بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، علی کریمی هافبک نجات سپس از باختن این تیم موافق ماشین سازی تبریز جملات عجیبی به زبان آورد. او با انتقاد از «کسی که با استراماچونی قرارداد سپرده» مدعی شد این بی تا تحرکات نو ای را برای بازگشت بوسیله نجات ابتدا کرده است. کریمی تو ادامه به شعبه از همه بازیکنان گفت چنانچه این فرد بوسیله باشگاه برگردد، آنها دیگر در این تیم نخواهند ماند.

کریمی البته از کسی نام نبرد، ولی محسوس است که اشاره او به علی خطیر بوده؛ معاون مستعفی و جنجالی باشگاه استقلال که بی آرامی وریا غفوری ابتدای جزئی از جمله مصاحبه های تندی از او کرد و اندوه امیرحسین صادقی در حاشیه ماجراهای اخیر استراماچونی به او طعنه زد. به هر حال ظاهرا برخی به خشکی امدن این باورند که رد پای او داخل اتفاقات اخیر رخ داده برای مربی ایتالیایی شایان مشاهده است.

هر چه هست درون ساعاتی که امیدها به بازگشت استرا یک جنین دیگر ارتفاع گرفته، جملات مهم علی کریمی می تواند علامت از در روش بودن یک خبر داشته باشد. آیا بازیکنان استخلاص چیز بیشتری می دانند؟ آیا مهیب داخل حروف بازگشت قرار گرفته؟ ما هم مثل شما بی خبریم؛ باید خواستار تحولات پیش رو باشیم و ببینیم چه قیافه می دهد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، دیروز بود که محسن هاشمی، مهتر شورای دهکده تهران گفت: ما از مدیریت فساد شهرداری گله داریم که با امکانات وسیعی که دارند، هنوز اقدامی درون خصوص بو اجرا نداده اند. بحران که ابد سیل و زلزله نیست و قطعاً شهرداری باید برای رفع این بغرنج قطعی تر تفحص کند.

حالا رضا کرمی محمدی، مهتر سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در گفت وگو با فارس درباره گلایه و انتقاد هاشمی گفته است: به گلایه ایشان احترام می گذاریم و البته این را غم می گوییم که ما یک سری معاینه هایی انجام داده ایم و بوسیله یک نتایجی هم درخصوص منشأ بوی نامطبوع روان ایم.

کرمی محمدی گفت: با توجه بوسیله فرمایش های ایشان (محسن هاشمی) استراحت است روز دوشنبه دعوتنامه هایی را برای اعضای کارگروه مدیریت بحران بفرستیم تا شنبه آینده یعنی ۳۰ آذرماه نشست ای تشکیل شود و نتایج تجسس همه سازمان ها جمع بندی شود و به خبر انسان برسد.

رئیس اداره مدیریت شورش شهرداری تهران گفت: اینکه ما بخواهیم به عارض مطلق و براساس یک وظیفه ذاتی بوسیله سراغ بررسی این موضوع برویم، این امر را نکرده ایم. چون باور داشتیم درون این موضوع سازمان هوا زیست، باهم اتحاد کردن کنترل کیفیت هوا و دستگاه های دیگر مسئولیت دارند و از قضا تجهیزات آن شرکت ها و مایه ها و راه اندازی ها برای خبر عطر و امتیاز عوامل آن قوی تر است و ما غصه خواستیم کار تکراری اجرا نشود.

وی افزود: البته بیکار غصه ننشستیم و بوسیله سراغ این رفتیم که ببینیم آیا اصلاً سنسور و تجهیزاتی برای بررسی این طور وضعیتی تو کشور بود دارد یا خیر. که به این نتیجه رسیدیم در کشور این طور سنسوری وجود ندارد.

کرمی محمدی گفت: ما تحقیقات مان را صرفاً معطوف بوسیله در کشور نکردیم و کشورهای پیشرفته دنیا را اندوه بررسی کردیم و فهمیدم که داخل رابطه با نشر بو یک سری سنسور در خارج از قلمرو حیات دارد. در حال حاضر غصه درصدد تهیه و سودا این سنسورها هستیم.

مهتر سازمان مدیریت تلاطم شهرداری تهران افزود: البته بودجه سازمان بسیار محدود است و طبیعتاً اگر دوستان در سایر حصه ها معاون کنند، می توانیم این برگ را خریداری کنیم.
بسیاری اندیشه می کنند که رولزرویس فانتوم بهینه و گرانبها ترین خودروی لوکس بازار است، اما امروز می خواهیم در مورد خودروی صحبت کنیم که براساس فانتوم ساخته شده با این حال داخل کلاس متفاوتی فراغت می گیرد. خودرویی که درون تصاویر می بینید بخاطر حمل و نقل افراد رادیکال نقشه کشی شده است و سطح بسیار فوقانی از نگاهداری را برای سرنشینان خود حاضر می کند. این یک نسخه ی ضد گلوله از رولزرویس فانتوم بوده که بور ی محوری بیشتری دارد و ۳ میلیون یورو (۳/۳ میلیون دلار) قیمت زده است.



این خودرو توسط شرکتی بوسیله نام کلاسن (Klassen) ساخته شده که قبلا نیز خودروهای خاص و دوست داشتنی زیادی را ارائه کرده بودند. کلاسن بور ی محوری این معیار را متجاوز از یک متر نسبت بوسیله معیار استاندارد افزودن داده است. پس از اعمال این تغییرات کشش کلی خودرو به ۷۰۳۲ میلی متر رسید تا محصول رولزرویس سرنشینان زیادی را در کمال راحتی و امنیت درون خود جای دهد. 



توانایی های این خودرو عزب محدود به راحتی و لوکس وجود داشتن محو بلکه طبق گفته ی سازنده ، این معیار می تواند سطح حفاظتی B7 را برای سرنشینان خویشتن فراهم یواش. میزان B7 یعنی خودرو توانایی ایستادگی داخل مقابل شلیک گلوله و مواد انفجاری کوچک را دارد و این می تواند دولت خلاصی یافتن سرنشینان از مناطق خطرناک را افزایش دهد.



تو کابین این رولزرویس فانتوم ضد گلوله امکانات زیادی حیات دارد که از بین آن ها می توان بوسیله سیستم اطلاعات و مشغولیت جدید، سیستم صوتی صنف ای و بسیاری امکانات لوکس دیگر اشاره کرد. موضوع متناسب توجه دیگر، لیس اشاره ی سازنده به تغییرات فنی خودرو است؛ رولزرویس فانتوم مقیاس از پیشرانه ی V12 تویین توربو با ظرفیت ۶.۷۵ لیتر استفاده می درنگ که برای تکان دادن وزن ۲.۶ تنی این میزان کفایت می کند اما از آن جایی که غلبه بیشتر هیچ وقت زشت محو شاید این لیموزین موتوری زورمند تر از نمونه کارخانه ای داشته باشد.بیشتر بخوانید:وانت فورد رنجر ۲۰۱۹ با تیونینگ سفارشی و قطعات فیبرکربن شناساندن شدتیونینگ خاص رولزرویس فانتومشورولت کوروت هنسی با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاری شناساندن خواهد شدشورولت 150 کوپه با موتور ۱۰۰۰ اسب بخاری حراج می شودبی ام و M8 ،X5 M ، X6 M و X7 با تیونینگ منهارت شناساندن شدند
مقاله های مرتبط:تایرهای رنگی و سخنگوی پیرلیهمه چیز درباره لاستیک خودرو

عصر اینترنت اشیاء به سرعت در حال گشادگی است و با ظهور سلسله پنجم ارتباطات سیار سلولی و پیشرفت روزافزون این فناوری، کمتر کمینه در حال دامنه نهادن به دوره ای هستیم که داخل آن افزار آشپزخانه می توانند با یکدیگر تماس برقرار کنند، با ضربان ساز (پیس میکر) تبادل اطلاعات کنند و گمانه زنی های به ظاهر نادیده فعلی را بوسیله جوهر تبدیل کنند.

پیرلی (Pirelli) با آگاهی از ظرفیت های مستور در این فناوری مجاهدت می کند راه خود را برای بوسیله کارگیری آن متصل نرم. این شرکت مشغول تولید تبار جدیدی از لاستیک ها موسوم به «سایبرتایر» (Cyber Tire) است که می تواند با واحد پردازنده ی خودرو، زیرساخت های جاده ای و خودروهای مهیا در اطراف وابستگی برقرار کند.

در نگاه اول، شاید توضیحی خشنود کننده برای مصرف از این فناوری تو لاستیک خودرو و ظرفیت های مستور داخل آن نیابید؛ اما ابتدایی لاستیک مجهز به 5G تو دنیا، پیرلی سایبرتایر، بسیار فراتر از شوق آینده نگرانه و کاربردی است. این لاستیک هم حالا تولید شده و در حال عبور از آزمایش های گوناگون است. سایبرتایر به پردازنده و حسگر و واحد ارتباطی به اندازه ی یک سکه ی متوسط حاضر شده است که بوسیله رخ لحظه ای می تواند متغیرهای گوناگون را کنترل نرم.



متغیرهایی که سایبرتایر می تواند اندازه گیری کند، تنها بوسیله فشار تورم لاستیک و دمای لاستیک محدود نمی شود، بلکه این لاستیک می تواند وجود آب و خنک را نمره دهد و مدل شتاب طولی و جانبی و غلتشی را اندازه بگیرد. این اطلاعات بوسیله صورت دم ای بوسیله واحد پردازنده ی خودرو (ECU) ارسال می شود و هشدارهایی همانند «جاده لغزنده است» و «جاده یخی است» و «خودرو بسیار از وزن حلال بار حمل می کند» بوسیله پردازنده کمک می کند شرایط فنربندی و استعداد پیشرانه و سیستم کنترل طول را دگرگونی و در جاده های لغزنده سرعت خودرو را کاهش دهد.

هفته ی گذشته، پیرلی تو مسکن لینگوتو (Lingotto) درون تورین ایتالیا، با برگزاری مراسمی اهداف آینده برای تولید سایبرتایر و نحوه ی عملکرد آن را تشریح کرد. در آزمایش مدل سازی شده ی این شرکت، یک دستگاه آئودی A8 که به سایبرتایر P Zero Trofeo فراهم شده، تو حال عبور از مسیری است که سطح آن را آب پوشانده. سایبرتایر با نمره آب در سطح جاده هشداری به برج 5G V2X نصب شده در محل ارسال می کند و این بارو با ستاندن این هشدار و ارسال آن بوسیله آئودی Q8 فراهم در نگرش که اندکی ظهر مرطوب از A8 لول می کند، قبل از رسیدن Q8 به نگرش لغزنده، این خودرو را از وجود سطح لغزنده آگاه می یواش.



پیرلی برای توسعه ی این فناوری بیش مصمم است و درون قراردادهای همدستی با خودروسازان مختلف احتمالا در آینده تماشاچی استفاده از این لاستیک ها در محصولات مختلف خواهیم بود. براساس اطلاع دادن این شرکت، سایبرتایر داخل قدم اول فقط داخل محصولات درفش دار خودروسازان استفاده خواهد شد؛ چراکه خودرو مهیا به سایبرتایر باید استعداد استعمال از اطلاعات مخابره شده را داشته باشد. برای مثال، خودروهایی که به کروزکنترل مطابقت پذیر، سستم تعلیق فعال، ترمز اضطراری خودکار و سیستم های آیرودینامیک هوشمند مجهزند، می توانند بیشترین روزی را از سایبرتایر ببرند.

باتوجه بوسیله هزینه ی اندک تعویض سایبرتایر، احتمالا در آینده ای نزدیک استعمال از این لاستیک ها را درون خودروهای میان رده تماشاگر خواهیم بود. درون حال حاضر، پیرلی از سایبرتایر داخل مدیریت ناوگان حمل ونقل جاده ای استعمال می کند که درون آن بوسیله راحتی می توان تشخیص انصاف کدام لاستیک از کدام کامیون بوسیله انتظام باد خواه تعویض احتیاج دارد.

360p/720pبیشتر بخوانید:همگی چیز درباره لاستیک خودروگوشی های 5G تسهیم فروش ۵ درصدی بازار پرچم داران را ازآن خود کردندردمی K30 شیائومی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و حسگر سونی IMX686 شناساندن می شودکوالکام و مایکروسافت پیش گامان تغییر و تحول فضاهای کاری آتی هستندرندر جدیدی از گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت رؤیت شد
رندرهایSGHAROOOONجدیدیGHAROOOON منتسب به یکی از گوشی های آینده ی سامسونگ فاش شده است این. کود افشاگر نامی OnLeaks مظفر به کشف رندرهای گلکسی نوت ۱۰ لایت شده و برملا می یواش که فاش این گوشی چگونه است شاید. نکته ی اصلی که درون این تصاویر مشخص است، این بوده که گلکسی نوت ۱۰ لایت برخلاف برادر درفش دارش دارای جک هدفون است هرچند. این اتفاق به دلیل میان رده بودن نوت ۱۰ لایت قابل پیش بینی وجود و سامسونگ هنوز در گوشی های میان رده ی خود از جک هدفون استفاده می کند مقاله.های مرتبط سامسونگ:گلکسی نوت 10 لایت دارای خامه اس پن بلوتوثی خواهد بودسامسونگ، گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت را بوسیله محصولات خود اضافه می بطی ء رندرهای

نوت ۱۰ لایت نسبتا تاریک هستند؛ اما به راحتی می توان گرفتن که مدل سازی کلی این گوشی میان رده با فرم گلکسی A91، گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی A51 و تا اینکه گلکسی اس ۱۱ شباهت های یدکی دارد؛ مثل آن دستگاه ها، نوت ۱۰ لایت تا اینکه با وجود دوربین سه گانه، از قاب عریض و مستطیلی شکل برخوردار است این. سبک طراحی را سامسونگ بخاطر نخستین بار داخل گوشی میان رده ی گلکسی M30s استفاده کرد و به نظر می رسد که از آن تو کامل گوشی های آینده ی خویشتن بهره خواهد کرد بنا.



به گفته ی OnLeaks، ابعاد گلکسی نوت ۱۰ لایت ۱۶۳ ۹/داخل ۷۶ در ۸ ۶/میلی متر بوده که ابعاد کلی آن باگلکسی نوت ۱۰ پلاس که ۱۶۲ ۳/تو ۷۷ ۲/در ۷ ۹/میلی متر است، برابر خواهد بود اندازه. ی صفحه نمایش فعلا نامشخص است؛ اما بوسیله نظر می رسد که از پنل ۶ ۷/خواه ۶ ۸/اینچی کاربرد می کند در. پاره مشخصات فنی، نوت ۱۰ لایت دارای تراشه ی اگزینوس ۹۸۱۰ با ۶ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی تو کنار اندروید ۱۰ است قلم. اس پن بلوتوثی و حسگر جای پا انگشت درون ورقه نمایش، از دیگر مشخصات این گوشی است داخل.



حال حاضر هیچ اطلاعاتی در تک قیمت و زمان عرضه ی گلکسی نوت ۱۰ لایت در دست نیست؛ البته قبلا شایعه شده حیات که میان رده ی سامسونگ اواخر این ماه در هند به صورت رسمی معرفی کردن می شود باید. هواخواه ماند و نظر که تا چه اندازه این معارفه صحت دارد و نسخه ی لایت «گلکسی» نوت ۱۰ چقدر مقرون بوسیله صرفه است نظر.

شما در مورد طراحی گلکسی نوت ۱۰ لایت چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید قیمت.

به روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر بخاطر فروش کم ارزش و آگاهانه ی انواع گوشی سامسونگ را در مقدر شدن محصولات زومیت بیابید   تو. این بخش، مقایسه ی مشخصات متخصص گوناگون گوشی های سری نوت، S S ، M و A A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد. بود مشاهده مسوده گوشی های سامسونگبیشتر:بخوانید گوشی هوشمند تاشدنی اسکوبار فولد وان با ارج ۳۵۰ دلار معرفی کردن شدگلکسی A91 از پنل جلویی مثل به گلکسی نوت 10 بهره خواهد بردسامسونگ گوشی های سری A گلکسی A مدل ۲۰۲۰ را ۲۱ آذر رونمایی می کندگوشی تاشوی مربوط باینده سامسونگ از آیفون 11 پرو ارزان تر خواهد بودبررسی گلکسی واچ اکتیو
همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری ­نیا: «محمد سپایانی» امروز با بیان این پیغام داخل همایش «پیشگیری و نمره بیماری HIV» که با انبازی سندیکا «ایدز ایران» در کانون فرهنگی و تربیتی حر برگزار شد، افزود: «اجتماع امروز ما نیازمند اطلاعرسانی و فرهنگ­سازی درباره بیماری ایدز است و باید با آگاه سازی آدم از ظرفیت تپش افراد نسبت به این بیماری کاست.»

او افزود: «در گذشته یکی از شایع­ترین روش ­های احاله مصیبت ایدز درون بین افراد جامعه از سر سرنگ آلوده تو بین جامعه معتادان پرخطر حیات اما چند سالی می­ شود که این طرز تغییر کرده و ما شاهد افزودن جمعیت بیماران مبتلا از قانون روابط جنسی نگهداری نشده هستیم.»

کارشناس مسئول دفتر خدمات مدنی شهرداری منطقه ۱۱ اقرار داشت:« با توجه بوسیله این که نوع نگاه اجتماع به بیماران مبتلا علت شده تا ما امروز تماشاگر کتمان بلای ناگهانی از سوی مدخل قابل توجهی از بیماران باشیم، دکه خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱با شریک دفتر امور بانوان منطقه کوشش کرده تا با برگزاری دوره ­های آموزشی بخاطر خرد­آموزان بکر مقطع متوسطه شروع و دوم، ضمن عرضه آموزش­های پیشگیرانه لازم دراین­ باره، چگونگی شیوه برخورد با مبتلایان به ایدز را نیز به این قشر آموزش می ­دهند. »
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، با پایان یافتن مسابقاتلیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۹، سایتکنفدراسیون فوتبال آسیا ۱۰ گل شایسته این دوره از مسابقات را گزینش کرده و از مخاطبانش خواسته است بوسیله برترین تراب رای بدهند.

تراب شجاع خلیل زاده قراول پرسپولیس بوسیله آویشن الاهلی عربستان در جنین گروهی این هم چشمی ها که به رخساره «قیچی برگردان» بوسیله ثمر رسید.

اسامی زنندگان ۱۰ گل برتر به انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا به شرح مادون است:

ایسلوم توختاخوجائوف - لوکوموتیو ازبکستان
گونزالو ویرا - الریان قطر
سرجینیو - کاشیما آنتلرز ژاپن
سافاوی راسید - جوهردارالتعظیم مالزی
شجاع خلیل زاده - پرسپولیس ایران
خوجی اکبر جانوف - پاختاکور ازبکستان
کیم دائه وون - دائجو زور جنوبی
رومارینیو - الاتحاد عربستان
خالد منیر - الدحیل قطر
فابریسیو - گوانگژو چین
ال جی الکترونیکس قاهر شده است ربات جدیدی به معروفیت Cloi Chefbot بسازد که می تواند نودل محکم یواش. ربات آشپز داخل یکی از میخانه های خانوادگی معروف کره جنوبی بوسیله نام CJ Foodville بوسیله عارض آزمایشی به حکم گرفته شده است.  ربات آشپز درون قسمتی از آشپزخانه نصب می شود و مشتریان می توانند کاسه ی نودل را به ربات بدهند تا Cloi Chefbot ارزان با سلیقه ی آن ها نودل و مخلفات را برایشان آماده کند.

مقاله های مرتبط:رباتی که با یک دست مکعب روبیک را حل می کندربات ها قرار نیست اشتغال تان را تصاحب کنند؛ فقط می خواهند آن را ارتقا بدهند

ربات پس از آماده کردن نودل، آن را در کاسه ی مشتریان می ریزد. ربات سرآشپز ال جی طاس فرایند پخت نودل را حدودا درون یک دقیقه عمل می دهد. ال جی مدعی است در مدل سازی ربات سرآشپز تمام تلاش خود را کرده تا حرکت ربات بسیار شبیه به سرآشپز حقیقی باشد. به دیدن می رسد اضطرار ای ها حرکات سرآشپز واقعی را به دقت تجسس کرده اند تا ربات بتواند با الگوبرداری از آن، همان حرکات را جبران یواش و حین تمهید و سرویس غذا، کاسه و سایر افزار آشپزخانه را مستقل نکند.

ال جی امیدوار است ربات هایی مثل Chefbot بتوانند تو آینده ی نزدیک مسئولیت ها و وظایف سنگین تری داخل رستوران ها برعهده بگیرند. میخانه اکراه ای CJ Foodville منظور دارد ربات های بیشتری در تالار های خوش آمد اش استعمال بطی ء. مسئولان رستوران مذکور معتقدند ربات های سرآشپز می توانند رویکردی رو به جلو بخاطر مهمانخانه های خانوادگی CJ Foodville ابداع کنند.



رستوران CJ Foodville و ال جی از آوریل پیمان نامه همدستی صحه کرده اند.  هفته ی گذشته نیز، ال جی از ربات های Cloi برای کمک در مراقبت های پزشکی در بیمارستان کودکان سئول بهره برد. ناگفته نماند از اواخر سال گذشته، بخش جدید رباتیک ال جی تحت نظر مستقیم مدیرعامل شرکت کار خود را آغاز کرده است. بیشتر بخوانید:آسیب پذیری گوشی های مهیا به پردازنده های کوالکام در رسوخ اطلاعات حساسربات ها قرار ازاله شغل تان را تصاحب کنند؛ فقط می خواهند آن را ارتقا بدهندال جی، هایسنس را به نقض پتنت هایش متهم کردال جی 10.1 جی پد 5 با خراش اسنپدراگون 821 معرفی شدگزارش مالی سه ماهه ثالث ۲۰۱۹ ال جی منتشر شد
به گزارش همشهری آنلاین، دادستان کچل رژیم صهیونیستی به رخ رسمی علیه نیانیاهو اعلام جرم کرد. وی مستنطق به دعوا مالی، سوء استفاده از اعتماد اشتراکی و تقلب است.

این شناسایی بوسیله عنوان یکی از خبرهای پا بر جا رسانه های بین المللی و آمریکایی از جمله سی ان ان منتشر شده است.

نتانیاهو امیدوار وجود با پیروزی درون انتخابات مانع از محاکمه خود شود. اما او نتوانست آرای لازم را بدست آورد و احتمالا انتخابات اسرائیل بوسیله دور بعدی کشیده خواهد شد.