بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

آمازون در ماه جاری میلادی قصد دارد سیلان پخش حی ی بازی های فوتبال لیگ مقدم انگلستان (پریمیرلیگ) را ازطریق توییچ آغاز درنگ. کاربران توییچ داخل بریتانیا می توانند به چهار محک دسترسی داشته باشند: اولین مسابقه بین کریستال پالاس و برنلی ۲۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۹ تیر ۱۳۹۹)، دومین مسابقه بین اورتون و ساوت همپتون ۹ جولای ۲۰۲۰ (۱۹ تیر ۱۳۹۹)، سومین محک بین واتفورد و نیوکاسل ۱۱ جولای ۲۰۲۰ (۲۱ مقصد ۱۳۹۹) برگزار خواهد شد و از مسابقه ی چهارم فعلا جزئیاتی درون مشت نداریم.

طبق گزارش خبرگزاری ددلاین، کاربران هنگام مشاهده ی مسابقات هندبال پریمیرلیگ بوسیله رخ زنده از جزء چت توییچ اندوه می توانند استفاده کنند؛ بنابراین، قطعا موقع آغاز مسابقات هزاران نفر از بکلی جهان به بخش چت هجوم خواهند برد و در آنجا با طرفداران تیم طبق بحث و جدل خواهند کرد. آمازون نیت دارد چهار مسابقه ی مذکور پریمیرلیگ را بخاطر کاربران اشتراکی سرویس پرایم ویدئو (Prime Video) نیز پخش درنگ. 

این نخستین مرحله است که آمازون ازطریق سرویس توییچ ورزش های لیگ شایسته هندبال انگلستان را مستقیم و زنده پخش می کند؛ به همین دلیل، مسابقه ی بین کریستال پالاس و برنلی وقار ویژه ای برای توییچ دارد. پیش تر تو سال ۲۰۱۸، آمازون با عقد قراردادی سه ساله مجوز پخش ورزش های پریمیرلیگ را بخاطر کاربران بریتانیایی دریافت کرده است. در فصل تعطیلات سال گذشته ی میلادی، آمازون چندین مسابقه را همزمان ازطریق پرایم ویدئو برای کاربران پخش کرد. 

دنیاگیری ویروس کرونا تمامی جوانب عمر روزانه ی انسان ها را متأثر و مسابقات ورزشی را نیز تعطیل کرد. بوسیله تازگی با تصمیم سران بریتانیا، پریمیرلیگ با اتخاذ برخی استراتژی های اختصاص آغاز به کار کرده است. چهار مسابقه ی یادشده از لیگ برتر فوتبال انگلستان جزئی از استراتژی بریتانیا بخاطر آغاز مجدد این لیگ بیش اساسی هستند. پخش زنده ی ورزش ها ازطریق توییچ باعث می شود افراد بیشتری فرصت مشاهده ی آن ها را برملا کنند. اتخاذ غرض های اخیر باعث شده است برخی شبکه ها نظیر بی بی سی بدوی بار مسابقات فوتبال را پخش کنند.

آمازون همچون اسکای اسپورتس داخل حال باهم اتحاد کردن با EA Sports است تا بتواند حین برگزاری مسابقات فوتبال، صدای تماشاچی ها را بوسیله شکل مجازی به بازی افزایش بطی ء. این صداها نشئت گرفته از ورزش های سری فیفاخواهند بود. شب گذشته، پریمیرلیگ ازطریق شبکه ی اسکای اسپورتس بوسیله تلویزیون ساکنان بریتانیا بازگشت. بینندگان شبکه ی اسکای اسپورتس می توانستند گزینش کنند موقع برگزاری مسابقه، صدای مجازی نشئت گرفته از بازی فیفا پخش شود یا صدای واقعی خود بازیکنان در داخل زمین.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این خبر چیست؟بیشتر بخوانید:بلک فرایدی خواه جمعه سیاه چه روزی است؟با آکواریوم عظیم سئول آشنا شوید که امواجی پرتلاطم دارداسپیس ایکس و ناسا تام کروز را برای ایفای نقش در فیلمی جدید بوسیله فضا می فرستندنتایج نظرسنجی: نیمی از آمریکایی ها طی فقره در خانه به لباس های بالاتنه اهمیت بیشتری می دهندکورسرا بعضی دوره های خود را رایگان ارائه خواهد کرد
در اکتبر ۲۰۱۸، گوگل امکان دسترسی بوسیله اسپاتیفای و پلی موزیک و اپل موزیک در گوگل مپ را مهیا آورد و به کاربران این رخصت را داد که پخش موزیک را با این اپلیکیشن ها بدون خارج شدن از اپلیکیشن گوگل مپ کنترل کنند. حال بعد از چشم پوشی تقریبا دو سال، اهالی مانتین ویو امکان پشتیبانی از یوتیوب موزیک را تو نسخه ی اندروید اپلیکیشن گوگل مپ به ارمغان آورده است.

برای گلچین اپلیکیشن یوتیوب موزیک بوسیله عنوان پلیر پیش فرض، باید به بخش تنظیمات بروید و روی عبارت Navigation و سپس، Default Media app ضربه بزنید و YouTube Music را برگزینی کنید. وقتی یوتیوب موزیک را بوسیله عنوان مدیاپلیر پیش تخیل خود انتخاب کنید، هنگام استفاده از اپلیکیشن گوگل مپ، تکمه ای اب باز با لوگو یوتیوب موزیک مشاهده می کنید. با ضربه زدن روی دکمه ی شناور یوتیوب موزیک، می نبوغ در پایین ورقه بوسیله کنترل های پلی بک یوتیوب موزیک دسترسی داشت.

همچنین، با کمک دکمه Browse می نبوغ بوسیله فهرست لیست دسترسی پیدا کرد. بااین حال، عجیب است هنگام کاربرد از اپلیکیشن گوگل مپ در حالت لنداسکیپ، آیکون یوتیوب موزیک نمایش داده نمی شود.مقاله ی مرتبط:چگونه موسیقی های یوتیوب را به مجانی در پس زمینه گوشی پخش کنیم؟

نسخه ی 10.43.2 که جدیدترین نسخه ی اپلیکیشن گوگل مپ برای اندروید است، با قابلیت پشتیبانی از یوتیوب موزیک، در همین هفته منتشر شد. برای استعمال از این قابلیت، علاوه بر به روزرسانی اپلیکیشن گوگل مپ، باید جدیدترین نسخه ی اپلیکیشن یوتیوب موزیک را نیز روی گوشی خود نصب کنید.      بیشتر بخوانید:اتحاد غول های فناوری با مرام مبارزه با سوءاستفاده از کودکان در فضای آنلاینگوگل شکایت متقابلی با افترا باطل پتنت ثمر Sonos به جریان انداختمسدود کردن تبلیغات یوتیوب با یک ترفند سادهدستیار صوتی گوگل بوسیله نبوغ تشخیص صدای افراد وافر مهیا می شودنسخه بتا اندروید 11 گوگل بوسیله رخ OTA منتشر شد؛ چگونه دانلود کنیم؟
خودروهای کاملا خودران بوسیله نشانی راه حلی برای سرانجام اعطا کردن بوسیله مشکلات رانندگی معرفی کردن شده اند؛ از عموم این مشکلات می توان بوسیله تصادفات مرگبار، تصادفات جزئی، تجمع و تجمع خیابان ها و برخی کارهایی که رانندگان پشت کار عمل می دهند، رمز کرد. داخل لب خودرو خودران به وجود آمد تا بوسیله این مشکلات اختتام دهد، اما به نظر می رسد که هنوز راه زیادی تا روزهای عاری ماجرا و مشکلات داریم. اگرچه تلاش های زیادی برای ارتقای فناوری خودروهای خودران عمل شده است، احتمال دارد آینده ای که خودروسازان و شرکت های بزرگ فناوری به ما وعده می دادند، به فراغت محقق نشود. بررسی ی جدید مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) می گوید که وسایل نقلیه کاملا خودران عزب می توانند یک سومین تصادفات اسباب نقلیه را کاهش دهند و این روش محلول کاملی برای مشکلات تراشیدن.

مؤسسه IIHS بیش از ۵،۰۰۰ گزارش پلیس را درباره مدارک مربوط به تصادفات وسایل نقلیه ای که حداقل یک خودرودر آن صدمه دیده و مرکز خدمات فوریت های پزشکی نیز داخل نگرش حادثه مجهز شده بود، مورد تجزیه و تفریق راحتی عدل. مؤسسه IIHS این تصادفات را براساس سنخ خطاها به پنج قسمت قسمت کردن تقسیم کرد: عبرت و درک، پیش بینی، پروگرام ریزی و تصمیم گیری، رفتار و ناتوانی. تنها ۲۴ درصد از تصادفات حاصل خطاهای مربوط به سنجش و درک بود، درحالی که خطاهای مربوط به ناتوانی ۱۰ درصد دیگر را به خویشتن اختصاص می انصاف. پیش بینی می شود خودروهای خودران بتوانند از بروز این حوادث جلوگیری کنند.مقاله های مرتبط:آیا خودروهای شقه خودران امنیت را افزایش می دهند؟افزایش ایمنی خودروی خودران با دوربین بازرسی کابین ZF

بااین حال، براساس گزارش مؤسسه IIHS، کاهش دو ثالث دیگر تصادفات به جدیت خودروسازان نیاز دارد تا زنهار خودرو را نسبت به سرعت، رضایت و علاقمندی های راننده در اولویت قرار دهند، تا اینکه چنانچه سایر اسباب نقلیه تو جاده کاملا خودران باشند. IIHS به عنوان استاندارد از خودروی آزمایشی اوبر معروفیت می برد که در سال ۲۰۱۸ بوسیله یک رهرو پیاده اصابت کرد و او را کشت. سیستم خودران خودروی اوبر در تلاش بخاطر وقوف زن مقتول دچار دشوار شد و وقتی این کار را کرد، سیستم نتوانست پیش بینی یواش که او از خیابان عبور کرده است. سپس جهیز قادر بوسیله انجام هیچ کاری برای پیشگیری از تصادف نبود. اگر خودروسازان بخواهند تصادفات را کاهش دهند، باید ایمنی را نسبت بوسیله سایر ترجیحات راننده درون تقدم قرار دهند.

هنوز هم چند سال تا ادخال طولانی خودروهای خودران به جاده ها و سفری راحت و بدون خطر، بور یدکی بود دارد. خودروسازان و شرکت های فناوری وسایل نقلیه خودران را به عنوان خودروهای آینده شناساندن کرده اند که به رانندگان امکان خوابیدن، کتاب خوانی، تماشای فیلم و سایر کارهای تفریحی را می دهند. چنانچه گزارش IIHS صحیح باشد، خودروسازان باید امنیت را نسبت بوسیله ترجیحات شوفر داخل اولویت صبر دهند و این می تواند بوسیله معنای رانندگی محتاطانه و تدافعی در بسیاری از شرایط نامشخص باشد.بیشتر بخوانید:آمار مرگ شوفر در خودروهای شهری و کوچک بیشتر از شاسی بلند استآیا خودروهای برقی بوسیله پیمانه ی کافی ایمن هستند؟مؤثر ترین آپشن های امنیت خودرو کدام اند؟۲۵ سال با سیستم ESC مرسدس بنزبا مرکز تحقیق و ترقی بی ام و در شانگهای آشنا شوید
تظاهرکنندگان معترض به اجل جرج فلوید درون لوس آنجلس با وجود اعلام منع عبور و مرور در خیابان ها مانده اند.

David McNew/Getty Images
آویشن مدیریت جوملا (Joomla)، سرویس متن باز مدیریت محتوا (CMS) در اطلاعیه ای جدید اعلام کرده که هفته ی گذشته داده های کاربرانش رک شده است. ظاهرا رخنه ی اطلاعاتی جوملا به دلیل سهو یکی از اعضای این آویشن رخ داده است؛ ظاهرا یکی از اعضای آویشن JRD جوملا نسخه ی پشتیبان (بکاپ) کاملی از وب سایت JRD به نشانی resources.joomla.org را تو یکی از باکت های S3 سرویس های مبتنی بر وب آمازون (AWS) به شکلی بی اختیار قرار داده است. ظاهرا این باکت آمازون والا مالکیت خویشتن جوملا قرار دارد. 

جوملا درون اطلاعیه ی جدید خویشتن می گوید فایل بکاپ موردبحث رمزنگاری نشده و حاوی معلومات تقریبا ۲٬۷۰۰ تن از کاربرانش بوده است. این کاربران کسانی هستند که در وب سایت JRD ثبت نام کرده و پروفایل اختصاصی مصنوع اند. وب سایت JRD جایی است که داخل آن افراد حرفه ای احاطه های خود را بخاطر ایجاد وب سایت ازطریق جوملا ارائه می دهند و برای خودشان تبلیغات می کنند. مدیران جوملا می گویند هنوز درحال ایفا تحقیقات روی حادثه ی اخیر هستند. درون حال مهیا معین تراشیدن که تاکنون افراد دیگر توانسته اند داده های موجود در سرور S3 متفرقه جوملا را جلوه گر و دانلود کنند یا خیر. 

برابر اطلاعات منتشرشده ازسوی جوملا، اگر ویژگی توانسته باشد بوسیله ارباب یادشده دسترسی صریح کند، اکنون مفروضات متعددی از تقریبا ۲٬۷۰۰ اندام از کاربران JRD را تو اختیار دارد؛ اطلاعات موردبحث شامل این موارد هستند: صیت کامل، آدرس نگرش کار، آدرس ایمیل کاری، شماره تلفن کاری، URL شرکت، ماهیت کسب و کار، پسوردهای رمزنگاری شده، آدرس IP و تنظیمات مربوط به ابونمان در درخت سرو های خبری. 

شدت این رخنه ی اطلاعاتی بسیار نیست و جوملا شدت آن را «کم» برمی شمرد؛ مربوط به مقدر شدن رادیکال ی این داده ها پیش تر به صورت عمومی قابل دسترسی بودند. امروزه پورتال JRD درون نقش دایرکتوری برای افراد صنف ای سرویس جوملا فعالیت می کند. با این حال رمزهای گذر هش شده و آدرس IP به قیافه عمومی دردسترس نبودند و رخنه ی اطلاعاتی اخیر احتمالا آن ها در جوانمردی برخی افراد گذاشته است.

آویشن جوملا به یکایک کاربران سرویس JRD پیشنهاد می کند هرچه نوک تیز مرطوب رمز عبور خود را نه تنها روی پورتال JRD بلکه در تمامی جاهای دیگری که از همان رمز عبور استفاده می کنند، دگرگونی دهند. اگر هکرها بتوانند بوسیله تمامی رمزهای عبور دسترسی پیدا کنند گمان دارد پورتال JRD را با حملات دستکاری حیثیت (Credential Stuffing)کمال مطلوب قرار دهند.  مقاله ی مرتبط:وردپرس، جوملا و دروپال بهترین سیستم های مدیریت محتوا نیستند

تیم جوملا می گوید بوسیله محض این که از چاک ی اطلاعاتی اخیر اطلاع علنی کرده، به شکلی نکته سنج پورتال JRD را ازلحاظ امنیتی موردبررسی قرار داده است. جوملا می گوید مطالعه اخیرش علامت داد شماری از شمار های کاربری گروه ی سوپر یوزر (Super User) پایین تر مالکیت افرادی هستند که تو خارج از موسسه Open Source Matters حضور دارند. 

جوملا یکی از سیستم های مدیریت محتوای نام آشنا به احصائیه می آید که کاربران متجاوز زیادی دارد. امروزه کاربران زیاد زیادی از جوملا بخاطر پیدایش و مدیریت وب سایت های خودمیزبانی (Self-Hosting) بهره می گیرند. بررسی ها علامت می دهند جوملا امروزه سومین جهیز مدیریت محتوای محبوب اینترنت است. این سرویس ماه گذشته ایستگاه دومیِ خود را به شاپی فای (Shopify) داد. در جایگاه نخست، وردپرس قرار گرفته است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این بن دارید؟بیشتر بخوانید:کارهایی که هرگز نباید در دارک وب انجام دهیدنینتندو هک شدن ۱۶۰ هزار حساب کاربری را تأیید کردوب سایت های جعل کننده اینماد فیلتر شدنددسترسی کسب وکارها به پایگاه داده های دولتی تسهیل می شودایالات متحده از داده ها مکان یابی تبلیغات موبایل بخاطر مطالعه نحوه اتساع کرونا بهره می گیرد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رضا استاد رحیمی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، شبه ۱۰ خرداد درون گفت وگو با خبرنگاران تقریر کرد : از این هفته پسند معتادان متجاهر با پاسداری پروتکل های بهداشتی آغاز شد و هر هفته حدود ۵۰ نفر از معتادان متجاهر در مرکز ماده ۱۶ تبریز پذیرش خواهند شد.  

وی افزود: بوسیله برهان ابلاغیه وزارت بهداشت، ورودی مرکز ماده ۱۶ تبریز از ۱۵ اسفند متوقف شده بود، پذیرش از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد با احترام گذاردن پروتکل های بهداشتی آغاز شد.  

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان خاوری ابراز داشت: اگر تست کرونای معتادان مثبت باشد، به نقاهتگاه کرونایی ها شناساندن می شود و افراد سالم به مرکز ماده ۱۶ وضع می یابند که سه الی جگر ماه دوران ترک اعتیاد و تسلط آموزی را هنگام خواهند کرد.  

وی ادامه داد: قبل از توقف پذیرش، بیش از ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر معتاد در حال خلال دوران ترک اعتیاد خود بودند، هر هفته حدود ۵۰ نفر در این مرکز قبول خواهد شد که تا دو الی سه هفته آینده تمامی معتادان متجاهر موجود درون شهر جمع آوری خواهد شد و نگرانی های مردم در این بنیان کاهش می یابد.  

استادرحیمی داخل مورد محافظت از معتادان در دوران پس از مرخص کردن از مرکز ماده ۱۶ هم توضیح عدالت و گفت: در دوران آستان درون مرکز، معتادان تسلط آموزی می کنند و پس از مرخص کردن از مرکز بی آرامی با معرفی به مراکز حمایتی، بدهی های خود اشتغالی پرداخت می شود و کارخانجات و کارگاه هنری هایی هم که افراد بهبود یافته را جذب کنند، بیمه این افراد از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان پرداخت می شود.  

وی در مورد انواع مهارت آموزی برای معتادان غم افزود: کفاشی، قالیبافی، صنایع فلزی، مکانیکی خودرو و صافکاری، سپرده بندی و... در مرکز ماده ۱۶ آموزش داده می شود تا پس از ترخیص از مرکز، گمان بازگشت افراد به اعتیاد مجدد کاهش یافته و با اشتغال خود، از فروپاشی کانون خانواده نیز جلوگیری کنند.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، کارفرما اسدالله هاشمی گفت: تو ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد دوم خرداد، مامورین یگان حفاظت محیط زیست نفس گشت و کنترل شبانه متوجه حضور خودرویی در منطقه می شوند.

وی اشعار کرد: در راستای مقابله با افراد منفعت جو، طرح اصابت با قاچاقچیان منابع ملی درون مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان به شدت و با جدیت در دستور کار فراغت پژمرده است.

مدیرکل نگاهداری فضا زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مامورین بوسیله قصد توقیف خودرو با تجلیل موارد عرفی رفتار می کنند، اما راننده ماشین به محض مشاهده مامورین محیط زیست، «عمار آماده» جانشین یگان حفاظت محیط زیست استان را زیر اندوهناک و متواری شده که بدبختانه باعث شکسته شده شدن پای راست وی می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نگاهداری محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی تصریح کرد: مامورین پس از کیلومترها چیره می شوند خودرو متخلف را بنده و با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی اقدامات قانونی را انجام دهند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دسته روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ با توجه به فن شناسی های عصر جدید , از مغز زیاد امر کشیده می شود شاید شما نیز مانند بقیه مغزتان خسته شده است و قادر نیست این همه فرمان کند.

خستگی مغز چه درون نتیجهاسترس باشد یا اندک خوابی، یا خیره شدن به کامپیوتر هنگام کار، مغز بالاخره راهی برای هزیمت از خستگی مفرط معین می کند و جدیت شما برای تمرکز بی مولود خواهد ماند. اگر با خستگی مفرط مغز مواجه شدید وقت آن است استراحتی به عدد بدهید و با چند داروی گیاهی آن را محکمی کنید.

1- رزماری

رزماری یکی از گیاهانی است که بخصوص به رخساره عطر درمانی عملکرد و خستگی عدد را گشایش می بخشد حافظه را استقامت می کند.

2- گوجه گیلاسی

این گیاه با تقویت جهیز زنهار بدن و مغز، استرس را کاهش داده و از زوال سلول های مغزی جلوگیری می یواش. از خاصیت های خوب این گیاه کمک به مغز داخل غلبه امتیاز و نظم و نظام دادن افکار است.

3- جینکوبیلوبا (GINKGO BILOBA)

این علف هرزه خودرو – نوع مشابه آن درایرانتوله یا پنیرک – صدها سال است که بوسیله عنوان تداوی و بازسازی سلول های مغزی تک استفاده قرار می گیرد.

4- جنسینگ

جسینگ خاربن دیگری است که تاثیر آن بر عملکرد عدد ثابت شده است. بدن و مغز با کاربرد از این خار با لحظات استرس زا راحت تر مواجه می شود و از پیر شدن سلول های عدد با بالا رفتن سن جلوگیری می نماید.

5- براهمی یا خرفه

گیاهی که حافظه، هوش، تمرکز و قدرت یادگیری را تکثیر می دهد. همچنین بوسیله دستیار غده فوق کلیوی می آید تا باعث کاهش استرس و ترس در بدن شود.

خیساندن گیاهی برای رهایی از افسردگی و خستگی

6- واچا (VACHA)

معمولا برای بیماری سیستم اعصاب مصرف می شود. این خار قادر است تمرکز را اضافه داده، مسمومیت بافت مغزی را از بین ببرد.

7- ریحان

این خار با گردش بیشتر و بهتر اکسیژن در عدد باعث عملکرد بهتر آن شده و به عنوان تقویت کننده قدرت امتیاز عدد به کارمی رود.

8- گتاکولا (GOTU KOLA)

این گیاه که بیشتر از لحظه کرده آن کاربرد می شود، علمکرد کلی مغز را بهبود می دهد. این گیاه کاهش دهنده استرس ، استحکام کننده حافظه بوده و باعث گردش بیشتر خون در عدد می شود.

9- رودیولا (RHODIOLA)

گیاهی که صد هاست جوهر آن برای کاهش استرس و اضافه قدرت بدنی و فکری هنگام خستگی مورد استفاده فراغت می گیرد.

شاید تعدادی از آن ها هنوز درون ایران کشت نمی شود ولی حداقل از چندگیاهی که تو ایران وجود دارد مثل جنسیگ، ریحان، خرفه، رزماری و گوجه گیلاسی، و پنیرک حتما استفاده کنید تا هیچ وقت دستخوش خستگی متجاوز از کمیت سلول های مغزی نشوید.

 مطالب این بخش از خبرگزاری برنا، عزب جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از این رو اندرز پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه بوسیله پزشک موجب تشخیص و درمان دانست .