بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کود دوم شانزدهمین حوالی این رویداد سینمایی، امروز شنبه مقدمه آذر ۹۹ با جناب جمعی از مدیران این عید و هنرمندان بر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و ادای ناموس به مقام شامخ این سردار ارشد محور مقاومت، در کرمانآغاز به فقره می یواش.  

شانزدهمین مهمانی بین المللی فیلم مقاومت به ترانه پاسداشت و تکریم شهدای محور مقاومت بوسیله خصوص سردار مثال حاج قاسم سلیمانی، جزء «سیدالشهدای ایستادگی» را در این دوره برگزار کرد.  

سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس گند پاسداران انقلاب اسلامی در کشش فساد تحمیلی بود، پس از آن تا سال ۱۳۷۶ فرماندهی لشگر ثارالله کرمان و از همین سال تا حین شهادتِ ناجوانمردانه در بغداد، فرماندهی نیروی قدس خیل پاسداران انقلاب اسلامی را برعهده داشت.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، طراح عملیات های بسیاری برعلیه تروریسم منطقه، تکفیری ها و صهیونیست ها وجود و نقش بسیار تعیین کننده ای در مبارزه با استعمار و تروریست در جهان ایفا کرد. این شهید مرجح الگوی پایداری در همگی دنیا اسلام است.

کود دوم شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در پاره های «سینمای ایران و دنیا»، «سیدالشهدای پایداری»، «روایت قلم»، «نقد و استیناف تجرید» و گزینش برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی میرآبادی به همت اتحادیه سینمای نهضت و دفاع مهذب بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می شود.

همزمان با برگزاری جنین دوم شانزدهمین عید بین المللی فیلم مقاومت، آثار متد یافته بوسیله این جشنواره به عارض همزمان در دو پلتفرم «رقم فیلم» namafilm.ir و «عماریار» ammaryar.ir اکران می شود.
  • ۹۹/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی