشتی و درمانی تدوین و ابلاغ کردیم که رعایت آنها بسیار کار کننده بوده است.

وی درباره درمان کرونا نیز توضیح داد: مصیبت کووید ۱۹ هنوز هیچ دارو و درمان اختصاصی ندارد ولی به ناچار از داروهای نقیض ویروس دیگر مانند داروی ضد ویروس HIV استفاده می کنیم و داخل مواردی برای برخی بیماران موثر بوده است. پروتکل درمان کرونا دو هفته آینده در جلسه کمیته علمی کشور بازنگری می شود و مقدور است تغییراتی در این پروتکل داده شود که اعلام خواهد شد.