بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

این محصول در انواع رومیزی و ایستاده تولید شده است. هموار توصیه می شود در صورت تهیه این وسیله برای استفاده شخصی، دفترچه راهنمای آن را مطالعه تا از آن به صورت بی عیب استفاده کنید. تربیت های لازم را از ممیز و متخصص نصب دستگاه دریافت کنید. در این قیافه درون کوتاه مدت به مرمت ظرفشویی نیاز نخواهید داشت.

آیا سامان ظرفشویی شما بوسیله خوبی شستشوی ظروف را ادا نمی دهد؟ آیا نمایشگر ظرفشویی شما کدهای خطا را نشان می دهد؟ آیا آب به صورت کامل تخلیه نمی شود و آیا ماشین ظرفشویی به طور تمام نمودار نمی شود؟ داخل رخساره مواجهه با این مشکلات در مناسبت با ظرفشویی و داخل رخ نیاز بوسیله تعمیر ظرفشویی بوسیله عارض رسمی و کفالت شده می توانید با نمایندگی تعمیر متاع خانگی مستر امداد تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر لوازم شوهردار مستر امداد بهترین و ملخص ترین تکنسین های مرمت ظرفشویی را دارد و از این رو وجهه می کنند که دستگاه شما پس از مرمت و سرویس توسط تعمیرکاران این شعبه با بهترین کیفیت به کار خود دنباله می دهد.علل رابطه با نمایندگی تعمیر رخت خانگی مستر امدادتعمیرکاران شعبه مرمت رخت شوهردار مستر امداد، صددرصد از قطعات اورجینال بخاطر مرمت و تعویض قطعات ظرفشویی استفاده می کنند.تکنسین های حرفه ای و مجرب شعبه تعمیر لوازم خانگی مستر امداد، پیرامون های تخصصی و حرفه ای مرمت ظرفشویی را با موفقیت گذرانده اند و به رخساره با قاعده توسط مشتری ها و کاربرهای عزیز ارزیابی می شوند.ارج و تعرفه های مشخص شده توسط شعبه تعمیر رخت خانگی مستر امداد تا حد امکان بیش مقرون به صرفه و منصفانه هستند و کوچکتر نظر نهادهای نظارتی گلچین شده اند.تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیر لوازم شوهردار مستر امداد در هر زمانی که بخواهید آماده سرویس دهی و تعمیر ظرفشویی هستند و زمان شما بخاطر آن ها از مقدار بسیار زیادی برخوردار است.در هر زمانی از روز و هر بهره از هفته می توانید به صورت تلفنی درخواست ارسال تعمیرکار متخصص را بخاطر مرمت ظرفشویی خود ثبت کنید. نمایندگی تعمیر رخت خانگی مستر امداد درخواست شما را معاینه خواهد کرد و تو صورت نیاز شما برای تعمیر ظرفشویی شما یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص را ارسال می کند.اطلاعات شخصی و حریم مخصوص مشتری ها و کاربرانی که از خدمات نمایندگی مرمت متاع خانگی مستر امداد برای مرمت ظرفشویی مصرف می کنند، کاملا محرمانه و محافظت شده نزد این شعبه نگاه داشته خواهد شد.کدام مشکلات در ظرفشویی به مرمت حاجت دارند؟عدم مبرا شستن ظروف توسط ماشین ظرفشوییعدم تخلیه آب به نواخت توسط سامان ظرفشوییروشن نشدن ظرفشوییعدم عملکرد کلیدهای حکم ظرفشویی به خوبی و قطع بودن آن هاتمیز نشدن ظروف به نواخت پس از غسل و ابدی ماندن لکه روی آن هاخشک نشدن ظروف بوسیله خوبی پس از اتمام برنامه شستشو

علل خرابی ظرفشویی

یار علل خرابی ظرفشویی درون تعمیر ظرفشویی بوسیله شما کمک خواهد کرد. در ادامه فداکار از علل رایج فنا ظرفشویی را مورد وارسی قرار خواهیم عدل.

پاکیزه نشستن ظروف توسط ظرفشویی

چونی پایین مواد شوینده، لیس پاشش و پخش صحیح آب در محفظه ظرفشویی از اساسی ترین علل خرابی ظرفشویی محسوب می شوند که باید توسط تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی تعمیر رخت خانگی مستر امداد تک مطالعه فراغت بگیرد.

علل عدم تخلیه آب به صورت کامل از ظرفشویی

این بغرنج به پمپ وسیله وفاق دارد و در عارض مواجهه با این مشکل باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد. تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد آن را با قطعه ای اورجینال تعویض می کنند.

روبرو نشدن ظرفشویی

در این حالت می استعداد علل انهدام سامان ظرفشویی را به جهیز برقی مایه نسبت انصاف. در این مواقع توصیه می کنیم سریعا با شعبه تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید.

حاضر بودن عملکرد صحیح کلیدهای فرمان ظرفشویی و حد بودن آن ها

علل نیستی ظرفشویی و این مشکل معیوب بودن سرما مایه است که در این صورت دستگاه شما به تعمیر عمده احتیاج خواهد داشت.

نظیف نشدن ظروف به انعام پس از تکمیل دستور کار شستشو و سرمد ماندن لکه های زیاد روی ظروف

انگیزه این مشکل نیز مصرف از ماده شستشوی بی کیفیت است.بی آب نشدن ظروف پس از شستشو بوسیله نوع دوستی

علل نیستی ظرفشویی در این شرایط، ناقص بودن سیستم تخلیه ماشین ظرفشویی است و ظرفشویی شما تو این وضعیت به تعمیر نیاز دارد. در این قیافه تنها کافی است گوشی را برداشته و با تعمیرکاران مجرب نمایندگی مرمت لوازم خانگی مستر امداد بستگی بگیرید تا در نخستین فرصت ممکن بخاطر تعمیر ظرفشویی شما رفتار نمایند و با هزینه ای باثبات ظرفشویی شما را مرمت کنند.

همان طور که گفتیم ظرفشویی یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه است و انواع برند ظرفشویی در بازار عرضه شده است. یکی از بهینه برندها ظرفشویی بوش است. این شرکت یکی از پرطرفدارترین برندهای تولیدکننده رخت شوهردار تو بکلی جهان و ایران است و محبوبیت خود را مدیون چونی پشته و مصرف بهینه انرژی است. درون صورتی که ظرفشویی شما بوش است و به تعمیر ظرفشویی بوش خود نیاز علنی کردید کافی است به تعمیرکاران صنف ای و مجرب نمایندگی مرمت لوازم شوهردار مستر امداد تکیه گاه کرده و از آن ها بخاطر تعمیر ظرفشویی خویشتن معاون بگیرید.

بوش یک برند محبوب و جهانی است و ازآنجاکه محصولات بوش بوسیله طور مستمر در حال پیشرفت هستند و بخاطر سهل سازی سیاق استفاده کاربر، جهیز داخلی ان مرموز برنده می شود. عزب تعمیرکارانی که دانش خویشتن را درون مبنا این محصولات به روز نگاه می دارند می توانند نسبت به تعمیر ظرفشویی بوش اقدام کنند و آن را به درستی تعمیر کنند.

ابکی ترین کارهای تعمیر ظرفشویی بوش دسترسی بوسیله هیت پمپ و حوضچه های سامان ظرفشویی هستند؛ از این رو توصیه می کنیم داخل مرحله ابتدا از پروگرام شستشوی طولانی استفاده کنید و تو رخساره خرابی برای تعمیر ظرفشویی خود با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید.بیشتر بخوانید:شناساندن درخت سرو فاکتور آنلاین پی پینگفروش بلافاصله هیوندا سوناتا کارکرده در بازار با خودرو45خرید یوسی پابجی موبایل در کمتر از 3 دقیقه در ایران موجودانلود مرورگر بریو – Brave (آخرین نسخه)طراحی اپلیکشن و سایت با گروه چیستا
شبکه ی عکس محور لنزور (Lenzor) که باهم اتحاد کردن صباایده راه اندازی کرده بود، روز سه شنبه گذشته از انتها فقره خویشتن معارفه قسط. لنزور اطلاعیه ای روی وب سایتش استراحت داده و در آن اعلام کرده است که کاربران تا پایان مرداد بوسیله اطلاعات و تصاویر خود دسترسی دارند. لنزور وامی به مسکوک پنج میلیارد تومان از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خمود که جزو وام های مفرط صیقلی شده بوسیله انبازی های فناوری محسوب می شود.

همکاری صباایده که هلدینگ فعالی در حوزه ی ویدئو و استریم و تبلیغات آنلاین محسوب می شود، پلتفرم هایی شبیه فیلیمو، آپارات، آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن و... را تو زیرمجموعه ی خود دارد. سرویس های دیگر این مجموعه قرین شبکه ی اجتماعی کلوب و میهن بلاگ نیز از مدت ها قبل از مرکز توجه ی صباایده خارج شده اند. صباایده حزن اکنون همچنین روی چند ایده ی متنوع تمرکز و سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش روزنامه ی صبح نو، محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل صباایده، بهمن ۱۳۹۷ درباره ی دریافت وام پنج میلیاردتومانی اطلاع دادن کرده بود که این وام جگر ونیم سال پس از زمان آغاز به کار این شبکه صیقلی شد. وی درباره ی مبلغ بازپرداخت این قرضه همچنین نشانی گفته وجود که سکه آن ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

بوسیله گفته ی شکوری مقدم، مدیرعامل صباایده، پندار راه اندازی لنزور به زمان فروخته شدن اینستاگرام به فیسبوک تو سال ۲۰۱۲ بازمی گردد. مدیرعامل صباایده داخل اواخر سال ۲۰۱۲ از راه اندازی لنزور خبر داد. شکوری عزیز اعلام کرد این شبکه ی اجتماعی داخل روزهایی تأسیس شد که هنوز اینستاگرام در ایران آن چنان که بایدوشاید، شناخته شده نبود. لنزور به ادعای مدیرعاملش درون مدت کوتاهی ۳۰۰ هزاره کاربر جذب کرد و یکروز ۱۲ هزاره تصویر درون آن بارگذاری شد. در ابتدا، قرار بر این بود که سکه قرضه دریافتی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صرف توسعه ی شبکه لنزور شود. شکوری مقدم همچنین درباره ی نحوه ی مصرف این قرضه پنج میلیاردتومانی اشاره کرده بود که کند ابزار لنزور متشابه دیگر سرو های مجموعه صباایده روی سحاب زیرساختی یکپارچه فراغت داد و این مسکوک نیز برای توسعه ی باطراوت افزاری زیرساخت ابری مشترک برای همه ی سرو های صباایده صرف کردن خواهد شد. بسیاری از مسئولان و مقام ها امیدوار بودند که لنزور بتواند جایگزین مناسبی بخاطر اینستاگرام باشد. این شبکه ی اجتماعی که مشابه اینستاگرام بود، تا دو سال گذشته با استقبال نسبتا مناسب کاربرانش مواجه شد.

درواقع، لنزور درادامه ی تلاش بخاطر تأسیس پلتفرم های بومی بوسیله عزیمت جذب مخاطبان راه اندازی شد. برخی نهادها و شخصیت ها تو این شبکه ی اجتماعی آلبوم و ورق رسمی داشتند و این شبکه ی اجتماعی نیز جدیت کرده حیات امکاناتی دراختیار کاربران فعالش راحتی دهد که درون اینستاگرام وجود ندارد. امکان پیداکردن دوستان مجهز در لنزور ازطریق مخاطبان تلفن، ذخیره ی مستقیم عکس ها در گالری، تعهد پرداخت گذاری عکس ها، فهرست دسته بندی تصاویر و ساخت آلبوم های جداگانه برای دسته بندی تصاویر، بخشی از این امکانات بود.

درحقیقت، می توان گفت که لنزور نوع دیگری از شبکه ی مدنی کلوب محسوب می شد که آن غم زیرنظر صباایده، تا مدتی طرفدارانی را میان کاربران ایرانی ازآنِ خود کرد؛ اما به نرم کردن مانند بسیاری از پلتفرم های داخلی دیگر، بوسیله مشت فراموشی ودیعه شد. لنزور برای به اشتراگ گذاشتن تصاویر مدل سازی شده بود. آلبوم های رسمی و تأییدشده ی سیاست مداران و هنرمندان مانند کلوب در لنزور همچنین مشاهده شدنی وجود. درون زمان فعالیت لنزور، کاربرانش شکایت هایی مثل وقفه های برنامه خواه سرعت کم یا اختلال داخل بارگذاری عکس ها را ثبت کردند؛ اما بوسیله مرور زمان، بوسیله برهان فیلترینگ و بازرسی سختگیرانه ی داخلی پیاده شدن محتوای سرویس آن، بسیاری از کاربران این پلتفرم را رها کردند و در اینستاگرام شروع بوسیله فعالیت کردند که پلتفرمی قوی تر و محتوایی آزادانه خیس داشت. شکوری مقدم، مجموعه ای از این پر اب گیری ها را دلیل توقف ترقی و تنخواه گذاری داخل لنزور اعلام کرد.

در سال های اخیر، معرفی کردن تعداد زیادی از پیام رسان های داخلی را شاهد بوده ایم. برای مثال، «بله» و «آی صحبت» و «سروش پلاس» که ازلحاظ محدودیت ها و کیفیت پیدایش به هیچ وجه با مدل های اجنبی مقایسه شدنی نبودند و بزرگ ترین مشکلشان را می توان قطع دوباره دسترسی و پایدارنبودن یکدلی عنوان کرد.

دولت تا امروز برای تولید پلتفرم های داخلی جانشین پلتفرم های اجنبی سعی کرده است؛ بااین حال با نگاهی مختصر بوسیله فهرست شبکه های مدنی ایرانی، می توان ملتفت شد که بسیاری از شبکه های اجتماعی داخلی نه تنها هیچ گاه بوسیله مقبولیتی درخور توجه در میان کاربران ایرانی نرسیدند؛ بلکه حروف فعالیتشان چه ازلحاظ خرد متخصص و چه ازلحاظ باطراوت گیری های لحاظ شده، بوسیله کمی با مشکل رو به رو شد که مدیران آن ها از ادامه ی فعالیت شبکه های خود منصرف شدند.

در سال های اخیر، قدیم شاهد بوده ایم که استقبال کاربران از هرکدام از شبکه های اجتماعی داخلی منوط بوسیله فیلترینگ یا ناچیز جلال جلوه اعطا کردن رقیب اجنبی آن شبکه ی اجتماعی بوده است. برای مثال، آپارات تو زمان فیلترینگ سایت یوتیوب با استقبال فراوانی مواجه شد خواه محبوبیت کافه بازار به دنبال محدودیت های گوگل روی گوگل پلی و نرم افزارهای ایرانی افزایش یافت. برخی از این درخت سرو ها می توانند با معیار های اجنبی رقابت کنند؛ اما چرا مردم درون هر موقعیتی رجحان می دهند از سرو های خارجی کاربرد کنند؟ آیا طولانی درخت سرو های محبوب خارجی باید معادل بومی داخلی داشته باشند؟ 

به روزرسانی:

صباایده امروز اطلاعیه ی خود را در تشریح پایان فعالیت لنزور منتشر کرد. صبا ایده در این اطلاعیه گفته است که لنزور پس از هفت سال از زمان مطلع به کار، به دلیل بحران‏ ها و مشکلات مختلفی از ابتدا وجود داشت، ناچار بوسیله عاقبت فعالیت شده است.

دلایل اساسی ی صباایده بخاطر پایان فعالیت لنزور ، دو مورد اظهار شده است:رک نبودن جایگاه شبکه های مدنی و حدود مسئولیت سرویس‏ دهندگان در ایران و نیز حاضر بودن پشتیبانی حقوقی (نظری و نه تئوریک) از این سیاق خدماتمعین نبودن خطوط قرمز‏ فرهنگی و سرگردانی مدیران این سیاق شبکه های مدنی نسبت به نظرات مختلف و بعضا سلیقه ای ارکان و متولیان مختلف فرهنگ کشور که تا بوسیله امروز تیمار ادامه دارد





 صباایده تکثیر کرده که گسترش و ترقی ی شبکه های مدنی در هر کشوری پیش از هر دغدغه ی فنی و زیرساختی، نیازمند تعیین تکلیف فروزان و عملی دو محور زبر است و هوی می رود با رفع این موانع و اعتماد به بخش مخصوص در آینده شاهد تجلی و ابراز شبکه های اجتماعی موفق مانند دیگر کشورها باشیم.بیشتر بخوانید:امانت های بلند مدت به اپراتورهای موبایل برگشتند [به روزرسانی]پخش هر پروگرام ای درون رسانه های صدا و تصویر مجازی بوسیله مجوز ساترا حاجت داردسورنا ستاری: کامل تجهیزات برای مقابله با کرونا در درون سرزمین تولید می شودترافیک ورودی اپراتورهای تلفن همراه اضافه یافته استالکامپ ۲۶ انتهای سال ۹۹ برگزار می شود
داوود معظمی گودرزی، مهتر نماینده فتای تهران، اطلاع دادن کرد رمزنگاری نکردن داده‎ های مشتریان و کارمندان به مایه ی استارتاپ ها جرم محسوب می شود. معظمی گودرزی، روز چهارشنبه، ۲۲ مرداد، داخل افتتاحیه ی مجازی نهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ درون پارک فناوری پردیس گفت امان در هر فعالیت استارتاپی مؤلفه ا ی مهم محسوب می شود و فقدان آن بوسیله فعالیت استارتاپ ها خاتمه خواهد داد. وی به مشکلات زیرساختی استارتاپ ها ازجمله «پهنای باند»، «سرعت اینترنت»، «دیتاسنتر» و «تجهیزات امنیتی» رمز کرد و گفت ایران ازلحاظ زیرساخت های استارتاپی در شرایط مناسبی صبر ندارد. رئیس پلیس فتای تهران تصریح کرد تأمین امنیت اولویت اول استارتاپ ها زدودن و بعد از مسائل اقتصادی و فرهنگی، تأمین امنیت در رده ی آخر استراحت دارد.

به گفته ی معظمی گودرزی، با بررسی های پاسبان فتا توجه به زنهار در رجحان اول استارتاپ ها راحتی ندارد. وی به رتبه ی ثالث ایران در حملات بات نت (botnet) نیز اشاره و این موضوع را بسیار سراسیمه کننده اعلام کرد. بات نت ها جزو شبکه هایی محسوب می شوند که با دراختیارگرفتن مجموعه ای از کامپیوترها به نام بات (bot) تشکیل می شوند. این شبکه ها را یک یا چند مهاجم به معروفیت botmasters با شعار انجام فعالیت های مخرب کنترل می کنند. بوسیله عبارت دیگر، این ربات ها کلکسیون ای از کدهای مخرب هستند که سپس از اجراشدن روی کامپیوترهای میزبان، امکان کنترل از نحو دور آن ها را برای botmasterها فراهم می کنند تا آنان بتوانند آن کلکسیون را بوسیله انجام فعالیت های مختلفی وادار کنند.

بوسیله گفته ی رئیس پلیس فنای تهران، زیادترین حملات محصول استارتاپ ها ازطریق بات نت است. وی افزود مراکز نمایش دهنده ی خدمات رفاهی، علمی و دانشگاهی و تنخواه گذاری که اغلب فعالیت های استارتاپی ملک را پوشش می دهند، زیادترین هدف این حملات هستند. معظمی گودرزی نقاط آسیب پذیر استارتاپ ها را ایده های تجاری، طرح های تحقیقاتی، صورت احصائیه های مالی، مفروضات کارمندان و داده ها مشتریان دانست.

مهتر پلیس فتای تهران به مراقبت نکردن استارتاپ ها از ایده ها و طرح های تحقیقاتی سندیت اشاره کرد که این بی احتیاطی به دزدی ایده به دست رقبا منجر می شود. وی اخبار کرد استارتاپ ها داخل فاز مقدمه خود از تعداد معدودی تشکیل می شوند که اطلاعات چندانی همچنین دراختیار ندارد؛ اما درادامه، این اطلاعات محدود به بیگ دیتا تبدیل می شود و نگه داری نادرست از این مفروضات فرصت را برای حملات هکرها حاضر می یواش.مقاله ی مرتبط:ترشح اطلاعات کاربران در ایران چه عوامل و خطراتی دارد؟

رئیس پاسبان فتای تهران مد ترین حملات ثمر استارتاپ ها را فیشینگ یا حملات DoS یا محروم ساز از سرو و حملات Ransom Ware یا رشوه افزار نشانی کرد. به گفته ی گودرزی، فیشینگ از کمینه هزینه ترین حملات سایبری است و استارتاپ ها نیز از آن ها در امان نیستند. فیشینگ نوعی حمله ی سایبری است که قربانی را وادار می کند تا مستقیما اطلاعات حساس و محرمانه ی خویشتن را در مسیرهای ساختگی بیدار بطی ء.

معظمی گودرزی بنیاد های وقوع بزه در استارتاپ ها را برشمرد که استارتاپ ها خود عامل آن هستند. وی از میان جرایمی که استارتاپ ها مرتکب می شوند بوسیله درنظرنگرفتن ملاحظات امنیتی درون نگه داری اطلاعات کاربران با ابداع سرورهای مجزا و احراز هویت نکردن کارمندان به سرود صدور مجوز برای دسترسی بوسیله داده ها رمز کرد.

معظمی گودرزی پاسبان فتا را حامی استارتاپ ها معرفی کردن و اذعان کرد علاوه بر مرکز فوریت پاسبان فتا، پاسبان ۱۱۰ استان ها و شهرستان ها نیز برای پناه از استارتاپ هایی که نقش موتور ترفیع و توسعه ی کشور را بر عهده دارند، آماده ی ارائه ی خدمت هستند.بیشتر بخوانید:نگاهی به گزارش سال ۱۳۹۸ دیجی رخت در ۸ دقیقهتعداد پیامک های ورودی به اپراتورهای تلفن همراه کاهش پیدا کرده استاز واردات یک میلیارد دلار کالا دارای مشابه تویی داخل ۹ ماهه اخیر جلوگیری شده استهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۲ مرداد ۹۹]توزیع ۱/۵ میلیون دستگاه لوازم خانگی مفت تا پایان سال ۹۹
از سال ها پیش، تایوان دستگیر درگیری های متعددی با طالع مرکزی گره بوده است و قدیم گزارش هایی مبنی پهلو تلاش هکرهای پناه شده ی شانس چین برای نفوذ بوسیله مراکز رادیکال این سرزمین نیز به گوش می رسد. گزارش های جدید یکی از انبازی های امن سایبری تایوان مدال می دهد که هکرهای چینی داخل نفوذهای خود مظفر بوده اند. در این گزارش، تقاضا می شود آن ها نفوذ گشاد ای به رادیکال ترین صنعت تایوان یعنی نیمه هادی کرده و به نوعی اطلاعات محرمانه و اسناد اساسی صنعت را دزدیده اند.

محققان شرکت امنیت سایبری CyCraft درون رویداد امنیتی اخیر موسوم به Black Hat گزارشی از جزئیات حمله ای سایبری به شرکت های تایوانی فعال درون صنعت نیم هادی ارائه کردند. این گزارش حمله به حداقل هفت شرکت تایوانی را در دو سال گذشته تجسس می درنگ. نفوذهای عمیق هکرها که بوسیله برهان استفاده ی هکرها از روشی موسوم به Skeleton key injector، به نام Operation Skeleton Key معرفی شد، با هدف دزدیدن حداکثری داده ها محرمانه از شرکت های کوشا در صنعت نیمه هادی رخ داده بود. محققان می گویند هکرها به دنبال حداکثر اطلاعات امکان پذیر بودند که انواع کد نسب و کیت های توسعه ی نرم افزاری (SDK) و نقشه کشی خراش را دربرگیرنده می شده است. شرکت امنیتی CyCraft قبلا دسته هکرهای نیمه هادی را Chimera نامیده بود. گزارش های متاخر ارتباط هایی بین گروه مذکور و هکرهای حمایت شده ی بخت چین موسوم بوسیله Winnti نشان می دهد. این گروه داخل برخی مواقع به اشتهار Barium یا Axiom غم شناخته می شود. 

در گزارش شرکت CyCraft، با جدیت تقاضا می شود هکرهای نیم هادی از امن نوبت چین برخوردار بوده اند. آن ها می گویند هکرها با هدف فاحش خراب کارگر در صنعت واقعی تایوان مخبر عمل شده اند و غرض آن ها برای سرقت عمده ی اطلاعات صنعت، کل کسب وکار فعالان تایوانی را تهدید می بطی ء. درنهایت، تعدادی از محققان انبازی امنیتی تایوانی که داخل رویداد سخنرانی کردند، نفوذ هکرهای چینی را برنامه ی استراتژیک عریض می دانند.

محققان CyCraft هیچ اطلاعاتی از مشارکت های قربانی واکنش اخیر منتشر نکرده اند؛ البته برخی از شرکت ها خریدار همین دسته امنیتی بودند. آن ها با مشارکت دسته های تحقیقاتی دیگر همچون Forum of Incident Response و Security Teams نفوذهای مانند دیگری را غصه کشف کرده اند. شرکت های فداکاری کوشا در صنعتی شقه هادی اکثرا داخل منطقه ی صنعتی سینچو در خصیصه غربی تایوان کوشا هستند.در هر نفوذ، هکرها یک مفتاح ورود با قابلیت فایده به همه ی کامپیوترهای مستخدم می ساخته اند

در بخشی از گزارش محققان امنیتی، گفته می شود مجرمان سایبری احتمالا با دسترسی اولین به شبکه های VPN شریک های قربانی، موفق شده اند به شبکه های داخلی فایده کنند. البته هنوز معین حلق مجرمان معلومات ورود سرورهای VPN را به دست آورده یا مستقیما از آسیب پذیری موجود در آن ها سوءاستفاده کرده اند. در وهله ی بعدی، مجرمان از ابزار بررسی نفوذ سفارشی موسوم به Cobalt Strike کاربرد کردند و معروفیت بدافزار خود را به نام فایل به روزرسانی گوگل کروم تغییر دادند تا قربانی ها را فریب دهند. همچنین، از سرور امر و کنترل تاثیر نیز بهره بردند که در درخت سرو های ابری مایکروسافت یا گوگل میزبانی می شده است. درنهایت، همه ی برنامه ریزی ها با این هدف وجود که فرایند نفوذ کردن هرچه بیشتر مخفیانه و شناسایی نشدنی باشد.

پس از نفوذ اولیه به شبکه های داخلی در همدستی های صنعتی، هکرها به تعاقب فایده به کامپیوترهای دیگر موجود در شبکه بوده اند. آن ها به دیتابیس های حاوی رمزعبور رمزنگاری شده در شبکه های داخلی حمله کردند تا به مفروضات ارزشمند کاربردی برای دخول به کامپیوترهای دیگر دست پیدا کنند. داخل هر فرصت ممکن، هکرهای چینی از داده ها ورود مسروقه به جای نفوذ با بدافزار بخاطر ورود به کامپیوترهای دیگر شبکه استفاده می کردند و همیشه ادخال به معاون بدافزار را در رجحان دوم خویشتن راحتی می دادند تا هیچ ردپایی از خود ابدی نگذارند.

یکی از ابزارهای مهم و پیشرفته ی نفوذ هکرهای چینی تو سرقت اطلاعات از شرکت های صنعت نیمه هادی، تو کاربرد از روش هایی بخاطر دست کاری سرورهای کنترل دامنه دیده می شود. این سرورهای قدرتمند مستمری ی تنظیم کردن قوانین و دسترسی ها را در شبکه های بزرگ برعهده دارند. هکرها با استفاده از ابزارهای نفوذ کردن رایج همچون Dumpert و Mimikatz و خیساندن کدهای موجود تو آن ها، درون سرورهای کنترل دامنه رمزعبور تکثیر ی جدیدی بخاطر هر کاربر خلق کردن می کرده اند. این روش بوسیله صیت راه Skeleton key injection شناخته می شود. با بهره برداری از وضع مذکور، هکرها بخاطر هر کاربر یک رمزعبور عام داشتند که به کمک آن به همه ی ماشین های موجود در شبکه ی کارمند خاصیت می کردند. درواقع، آن ها سلطان کلیدی برای ورود به کامپیوترهای مستخدم داشته اند.



گروه امنیتی CyCraft قبلا مقدر شدن رادیکال ای از گزارش اخیر را ماه آوریل منتشر کرده بود؛ اما اطلاعات جدید بیش ازپیش روی ارتباط گروه های هکری با دولت مرکزی چین تأکید می درنگ. حصه عمده ای از داده ها مرتبط با شریک هکرها با شانس چین، با هک کردن هکرها به دست آمد. محققان CyCraft پس از نظارت بر عملیات دزدی کردن داده ی دسته هکری Chimera، به اتصال حمایت آن ها به سرور امر و کنترل نفوذ وسپس، محتوای موجود داخل ارباب ابری را بررسی و آزمایش کردند که در میان آن ها، سند راهنمایی برای هکرها مشاهده شد. این سند پیشگام به نوعی مراحل استاندارد واکنش برای فرایندهای مرسوم را بخاطر هکرها شرح می دهد تا در هر نفوذ، فرایندها را به آسانی دنبال کنند. نکته ی بنیانی مدرک راهنما زبان چینی آن وجود که بوسیله گفته ی محققان CyCraft، این کلمه فقط در داخل ناحیه چین استفاده می شود و در تایوان کاربرد ندارد.

معلومات دیگری که از خداوندگار هکرها حصول شد، مدال می دهد برابر روزگار رسمی پکن و ساختار کارگر موسوم به ۹۹۶ حکم می کرده اند. این ساختار کاری فعالیت کارمندان از ۹ بامداد تا ۹ شب و ۶ روز در هفته را نشان می دهد که درون چین متداول است. درادامه ی گزارش CyCraft، توقع می شود که آن ها در شریک با دیگر همکاری های امنیتی تایوانی و بین المللی، دسته هکری مشابهی با اهدافی درون دولت تایوان کشف کرده اند.مقاله های مرتبط:ماجرای نفوذ چینی ها بوسیله مراکز داده همکاری های ارشد آمریکایی با مصرف از میکروچیپ چیستمقام های FBI تهدید چینی ها برای دزدی کردن فناوری آمریکا را قطعی می دانند

یکی از نکات مهمی که در تجسس فعالیت های هکری کشف شد، بود دستور کار ی در پشتی در شبکه های بی اندازه قربانیان حیات. ظاهرا قبلا گروه Winnti از این درون پشتی برای نفوذ به شبکه ها استعمال می کردند. گروه مذکور از مدت ها پیش در نفوذهای بی نهایت سایبری کوشا حیات و اغلب کارشناسان آن ها را گروه هکری ساکن در گره می دانستند. درون سال های اخیر، گزارش های امنیتی متعدد تقاضا کردند گروه Winnti فعالیت های مجرمانه ی متعددی در مسیر منافع قضا و قدر چروک انجام می دهد و هک هایی با اهداف مالی و خصوصا متمرکز بر انبازی های بازی سازی در کارنامه ی آن ها دیده می شود.

داخل سال ۲۰۱۵، سیمانتک گزارش داده بود که قسمت قسمت کردن مذکور برای حمله های خود از اسلوب Skeleton مصرف می کند؛ یعنی همان روشی که گروه جدید بخاطر نفوذ کردن به مشارکت های نصف هادی تایوانی استفاده کرد. CyCraft هنوز با تکاپو نمی تواند قسمت قسمت کردن Chimera را همان Winnti معرفی کردن کند؛ اما ارتباط آن ها را بسیار نزدیک می داند.

درون سال ۲۰۱۳، کسپرسکی نخستین بار فعالیت های گروه Winnti را کشف و گزارش کرد. سال گذشته، این شرکت امنیتی روسی فعالیت های Winnti را تا سرقت اطلاعات مکانیزم بوسیله روزرسانی کامپیوترها از همدستی تایوانی ایسوس ردگیری کرده بود. یکی از محققان کسپرسکی ادعا می درنگ گروه Winnti در فعالیت هایی فراتر از مشارکت های نیم هادی تایوانی همکاری می یواش و بسیاری از انبازی های فناوری و مخابراتی تایوان را شعار قرار می دهد. کاستین رایو، مدیر تحقیقات بین المللی کسپرسکی، باور دارد یافته های CyCraft احتمالا بخشی پشیز از فعالیتی بسیار ارشد تر و سازمان یافته خیس هستند.

همان طورکه گفته شد، هکرهای چینی از مدت ها پیش بوسیله خاصیت گسترده بوسیله شبکه های تایوان متهم بوده اند. همچنین، محققان CyCraft اعتقاد دارند فایده گشاد ی آن ها به شرکت های شقه هادی پیامدهای ناگوارتری بوسیله همراه دارد؛ نفوذی که به سرقت مفروضات حساس مدل سازی خراش منجر می شود و شاید هکرها با سوءاستفاده از آن ها، آسیب پذیری های عمیق موجود تو تراش ها را نیز استخراج و از آن سوءاستفاده کنند. محققان امنیتی با حیات بی اطلاعی از کاربرد کنونی اسناد به ربودن رفته برای هکرهای چینی، کمال مطلوب آن ها را ضربه سرقت کردن به صنعت حقیقی تایوان و فراهم کردن فرصتی بخاطر شریک شدن های رقیب فعال درون صنعتی شقه هادی داخل چین عنوان می کنند.بیشتر بخوانید:حفره های امنیتی امکان واکنش به صرافی های رمزارزی را مهیا می کندرمزنگاری چیست و چگونه کار می کند؟ با انواع الگورتیم رمزنگاری آشنا شویدمجموعه مجلل ۲۰ گیگابایتی از اطلاعات محرمانه اینتل در اینترنت منتشر شدمایکروسافت درون دستور کار های شکار باگ، ۱۳/۷ میلیون دلار به متخصصان امنیت پرداخت کرده استاپلیکیشن LastPass درصورت افشای رمزعبور در دارک وب بوسیله کاربر هشدار می دهد
خرید خودرو کارکرده سایپا ساینا در بازار ایران موثر نسبتا میسر و بوسیله زبان روتین به احصائیه می آید؛ به ویژه آنکه سدان جمع و جور ساینا یکی از پرتیراژترین خودروهای تولیدی توسط کارخانه های تویی بوده و به عنوان یک محصول نسبتا اقتصادی دردسترس قشر کثیری از مشتریان تویی قرار اندوهناک است. از سویی دیگر اما در همین بازار ساده در معامله و فروش خودروهای داخلی، همواره سودجویانی حضور دارند که در کمین فروش خودروهای با قیمت مناسب و کسب سود مطلوبشان هستند که گاه این امر به ابداع تنش در میدان یا مقیاس های خاصی از خودروها منجر می شود. معرفی کردن سایپا ساینا

سایپا ساینا معیار فیس لیفت خودرو تیبا است که بر پلتفرم بوسیله روزرسانی شده پراید استوار شده و به عنوان یکی ازخودروهای جایگزین پراید وارد سبد محصولات مشارکت سایپا گردیده است. چند سال پس از ارائه خودرو تیبا، انبازی سایپا تصمیم بوسیله ارائه نسخه ای دوست داشتنی نم و زیباتر از این محصول به بازار گرفت که خراج آن به عرضه مدل ساینا در سال در زمستان ۹۵ منجر شد.

شریک سازنده ابتدا ساینا را در دو میزان SX و EX به مشت مشتریان داخلی رساند اما پس از مدتی نسخه پایه SX که فاقد حسگر پارک عقب، آینه های جانبی برقی، لوزی برقی عقب و تهویه دیجیتال وجود را به خشکی امدن گذاشت و داخل عوض به تولید معیار به اصطلاح فول آپشن EX این سدان کوچک ادامه رحم.مدل سازی ظاهری سایپا ساینا

همان طور که انتظار می رود مشارکت سایپا بوسیله جز اعمال تغییراتی تو نمای جلو و پشت ساینا نسبت بوسیله میزان تیبا، تغییرات مهم دیگری را پهلو بدنه محصول جدیدتر خویشتن اعمال نکرده است. بااین حال تحولات رخساره گرفته تو نمای روبه رو و متعاقب سایپا ساینا موجب به حیات آمدن چهره ای به مراتب زیباتر، اسپرت نم و جوان پسندتر برای ساینا نسبت بوسیله مدل تیبا شده و دیگر از آن چهره لال و نه چندان خوشایند تیبا درون میزان ساینا اثری مشاهده نمی شود.

چراغ های جلو بوسیله فرمی کشیده درآمده و حالتی اخم آلود بوسیله چهره ساینا بخشیده است. نقشه کشی سپر و دریچه هواکش و قاب های مه شکن آن نیز موجب دوست داشتنی تر شدن نمای چهره سایپا ساینا شده است. در نمای بغل تغییرات چندانی نسبت به تیبا مشاهده نشده و برخی جزئیات نسبت بوسیله گذشته تبدیل کرده تا شاهد شمایلی به روزتر در پروفیل جانبی ساینا باشید؛ اما نمای عقب ساینا نیز همان طور که اشاره شد به طور کامل تغییر کرده و با استفاده از چراغ های یک تکه با طراحی مناسب و هماهنگ با انواع جلو و همچنین تغییرات پدید آمده در سپر و در مجری تماشاگر نمایی به مراتب زیباتر و بوسیله روزتر درون پاره پشت سایپا ساینا هستیم. در مجموع باید عنوان داشت که نمای ظاهری ساینا زیاد جذاب برنده از معیار های تیبا بوده و اقبال عمومی بیشتر نسبت به این خودرو نیز نشانگر این نسب بوده استطراحی داخلی سایپا ساینا

پس از ورود به اتاقک سایپا ساینا وارد خواهید شد که همکاری سایپا طبق معمول فرع ای به تغییرات کلی نمای داخلی محصولات خود نداشته و تقریبا همان داشبورد، رودری ها صندلی ها و ... که داخل تیبا موجود بودند را به مدل ساینا همچنین ارجاع داده است. طراحی داشبورد به خاص کنسول میانی آن جذابیت چندانی نداشته و اقتصادی بودن خود را از کیلومترها دورتر فریاد می زند. شکل نامناسب دریچه های تهویه نیز سبب زشت تر به دید رسیدن نمای داخلی ساینا، تیبا و سایر محصولات این پلتفرم شده است.

 بااین حال طرح غربیلک فرمان سه گانه شاخه ساینا حالتی اسپرت زیرفون داشته و صفحه کیلومتر احصائیه عقب آن نیز درون نوع خود مناسب به نظر می رسد. مصرف از تریم دو رنگ جلوه چندان جذابی برای نمای داخلی ساینا ایجاد ننموده است. فرم صندلی ها نیز چندان تغییر نکرده و داخل مسافرت های کامل می تواند موجب خستگی و کوفتگی بدن سرنشینان شود؛ نیز فضای داخلی سایپا ساینا جهت جناب چهار سرنشین بزرگسال با قد متوسط فضای نسبتا کافی را فراهم آورده است ولی سرنشینان بلندقد در ردیف عقب با انفراد هایی از کشور فضای زانوها یا قانون مواجه خواهند شد. صندوق ظهر تیبا همچنین فضای لازم جهت جا دادن ابزار یک جهانگردی خانوادگی ۴ نفره را دراختیار می گذارد. درون مجموع باید عنوان داشت که فضای داخلی ساینا چه ازلحاظ کیفیت و چه ازلحاظ المان های کاربردی چندان هیجان انگیز بوسیله دیدن نمی رسد اما بااین حال مشتریان بازار کمتر تنوع ایران می توانند پاسخ نیازهای اولیه خود را از کابین این خودرو قبض کنند. آپشن ها و امکانات سایپا ساینا

سایپا ساینا مقیاس EX از آپشن ها و امکانات رفاهی و ایمنی دامن روزی مند گردیده است: حسگر پارک عقب، توزیع نیروی ترمز ای بی دی، ترمز ضد قفل ABS، چراغ های مه شکن جلو و عقب، کار هیدرولیک، جهیز صوتی با اسپیکرهای جلو و عقب، ۲ عدد کیسه هوا برای شوفر و سرنشین، کمر کمربند پناه پیش بدخیم سیستم تهویه دیجیتال، صندلی شوفر با تنظیمات ۶ حالته دستی، صندلی سرنشین با تنظیمات چهار حالته دستی، روکش صندلی پارچه ای و ایزوفیکس صندلی، آینه جانبی با انتظام برقی. مشخصات فنی ساینا

خودرو ساینا نیروی مورد احتیاج خویشتن را از پیشرانه ۴ ستون تنفس طبیعی به ظرفیت ۱.۵ لیتر دریافت می یواش که درواقع نسخه به روزرسانی شده اتومبیل پراید محسوب می شود. این پیشرانه هشت سوپاپ قادر بوسیله تولید ۸۷ اسب بخار غلبه و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور است که موجب شده تا شتاب صفر تا صد ساینا به نما ۱۲.۸ ثانیه برسد. حداکثر سرعت این سدان ۱۰۵۰ کیلوگرمی طبق با ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت بوده و حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر همچنین بنزین مصرف می نرم. مزایا و معایب ساینا

مدل سازی ظاهری زیباتر از تیبا، بهبود ایمنی نسبت به تیبا، فضای نسبتا جادار کابین، خدمات پس از معامله و لوازم اضافی متجاوز عریض در کامل شهرهای ملک و خرج نگه داری پایین را می توان به عنوان نقاط قوت ساینا داخل دیدن گرفت. از سوی دیگر کیفیت پیدایش و میزان مرغوبیت متریال کابین این خودرو چندان مورد رضایت واقع نشده است.وضعیت فروش ساینا تو ایران

ازآنجاکه ساینا یکی از نوادگان پراید یعنی پرفروش ترین خودرو چند سال اخیر کشور محسوب می شود، بنابراین درکنار خودروهایی همچون تیبا و سایپا کوییک بوسیله نشانی یک سدان کوچک اقتصادی فروش بسیار مناسبی را در بازار کم تنوع ایران تجربه کرده و با استقبال متجاوز گسترده مشتریان و افرادی که خواهان یک خودروی به روزتر از تیبا بودند، قرار محزون است. درنتیجه بوسیله جرات می قابلیت ادعا کرد که وضعیتفروش سایپا ساینادر راسته ایران متجاوز پررونق و پرحرارت دنبال می شود.

 بیشتر بخوانید:آموزش رایگان سانترال و مقدار مرکز تلفن سانترال پاناسونیک درون فون سیستمایسوس سرویس؛ سیاق حل مشکلات سخت افزاری و درنگ افزاریثبت اشتهار تمام ترین حوالی آموزشی آنلاین طراحی UX بارهنما کالجیادگیری مهارتهای شغلی با چراغخرید و سودا دنا پلاس ایران خودرو با خودرو45
در سال ۹۷ تیم زیبال، زنجیره محصولات خویشتن را با ارائه «حضرت صیقلی اینترنتی» طولانی تیز کرد و با گذارندن تست های فنی شاپرک در سال ۹۸ پرداخت یار رسمی بانک مرکزی شد.

به گفته مهدی فاطمیان مدیرعامل مشارکت راهکار نوین زیبال : «زیبال تاکنون بیشتر از ۱۰ میلیون تراکنش روی محصولات ارائه شده را پردازش کرده و گردش مالی بیشتر از ۱۰ هزار میلیارد ریال داشته است.»

در اواسط مرداد ۱۳۹۹ زیبال از نسخه جدید خویشتن با ظاهری متفاوت و بوسیله همراه نبوغ های جدید رو نمایی کرد کمال مطلوب از عمل این ریبرندینگ رائه زنجیره ای یکپارچه از محصولات و خدمات پرداختی بوسیله رخساره کاملا بهینه و هدفمند و آماده سازی زیرساخت ها برای نمایش سایر ابزارهای پرداختی موردنیاز کسب وکارها است.

رادیکال ترین تغییرات نسخه جدید

زیبال همواره تو جدیت است تا با ارائه سرویس ها و محصولات پرداختی جامع موردنیاز تصرف وکارها، پاسخگوی تمامی چالش های پرداختی آن ها باشد و ادوات پرداختی کاملی را دراختیار کسب وکارها راحتی دهد.

در همین راستا در نسخه جدید زیبال علاوه بر تبدیل عناصر ظاهری و هویت بصری برند، زنجیره درخت سرو های پرداختی ارائه شده همچنین تکمیل شده است.

تغییر لوگو و هویت بصری

در لوگو سابق زیبال باتوجه به ارائه محصول صیقل درمحل از تشبیه کردن دست و کارت بانکی استفاده شده بود، با تکمیل زنجیره محصولات و درخت سرو های پرداختی و عرضه محصولات متنوع، بخاطر طراحی لوگوتایپ و نماد گرافیکی جدید برند از تشبیه کردن کارت بانکی استفاده شد که به طور کلی نشانگر عملیات پرداخت است.

درکنار تغییر لوگوی برند، مرام برند نیز کوتاه پر حرارت شده و از «همواره دردسترس شماییم» به «همیشه دردسترس» تغییر کرده است.

علاوه بر تغییر لوگو و شعار برند، هویت بصری برند همچنین کاملا گشایش یافته و نقشه کشی سایت کاملا سه بعدی، با مصرف از تکنولوژی و فناوری های به روز و مطابق با ترندهای روز دنیا ایفا شده است.

پنل کاربری و داشبورد

درون راستای بهبود تجربه کاربری و کارآمدی حداکثری جهیز و ارتقای زیرساخت ها، تیم زیبالبا توجه به بازخوردهای کاربران، اقدام به بازطراحی و افزایش امکانات پنل کاربری کرده است؛ تا پذیرندگان بتوانند بسیاری از فرایندهای مورد احتیاج خود متشابه تغییر طرف پرداخت کننده کارمزد، شرایط سهم و شولش ها، پیگیری تراکنش ها و... را بدون نیاز به دستیار پشتیبانی به صبر اجرا دهند.عودت اسکناس

یکی از مشکلات فروشگاه های اینترنتی و بسیاری از تصرف وکارها، تغییر در سفارشات خواه فسخ سفارش ها توسط مشتریان و زمان بر بودن عملیات بازگشت وجه به مشتریان است، داخل همین راستا زیبال سرویس استرداد اسکناس (بازگشت وجه) را به زنجیره درخت سرو های خویشتن تکثیر کرده است تا صاحبان تصرف وکار بتوانند فقط با کاربرد از وب سرویس(API)های این انبازی سرویس استرداد وجه را روی جهیز شرکت خویشتن پیاده سازی کنند و عملیات بازگشت اسکناس بوسیله صبر و بدون هیچگاه وضع مشکلی ارتکاب دهند.

نکته قابل توجه تو سرویس استرداد اسکناس زیبال امکان بازگشت اسکناس با حداقل مفروضات موجود است.

تصرف وکارها می توانند فقط با استفاده از عده کارت یا عده شبا یا فقط با کاربرد از شناسه صیقل عملیات بازگشت وجه را عمل دهند. مسیردهی هوشمند (سوییچینگ)

یکی از رادیکال ترین و حقیقی ترین دغدغه کسب وکارها در استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی امنیت درگاه صیقلی و عدم قطعی حضرت است؛ درون همین راستا سرویس مسیردهی هوشمند با بررسی وضعیت پایداری درگاه های متنوع در هر لحظه مشتریان تصرف وکارها را به بهترین و تامین ترین آستان تو آن لحظه متصل می کند و سبب افزودن نرخ تراکنش های موفق کسب وکارها می شود.نظارت (مانیتورینگ)

پایداری سیستم و همیشه دردسترس وجود داشتن یکی از مهم ترین نکات داخل گزینش اسباب پرداختی و افزایش متکی کسب وکارها است.

تیم زیبال در راستای اضافه شفافیت سیستم و متکی کاربران وضعیت دم ای هریک از سرو های خود را بررسی کرده و آمار ثانیه ای مقاومت سرویس ها را دراختیار کاربران قرار می دهد.

علاوه پهلو وارسی لحظه ای سرویس های داخلی، کاربران می توانند آمار لحظه ای هر یک از شرکت های نمایش دهنده خدمات صیقل (PSP)، مقاومت درگاه و میانگین زمان پاسخگویی در ریکوئست پرداخت و وریفای را مشاهده کنند.

بوسیله این تزیین صاحبان کسب وکار می توانند از تمامی سرویس ها و محصولات کاملا براق و بدون هیج دغدغه و نگرانی کاربرد کنند.پنل پرداخت یاری

باتوجه بوسیله الزامات و چارچوب های بانک مرکزی مبنی بر نمایش سرویس های پرداخت، زیبال با توسعه سرویس های صیقلی یاری و نیز احاله سرویس های قبلی به مدل پرداخت یاری، نوع جدیدی از ارائه خدمات را در قالب پرداخت یاری به کاربران نمایش می کند تا کاربران بهترین تجربه قبض خدمات داخل چارچوب الزامات بانک مرکزی را تجربه کنند.مرکز آموزش

تیم زیبال برای ارائه جزئیات محصولات، سیاق ثبت نام و آموزش استفاده از محصولات و سرو ها «مرکز آموزش» زیبال را گونه اندازی کرده است؛ «مرکز آموزش» زیبال به کاربران معاون می کند تا در صورت نیاز بتوانند توضیحات تکمیلی و جزییات ریز محصول را مشاهده و پاسخ سؤال های احتمالی را نیز بوسیله صورت طبقه بندی شده و منسجم دریافت کنند.اپلیکیشن (بوسیله زودی)

این کلکسیون در راستای دسترسی مرده کاربران به پنل کاربری و مصرف از محصولات و سرویس های پرداختی اقدام به توسعه و پیاده سازی اپلیکیشن کرده تا پذیرندگان به راحتی داخل هر مکان و در هر زمانی به همراه پرداخت تصرف وکار خویشتن دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن در بار تست است و به زودی دراختیار کاربران فراغت میگیرد.بیشتر بخوانید:فارابی؛ کارگزاری در مسیر استانداردهای جهانیورود باکس اختصاصی فیلیمو بوسیله راسته تکنولوژیخرید آسان تیشرت مردانه نخی و یخ از فروشگاه آنلاین بانی مدسرمایه گذاری پرسود به معاون سید HP؛ مشارکت رایان پردازش پژواکسوپرمارکت اسنپ مارکت درون اصفهان
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن عالم سپس از پشت امروز(شنبه) در گفت وگوی تلفنی نخست وزیر عراق با وی، ضمن تبریک مهمانی قربان، سیر «مصطفی الکاظمی» بوسیله تهران را سازنده توصیف و اظهار کرد: این عروج و توافقات صورت گرفته در روانی آن، تحولات مثبت و رو به جلویی تو روابط دو کشور ابداع خواهد کرد.

مهتر جمهوری پیوندهای ژرف بین دو ملت ایران و عراق را پشتیبان اجرای توافقات دو ناحیه داخل عرصه های متنوع عنوان کرد و افزود: با اراده، تصمیم و جدیت قاطع و شدید که داخل مقامات عالی تهران و بغداد دیده می شود، دو طرف خواهند توانست همه مشکلات و محنت های پیش روی توسعه روابط دوجانبه را برطرف کنند.

رییس جمهوری پیش روی کرد: علاوه بر مذاکرات مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش بنده و معاون نخست رئیس جمهوری ایران با جنابعالی، وزرا بی آرامی دیدارهای موفقی داشتند.

 روحانی تصریح کرد: آغاز فعالیت اجرایی مسیر ریلی بین ایران و عراق، برای دو ملت امیدبخش و سرآغازی بخاطر ایجاد تحرکی متاخر و جدی در ترقی زیاد از پیش تعاملات دوجانبه خواهد وجود.

رئیس جمهوری با اقرار اینکه ایران از ایفای نقش عالی عراق در وضعیت حساس منطقه استقبال می کند، خاطرنشان کرد: سرود ایران برقراری سکون کامل داخل منطقه است و در این راستا به همه تعهدات خود پایبند است. البته متاسفانه آمریکا با تلاش برای تبانی جدید علیه ایران و تعرض به هواپیمای مسافربری کشورمان، نشان و پیام غلطی از خود بروز می دهد.

همکاری قطعی و صمیمانه مسئولان دو کشور، می تواند روابط دو طرف را بوسیله سرعت به سطحی برجسته ارتقا دهد

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق نیز در این گفت وگو ضمن تبریک مهمانی قربان به دولت و ملت ایران، گفت: قطعا در سایه حمایت های جنابعالی و انبازی اکید و صمیمانه مسئولان دو کشور، می توان روابط دو طرف را به سرعت بوسیله سطحی ممتاز ارتقا قسط و پیرامون جدیدی از همدستی و تعاملات سازنده و مثبت ایران و عراق را پایه گذاری کرد.

نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه بلافاصله پس از بازگشت از عروج ایران، کمیته هایی را با مسئولیت وزرای مرتبط برای کوشا سازی توافقات و اجرای پروژه های مشترک تشکیل داده است، اضافه کرد: مشیت مقامات عراق، رفع همه موانع و مشکلات پیش روی ترقی روابط با ایران است و علاقمند هستیم آغاز فعالیت پروژه مسیر ریلی ایران و عراق هر چه نوک تیز تر بوسیله عنوان تشبیه کردن و الگوی توسعه روابط دو کشور انجام شود.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از دنیای اقتصاد، دلار در سه گانه روز اخیر به صورت منظم و با یک سرعت باثبات به قیافه پله پله به مقدار های بالاتر رفته است، ولی در تیرماه، عمده نوسانات افزایشی این ارز به عارض تند و شارپ رخ می گرفت. بوسیله عبارتی ممکن بود دلار بوسیله یکباره از پله اول قیمتی به پله آخر برود، ولی در روزهای اخیر، بوسیله صورت شلنگ به گام و با اطمینان بیشتری افزایش نمودار کرده است. داخل آن مقطع زمانی به دلیل صعود سریع بها ها، خرید گران متخصص عنوان می کردند کوچکتر دلار خالی است و احتمال زکام حیات دارد. در واقع زمانی که ارزش با شیب تندی اوج می رود، بیع گران هوی دارند با سرعت یدکی نیز کاهشی شود؛ اما زمانی که نمو قیمت به آرامی رخساره می گیرد، خریدها با اطمینان بیشتری اجرا می شود. نرخ دلار پیاده شدن تابلوی صرافی های منتخب تغییر نکرد

پس از اینکه بها دلار داخل تیرماه خویشتن را به سرعت به کانال ۲۵ هزار تومانی رساند، بازار با سه روز ریزش شدید مواجه شد و پس از آن روند معاملات اندکی باثبات گرفت. فداکار فروش گرانبها فنی عنوان می کنند تا زمانی که مقدار دلار بالای کانال ۲۲ هزار تومانی قرار دارد، احتمال دخول خریداران به راسته بیشتر است. بازارساز نیز در روزهای اخیر تمایلی از خویشتن علامت نداده است که با مقدار های راسته یکدلی کند و قیمت دلار به خشکی امدن تابلوی صرافی های نخبه تغییر معناداری نداشته است. دیروز قیمت دلار بر تابلوی صرافی ملی ۲۰ هزاره و ۵۰۰ تومان حیات که تفاوتی با روز دوشنبه نداشت. قیمت دلار بر تابلوی صرافی های منتخب در حالی دگرگونی نمی نرم که پیش تر بازارساز هر زمان بها در بازار آزاد افزایشی بود، تکاپو می کرد با افزودن مقدار صرافی ها، خود را بوسیله بها راسته نزدیک درنگ. این مساله از یک موجب از ورود تقاضای کاذب به بازار جلوگیری می کرد و از سوی دیگر، موجب می شد منابع ارزی در قیمت های پایین هدر نروند.

دراین میان، یکی از فعالان عنوان می یواش که فروش ارز توسط صرافی های منتخب کاهش مشخص کرده است. به گفته او، بسیاری از صرافی ها در رجوع متقاضیان عنوان می کنند ارزی برای ابتیاع ندارند. در پهلو این برخوردهای قضایی و انتظامی نیز با نوسان گیران ارزی افزایش یافته است. دیروز چند خبر از چنین برخوردهایی منتشر شد. در تجربه های قبلی، گاهی وقتی دلالان عاطفه می کردند فضا برای فعالیت آنها ناامن شده است، در فاتحه ارزش کمی کاهشی می شد ولی بوسیله بور کمی هزینه کار بزرگ معامله نیز به قیمت دلار و سایر ارزها افزایش می شد. سقوط اونس از سقف، مبلغ بازان را عقب برد

در روزی که دلار به حرکت نسبتا معقول صعودی خود ادامه داد، مسکوک تمام بهار آزادی متد کاهشی را در پیش گرفت. روز گذشته فلز گرانبهای داخلی ۱۰۰ هزار تومان از ارزش خویشتن را از مشت انصاف و به بهای ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزاره تومان رسید. بوسیله گفته فعالان، مسکوک درون نزدیکی مقاومت اساسی ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، نیاز بوسیله انرژی زیادی بخاطر صعود دارد، ولی روز سه گانه شنبه چنین توانی تو راسته مشاهده نمی شد و بیع گرانبها بیشتر به دنبال سودگیری از خریدهای قبلی بودند که در کانال ۱۰ میلیون تومانی صورت محزون بود. در کنار این، دیروز دو سیگنال متناقض از سوی طلای جهانی بوسیله بازار داخلی مخابره شد. درون ابتدای روز قیمت طلا تا هزار و ۹۸۰ دلار رفعت رفت و تحت نفوذ کردن آن قیمت سکه به بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رفت. با این حال، داخل ادامه روز طلای جهانی هبوط کرد و معامله گرانبها میدان داخلی نیز با خرید سکه سودگیری خود را آغاز کردند. قیمت سکه بیشتر نسبت به مسئله قیمتی دلار احساساتی است اما بعضی از سکه بازان نسبت به دنباله رشد دلار مطمئن نبودند، در نتیجه سعی کردند با بیع فداکار از مبلغ های خویشتن بوسیله صورت فوری از راسته خارج شوند و در انتظار روند دلار و اونس در روز ساری باشند.