بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پروژه ی ایکس کلاد (Microsoft Project xCloud)، درخت سرو استریم ورزش مبتنی به خشکی امدن فضای ابری مایکروسافت، سپتامبر امسال (شهریور و مهربانی ۱۳۹۹) رسما دردسترس مخاطبان فراغت می گیرد تا تو نقش رقیبی جدی برای سرو هایی مانند گوگل استیدیا بی پرده شود. این سرو مایکروسافت که برابر اعلام انبازی از ایکس باکس گیم پس هم پشتیبانی می کند، فعلا مراحل آزمایشی را می گذارند. پروژه ی ایکس کلاد برمبنای پلتفرم ابری بزرگ مایکروسافت با صیت آژور ترقی داده شده است.

مقابل گفته ی مایکروسافت، ایکس کلاد مسیری طولانی در پیش دارد و این فعلا آغاز تصادم است. فیل اسپنسر، مدیر بخش بازی درون مایکروسافت، به تازگی در مصاحبه با وب سایت ورج گفته است این شرکت قصد دارد ایکس کلاد را با گذشت زمان به نعوظ گسترده مرطوب دردسترس قرار دهد. xCloud در ابتدا قرار است روی گوشی های هوشمند منتشر شود. به لطف این سرویس، کاربران گوشی های هوشمند خواهند توانست بازی های متعددی روی مایه خود ایفا کنند. xCloud فعلا به گوشی هوشمند تخصیص است؛ اما مایکروسافت اهداف بلندمدت دیگری بخاطر آن دارد. ردموندی ها می گویند روزی خواهد رسید xCloud روی تمامی نمایشگرهایی دردسترس فراغت گیرد که امکان استریم روی آن ها وجود دارد.

فیل اسپنسر درادامه ی سخنانش از تمرکز مایکروسافت روی قابلیت های سرویس xCloud وقوف می دهد و می گوید امکان استریم ازطریق xCloud روی پلتفرم هایی بیشتر فراهم خواهد شد. مایکروسافت می خواهد داخل مبدا پروژه ی ایکس کلاد را عاری صیقل هزینه ی زیادی دردسترس کاربران Xbox Game Pass Ultimate استراحت دهد. بوسیله گفته ی فیل اسپنسر، مخاطبان Xbox Game Pass Ultimate اجتماع ی زیاد خوبی برای آغازبه فقره سرویس ایکس کلاد هستند.

اسپنسر دست افزار های خویشتن را این رویه ادامه می دهد: درنهایت، می خواهیم پروژه ی ایکس کلاد را روی تمامی نمایشگرهایی دردسترس فراغت دهیم که امکان استریم روی آن ها وجود دارد. درحال حاضر، صرفا روی موبایل متمرکز هستیم. از مدتی پیش، مذاکراتی را آغاز کرده ایم و مشغول ارتکاب فدایی کارها هستیم. ماه اوت (مرداد و شهریور ۱۳۹۹) جزئیاتی بیشتر درباره ی این موضوع منتشر خواهیم کرد که ایکس کلاد از کدام گوشی ها پشتیبانی می کند تا اینکه درنهایت به سپتامبر (شهریور و مهر ۱۳۹۹)، یعنی زمان آغازبه کار سرویس برسیم. می خواهیم امتحان ی بازی با ایکس کلاد به راحتیِ امتحان ی پخش موسیقی و ویدئو باشد. امروزه، می توانم موسیقی را ازطریق اسپاتیفای برایتان ارسال کنم و شما بوسیله سرعت آن را پخش کنید. با اغماض زمان، تو هر جایی که بازی خاصی را ببینم، باید فرصت تجربه اش را داشته باشم.

فیل اسپنسر درپایان رسما اعلام کرد «پروژه ی ایکس کلاد» فراغت نیست معروفیت بازپسین درخت سرو استریم ورزش مایکروسافت باشد و مایکروسافت هنوز اشتهار نهایی را انتخاب نکرده است؛ ولی این معروفیت قطعا پروژه ی ایکس کلاد نخواهد بود. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این موضوع چیست؟بیشتر بخوانید:پشتیبانی ایکس باکس گیم پس از پروژه xCloud تأیید شدفیل اسپنسر: تا چند سال آینده خبری از بازی انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس نیستتولید برخی از معیار های ایکس باکس وان ایستا شدشبیه ساز Microsoft Flight Simulator داخل ۱۰ دی وی دی عرضه می شودمعماری Velocity ایکس باکس سری ایکس چه مزیت هایی دارد؟
همانطور که قبلا هم استریم زنده و یک ساعته ورزش The Last of Us: Part 2 را درون زومجی داشتیم، غرض داریم تا از این پس برای بازی های بزرگ و نامی دیگری هم داخل وزن امکان برنامه مشابهی را داخل نظر بگیریم. در همین راستا و به وابستگی ترویج بازی Ghost of Tsushima، انحصاری جدید پلی استیشن 4 که ساخته استودیو ساکر پانچ است، تصمیم گرفتیم تا شنبه پیش ِرو یعنی ۲۸ تیر، یک ساعت اول این ورزش را به صورت زنده تجربه کنیم و با شما کاربران عزیز زومجی به اشتراک بگذاریم. 

استریم بازی گوست آو سوشیما راس ساعت ۱۴ شنبه آغاز خواهد شد و از طریق آپارات و همینطور صفحه اینستاگرام زومجی شایان تماشا است که جزییات دقیق آن را تو یادداشت دیگری که شنبه منتشر می شود، با شما بوسیله اشتراک می گذاریم. پس اگر شما حزن دوست دارید دقایق اولیه این بازی را در به خشکی امدن ما تماشا کنید، مرحله دیدارمان شنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۴. همچنین شما می توانید بررسی ورزش گوست آو سوشیما از دید سایت های معتبر گیتی را هم در زومجی بخوانید و البته که بخاطر تصرف معلومات بیش خیس از آن در آستانه انتشار، نیکوترین گزینه قرائت کردن پیش نمایش بازی Ghost of Tsushima خواه تماشای ویدیو مروری به خشکی امدن اطلاعات آن تو ۱۵ دقیقه است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک،زین الدین زیدان سرمربیرئال مادریدنشست خبری قبل از ورزش روز شنبه برابر آلاوز، امروز در تک شایعات مثبت بودن تست کرونای یک بازیکن اش تاثیر نشان قسط.تیم وی قرار است روز شنبه از زمانه 00:15 صبح شنبه شب و در هفته سی وپنجم لالیگا میزبان آلاوز خواهد بود.

در همین راستا زیدان در کنفرانس خبری این بازی اظهار داشت: "وضعیت مرموز داریم. از دشوار وجود داشتن وضعیت کارمان می دانم ولی ما آماده خیس به کار مان ادامه می دهیم. عاری تردید این ورزش مشکل خواهد وجود ولی درون مورد قهرمانی باید در انتها فصل صحبت کنیم، فعلا خود را برای این فینال آماده می کنیم."

مرد فرانسوی تصریح کرد: "مارسلو به فکر کردن مصدومیت داخل این دیدار با ما نخواهد بود، هازارد اندکی عاطفه ناراحتی دارد. امیدوارم او داخل 4 بازی اینده ما درلیگ و همچنان لیگ قهرمانان اروپا پیوند کند."

زیدان در مورد ورزش های بارسا گفت: "غلام تمام بازی های لالیگا از جمله بارسلونا را می بینم در مدت خواستار اسب سواری هستم. در مورد خوب خواه ردی بودن بازی حریفان صحبتی نمی کنم."

زیدان داخل ادامه گفتگو های خود در پاسخ بوسیله سوال خبرنگاران داخل مورد  قرنطینه شدن یوویچ و همچنین مثبت بودن تست ویسینیوس اظهار داشت: "با پزشک آویشن گفتگو کردم. یوویچ امروز با ما تراشیدن ولی امیدوارم بزودی برگردد. باید بگویم که تست کرونای وینیسیوس سهو شده و آزمایش او مثبت زدودن."
AAسه گانهGHAROOOONGHAROOOON سال و نیم از رونمایی قبیله پنجم لکسوسLS می گذرد. ابتدایی مدل به عنوان اولیه خودروتاریخ لکسوس، درون سال ۱۹۸۹ با مرام جذب مشتریان امریکایی و هم چشمی با مرسدس بنز کلاس S S در نرخ پایین تر، وارد بازار. شد زمان حال با گذشت ۳۰ سال از آغاز فعالیت برند لکسوس و تولید LS، این خودرو صاحب ایستگاه ویژه ای در کشورهای شرق آسیا و امریکا است؛ هرچند که رقیبی مهم و محدودکننده برای مرسدس بنز S کلاس S یا بی ام و سری ۷ محسوب.

نمی شود مدیران لکسوس، همچنان با تأکید کنار سبک نقشه کشی که حدود ۵ سال پیش آغاز کرده اند، به عرضه محصولات ادامه. می دهند خودروهای پرفروش این شرکت، بسان شاسی بلندهای NXو RXهم، خلال سال های اخیر با تبدیل چهره بنیادین مواجه. نشده اند پس طبیعتا، نمی توان کام دگرگونی در روشن LSبرای سال.

۲۰۲۱ داشت یکی از جذاب ترین فام های عرضه شده داخل خودروهای مدرن لکسوس، طیف های متنوع از نقره ای (و خاکستری) نوک. مدادی هستند طراحان همدستی سازنده، بخاطر سال آینده نیز، رنگ جدیدی به فهرست برازنده برگزینی برای LS اضافه خواهند کرد-که Gin ei Luster نام دارد و نوعی نقره ای اختصاصی با درخشش و حالت ساطع برای بازتاب.



نور است داخل نمای روبه رو، تغییری شگفت انگیز دیده نمی شود؛ سوا در لامپ های مدرن با ترکیب سه گانه در طرفین چراغ حقیقی برای مدل ۲۰۲۱ که حالا بیش شبیه به مدل فعلی. RX هستند حجم دهی سپر تو گوشه ها نیز، تغییر کرده است تا بخاطر LS جدید، بخشی ساده خیس شود؛ ضمن اینکه حفره های طرفین نیز دارای طرحی مشابه چلو. پنجره هستند برای تشخیص میزان ۲۰۲۱ از ۲۰۲۰، کافی است ملتفت حسگر و رادار ارشد افزودن شده بوسیله تقدیر پایین.

جلوپنجره شوید در اقدامی نادیده برای مدل ۲۰۲۱، ادوات براق کروم زیر چراغ های عقب با نمونه ی سیاه طعم جزیی پیانویی عوض. شده است علاوه پهلو این تبدیل پشیز و جابه جایی محل خروجی اگزوزها، نفاق دیگری بین مدل های ابد و جدید خودرو لکسوس LS در نمای پشت، دیده. نمی شود البته خریدار نسخه ی فول آپشن از سری F اسپرت می تواند، طرح جدید چرخ های ۲۰ اینچ همچنین.

موعظه دهد برای کابین، به زحمت می توان تفاوتی بین معیار ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱. پیدا کرد نسخه جدید، دارای نمایشگر/لمسی ۱۲ ۳ اینچ متفاوت خواهد وجود که لبه های آن بالاتر از سطح داشبورد صبر. می گیرد پشت کار مقیاس سفارشی هم، تصویر دوربین های جانبی شایان مشاهده خواهد بود که نیاز راننده بوسیله آینه های جانبی را، پوشش.



می دهد مدیران لکسوس توقع می کنند بخاطر نمونه ۲۰۲۱، راحتی بیشتری فراهم. کرده اند بهبود ایجاد شده در سیستم تعلیق و فنربندی، ایستادگی کابین را افزایش. داده است همچنین تغییراتی تو طراحی صندلی ها وجود دارد تا راحتی سرنشیان را افزایش دهد و لرزش های جزئی را.

خنثی کند روی کاغذ، اختلاف خاصی بین پیشرانه های برازنده انتخاب برای LS متاخر دیده نمی شود؛ اما مدیران لکسوس تأکید زیادی پهلو بهبود شتاب گیری و کاهش صدای شاگرد از تجهیزات فنی و موتور دارند تا ضمن اضافه سکوت کابین، حس بهتری برای نمونه ۲۰۲۱. مهیا شود برگ دستیار راننده، متشابه معاون پارک با قابلیت عزاداری خودکار فرمان، ترمز هوشمند و عملکرد تعویض دنده نیز به روزرسانی. شده اند فعال سازی رانندگی هوشمند، حفظ خودرو بین خطوط با ایجاد فاصله ایمن تا وسایل نقلیه درون جلو، تعویض شیار و کمک به سبقت جویی گیری را انجام.

خواهد دارد ارزش نهایی لکسوس LS مدل ۲۰۲۱ هنوز اعلام نشده است اما می استعداد بخاطر LS500 با/پیشرانه ۳ ۵ لیتری V6 که ۴۲۰ اسب بخار غلبه و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد؛ آستانه قیمت ۷۵ هزار دلار را پیش. بینی کرد فروش این خودرو، اواخر سال ۲۰۲۰ در ژاپن آغاز می شود و مدتی بعد به بکلی جهان، صادر.خواهد شد:بیشتر بخوانید خودروی مفهومی آئودی Q4 ای ترون اسپرت بک رونمایی شدموتورسیکلت برقی وکسان واتمن برای ثبت رکورد سرعت در بولیوی آماده می شودرودستر AC Cobra بنزینی و برقی شناساندن شدشاسی اهتزاز هامر H1 دیزلی با-تیونینگ Mil Spec رونمایی شدمزدا 3 توربو دودیفرانسیل
اعضای انجمن XDA-Developers به طور متعارف کد اپلیکیشن ها و سیستم های عامل متنوع را بوسیله دقت موردبررسی قرار می دهند تا نکات مخفی موجود در آن ها را ظاهر کنند. این کدها عموما به توان هایی اشاره می کنند که داخل آینده از گونه می رسند؛ ولی این ائتلاف داخل همه ی شرایط رخ نمی دهد و گاهی اوقات امکان پذیر است هیچگاه گاه گواه افزایش شدن قابلیتی خاص به دستگاه ها داخل آینده نباشیم.

جدیدترین مطالعه کارشناسان XDA-Developers مدال می دهد شیائومی از مدتی پیش کار روی قابلیتی مانند به Top Shot را که در پیکسل های گوگل و بوسیله نعوظ باریک بین نمدار اپلیکیشن Camera این شرکت دیده بودیم، آغاز کرده است. شیائومی ظاهرا اراده دارد نبوغ موردبحث را AI Shutter بنامد و آن را ازطریق به روزرسانی آینده ی رابط کاربری MIUI 12 بخاطر گوشی ها در دسترس قرار دهد.

از راحتی مشخص نحوه ی عملکرد AI Shutter شیائومی صبر است دقیقا مشابه آن چیزی باشد که Top Shot گوگل در گوشی های سری پیکسل اجرا می دهد. پیاده شدن همین اساس قابلیت AI Shutter چندین تصویر پشت سر غم از صحنه ثبت می یواش و برای انتخاب نیکوترین تمثال به فناوری درس ماشین متکی می شود. درس ماشین با در دید ستاندن معیارهایی خاص درنهایت بهترین عکس را درون بین آن مجموعه برگزینی می کند. الگوریتم یادگیری ماشین AI Shutter به نعوظ معمول متعاقب عکسی بی جنبش می گردد که سوژه تو آن مشغول لبخندزدن باشد، چشمانش بسته نباشند و به طور مستقیم بوسیله دوربین نگاه بطی ء.

در پیاده شدن این ها گفته می شود که اپلیکیشن پیش فرض دوربین داخل MIUI 12 فراغت است بوسیله زودی میزبان قابلیت هایی دیگر نظیر Magic Clone و پشتیبانی از ژست های حرکتی تمام صفحه شود. XDA-Developers می گوید بوسیله محض شهود نسخه ی پایدار MIUI 12 می توانید ازطریق گوشی خویشتن به استفاده از قابلیت های مذکور خواه حداقل شماری از آن ها بپردازید.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد این خبر دارید؟بیشتر بخوانید:ارزش گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ پیدا شدنمایش طراحی گوشی نورد در ویدئو تبلیغاتی جدید وان پلاسردمی K30 اولترا احتمالا با دوربین سلفی پاپ آپ و تراشه مدیاتک همراه می شودگلکسی M41 سامسونگ احتمالا بوسیله باتری ۶،۸۰۰ میلی آمپرساعتی مهیا می شودحذف شارژر از جعبه آیفون 12 اپل؛ واکنش ها چگونه خواهد بود؟
بوسیله گزارش خبرگزاری مهربانی بوسیله نقل از ورایتی، آنتونیو باندراس برای میزبانی رسم جوایز رسیده از سوی آکادمی اسپانیا درون سال ۲۰۲۱ انتخاب شد. این رسم ۲۷ فوریه سال آینده میلادی (۹ اسفند ۱۳۹۹) داخل شهر زادگاه باندراس یعنی مالاگا برگزار می شود. این مقدماتی باری است که میزبانی این مراسم پیاده شدن عهده این هنرمند قرار گرفته است. در این فقره ماریا کاسادو یکی از مشهورترین خبرنگاران تلویزیونی اسپانیا که رییس آکادمی تلویزیون هم هست، وی را پیوند می کند.

باندراس چندین سال است که به نشانی یکی از مشهورترین چهره های سینمایی اسپانیا شناخته شده است و ۵ کود نامزدی آکادمی اسپانیا و یک بار گویای افتخاری را گرفتن کرده است. ولی تنها امسال حیات که این بازیگر سرانجام بخاطر بازی داخل فیلم «درد و مباهات» پدرو آلمادوار مزد نیکوترین بازیگر عید کن و نامزدی اسکار را هم کسب کرد.

بوسیله گفته آکادمی اسپانیا آنها امسال منظور دارند مراسم اهدای جوایز روان را با مخاطبی اندک و با تکریم پروتکل های امنیتی برای حفظ سلامت برگزار کنند. کمپانی «تیاترو سوهو» که متعلق به باندراس است بوسیله تهیه این عادات دستیار می کند و تشریفات داخل سالنی سینمایی به همین معروفیت که توسط باندراس ساخته شده، برگزار می شود.

ماریانو باروسو رییس آکادمی اسپانیا گفت قصد دارند تا بهترین امکان را برای مهمانان این پروگرام مجهز کنند و به این منظور آنتونیو باندراس بی وسواس از بهترین هاست. مراسم اهدای جوایز گویا یک ماه دیرتر از موعد معمولش برگزار می شود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یکی از مدخل های اساسی درون برآورد نرخ پف (متمایز نرخ مصرف کننده) بخش بناء است. این بخش محتوی زیر جزء های «دربست بهای واحدهای مسکونی» و «خدمات حراست و تعمیر واحد مسکونی» (تعمیرات جزئی واحد مسکونی: لوله کشی، گچ کاری، برق کارگر و انتصاب ایزوگام) است.  

 در فصل بهار ١٣٩٩، متمایز قیمت اجاره بهای واحدهای مسکونی درون مناطق شهری، به عدد ۱۷۵.۱ رسید که نسبت بوسیله فصل قبل (۱۶۹.۳)، ۳.۴ درصد افزایش داشته است.  

در این فصل، زیادترین نرخ پف فصلی مربوط به استان ایلام با ۹.۱ درصد افزایش و کمترین آن مربوط بوسیله استان لرستان با ۰.۷ درصد افزایش است.  

درصد تغییرات متمایز قیمت کرایه قیمت درون فصل بهار ١٣٩٩ نسبت به فصل شبیه سال قبل (تورم عمه بوسیله نقطه) ۲۳.۳ درصد است که نسبت به عزل زمستان ١٣٩٨ (۲۲.۹ درصد)، ۰.۴ واحد درصد افزایش را نشان می دهد.  

بیشترین نرخ پیله نقطه به نقطه مربوط به استان لرستان با ۳۵.۸ درصد اضافه و کمترین آن مربوط به استان آذربایجان غربی با ۷.۵ درصد افزایش است. بوسیله عبارتی خانوارهای استان لرستان بوسیله طور متوسط ۱۲.۵ واحد درصد بیشتر از میانگین کل کشور و خانوارهای استان آذربایجان غربی ۱۵.۸ واحد درصد کمتر از میانگین کل کشور در بسرنوشت شوم دچار کردن اجاره ارزش خرج کرده اند.  

قیمت تورم چهار گسستگی منتهی به فصل بهار ١٣٩٩ نسبت به پرگیر مشابه سال قبل در بسرنوشت شوم دچار کردن دربست بها، برابر ۲۲.۷ درصد است. براین اساس استان لرستان (۳۵.۸ درصد) بیشترین عدد و استان آذربایجان غربی (۹.۵ درصد) کمترین مقدار باد سالیانه را داشتند.  

متوسط افزایش هزینه اجاره قیمت برای کچل خانوارهایی که تمدید قرارداد داشته اند، در فصل بهار ١٣٩٩ مقابل با ۳۳.۶ درصد است.
معلول پال نامی شناخته شده و شاید شناخته شده ترین شهرت داخل زمینه ی پرداخت آنلاین داخل گیتی است. این شرکت با متجاوز از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در متجاوز از ۲۰۰ کشور جهان و ۱۰ میلیارد پرداخت تو سال با استعمال از ۱۰۰ ارز مختلف جهانی، به غولی در صنعتی تجارت الکترونیک تبدیل شده است؛ غولی که حتی بود رقبایی مانند ارزهای رمزی نیز به سختی بتوانند جایگاهش را متزلزل کنند. در این مقاله، قصد داریم شما را با سفری خیر چندان طولانی، اما جذاب و ناراحتی انگیز اثر پال آشنا کنیم؛ اینکه این سفر از کجا شروع شد و حالا در کجای خوش نویسی قرار دارد. پس، با زومیتهمراه باشید.

شروع ماجرا

در اواخر قرن بیستم، در ایالات متحده مصرف از اینترنت و کامپیوتر نمو بسیار زیادی پیدا کرد؛ از این رو، بسیاری از سرمایه گذاران و کارآفرینان بوسیله جانب استفاده از این موضع جذب شدند. در سال ۱۹۹۸، دو بالغ جاه طلب، مکس لوچین و پیتر تیل، استارتاپی مالی به اشتهار کانفینیتی (Confinity) راه اندازی کردند. این استارتاپ بوسیله نوعی میانجی ی میان خریدار و فروشنده و بانک بود.

تا آن زمان، اگر کسی تمایل داشت از سایت های خرده فروشی مانند ای بی (ebay) خرید کند، باید ضربت پرداخت را با پست به فروشنده ارسال می کرد؛ درنتیجه، زمان لازم برای دریافت ثمر و پرداخت وجه به شدت افزودن پیدا می کرد. کانفینیتی توانست سیاق حلی برای این دشوار ارائه کند و به رشد درخورتوجهی درون همان سال های ابتدایی دست یابد. مشاغل کوچک و تاجران آنلاین و مصرف کنندگان به سرعت جذب جهیز شدند و صیقلی ها ابتدا شد. این شریک تو همان سه سال ابتدایی خود توانست سه میلیارد دلار پرداخت از ۱۰/۲ میلیون کاربرد کننده را ثبت کند.ایلان ماسک بیدار بازی می شود

در نوامبر ۱۹۹۹، ایلان ماسک به همراه جمعی دیگر از نوابغ برنامه نویسی، سایت X.com را ابداع کردند. عمده ی تمرکز ماسک و همکارانش روی سرعت تراکنش ها و نابرابر حساب ها بود. همچنین، آن ها سیستمی مدل سازی کرده بودند تا افراد نو عضوشده داخل وب سایت مسکوک ۲۰ دلار و افراد معرفی کننده ی وب سایت به سایرین مبلغ ۱۰ دلار دریافت کنند.

X.com توانست درون مدت زیاد کوتاهی به موفقیت چشمگیری مشت فاش کند؛ اما همچنان مشکل واقعی پابرجا حیات: انسان نمی توانستند به راحتی به این وب سایت اعتماد کنند؛ خصوصا بعد از فضاحت هایی که بخاطر این شریک شدن در بنیان ی نقل و انتقالات مشکوک و کنف احصائیه ها پیش آمد. درنهایت، ایلان ماسک تصمیم گرفت X.com با استارتاپ کانفینیتی ادغام شود و تمرکزشان را به جای رقابت روی بهبود عملکرد بگذارند.

تجلی پی پال

تو اکتبر ۲۰۰۰ و پس از مذاکرات فشرده، درنهایت دو استارتاپ با یکدیگر ادغام شدند و برای بازسازی برند، نام اثر پال را بخاطر شریک شدن جدید انتخاب کردند. پی پال تقریبا تمام خدماتی که هر دو استارتاپ ارائه می دادند، با کیفیتی به مراتب بهتر به مشتریان ارائه می داد؛ از این رو، حتی زمانی که مدیران پی پال حق عضویت ۵ و ۱۰ و تا اینکه ۲۰ دلاری دریافت کردند، مشتریان با کمال خواهش این عبث عضویت را می پرداختند. استقبال از جای پا پال بوسیله حدی بود که تو ماه های ابتدایی، رشد روزانه ی ۱۰ درصدی را در افزودن کاربران رقم زدند و تعداد کاربران معلول پال از مارس ۲۰۰۰ تا تابستان همان سال، از یک میلیون بوسیله پنج میلیون نفر رسید.

سال ۲۰۰۲، اثر پال در بورس نزدک (Nasdaq) عرضه شد. در عرضه ی بدوی این شرکت، ارج هر سهم ۱۳ دلار گلچین شده بود؛ بااین حال تو همان سال، قیمت جای پا پال بیش از ۵۰ درصد اضافه معین کرد. این نمو باعث تحیر بسیاری از تحلیلگران شد و چشم جهان را بوسیله سمت این استارتاپ تازه حکم خیره کرد.

ای بی وارد اجرا می شود

رشد خیره کننده ی پی پال بسیاری از همدستی های بزرگ را بوسیله سمت این باهم اتحاد کردن گسیل کرد. دراین میان، ای بی که سابقه ی مشارکت طولانی مدت تری با اثر پال داشت، داخل نهایت، موفق شد این استارتاپ را با پرداخت مبلغ ۱/۵ میلیارد دلار بخرد. این ائتلاف آن حرمت سروصدا به پا کرد که عده ای از آن به پیوند بزرگ ترین حراجی آنلاین و بزرگ ترین سرویس دهنده خدمات مالی آنلاین واژه کردند.

همکاری ای بی و معلول پال توانست معلول پال را به سرعت به بزرگ ترین جهیز پرداخت آنلاین تو آمریکا و جهان تغییر کند؛ به طوری که بیش از ۷۰ درصد خریدهای آنلاین تو ای بی به واسطه ی سیستم اثر پال انجام می گرفت. در سال ۲۰۰۵، پی پال توانست جهیز پرداخت وریساین (Verisign) را برای اضافه پناه پرداخت هایش به دست آورد. همچنین درون سال ۲۰۰۷، پی پال همکاریش با مستر کارت (Mastercard) را آغاز کرد. این همکاری بوسیله کاربران اجازه می عدل در وب سایت هایی پرداخت انجام دهند که مستقیما پی پال را نمی پذیرند. این دو وقوع جهشی دیگر در درآمدهای پی پال خلق کردن کرد؛ بوسیله طوری که در خاتمه سال ۲۰۰۷، این باهم اتحاد کردن ۱/۸ میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

تا سال ۲۰۱۰، جای پا پال بیش از ۱۰۰ میلیون نفر کاربر فعال در ۱۹۰ بازار و ۲۵ ارز مختلف داشت. یک سال پس ازآن و تو سال ۲۰۱۱، پی پال اطلاع دادن کرد سرود دارد خدماتش را برای خرید آفلاین و فروشگاهی نیز ارائه دهد. در فرجام سال ۲۰۱۲، طاس ظرفیت معاملات پیاده شدن بستر جای پا پال به رقم زبر العاده ی ۱۴۵ میلیارد دلار رسیده بود.

جدایی پی پال از ای بی

با نخست سال ۲۰۱۳، زمزمه هایی مبنی به خشکی امدن اختلافات مدیریتی میان مدیران معلول پال و ای بی شکل گرفت. همچنین، بحران مدیریتی در اثر پال باعث شد کارل ایکهان، یکی از سرمایه گذاران جای پا پال، کمپینی بخاطر جدایی پی پال از ای بی به گونه بیندازد. ایکهان معتقد بود ارزش پی پال بسیار بیشتر از ای بی است و اداره ی آن به دست ای بی مانع از آن می شود که پی پال به ارزش اصلی خویشتن تو میدان سهام دست یابد.

در ژوئیه ی ۲۰۱۴، ایکهان قاهر و معلول پال باردیگر بوسیله عنوان سهام عمومی از ای بی وارسته شد. جای پا پال زمان زیادی لازم نداشت تا نشان دهد حدس ایکهان صحیح است. در مدت کوتاهی پس از جدایی از ای بی، این شرکت با نمو نزدیک به ۵۰ میلیارد دلاری ارزشی والاتر از ای بی تو بازار تصرف کرد. البته مقابل توافقی که دو طرف پیش از جدایی امضا کرده اند، خدمات پی پال تا سال ۲۰۲۰ همچنان به سر ی قبل در ای بی ارتکاب خواهد شد؛ ولی پس از اتمام این زمان، طرفین باید باردیگر پیاده شدن سر چندوچون ادامه ی شریک با یکدیگر بحث کنند.دوران پس از ای بی

پس از جدایی جای پا پال از ای بی، این شرکت به پشت استارتاپ های مظفر درزمینه ی مالی رفت. داخل این مدت، این شریک شدن توانست استارتاپ هایی مانند xoom ،venmo ،Paydiant و modest را بخرد و سرمایه گذاری روی تکنولوژی های صیقل همتا به همتا و بلاک چین را افزایش دهد تا بتواند جای پای خود را در این فناوری های نوظهور محکم درنگ.

اگرچه امروزه با تجلی استارتاپ های مفرط درزمینه ی فینتک و آستان ارزهای دیجیتال جایگاه پی پال بسیار گیج شده است و هر لحظه امکان دارد این استارتاپ ها بتوانند جایگزین روش های پرداخت جای پا پال شوند، پشتوانه ی مالی معتمد و سابقه ی کامل درزمینه ی اجرا تبادلات مالی باعث می شود به ماندگی بتوانیم حکمی قطعی درباره ی آینده اثر پال بدهیم. آنچه فعلا وجود دارد، این است که پی پال با سرعت و شتاب به پیش می جوی و رقیبان با فاصله نسبتا زیادی با آن درون حال جلو آمدن هستند.

اقدامات انتقادآمیز پی پالمقاله های مرتبط:بیوگرافی پیتر ثیل، بی آرامی بنیان گذار جای پا پال و از تنخواه گذاران اثرگذار سیلیکون ولیبیوگرافی: ایلان ماسک، از پی پال تا اسپیس ایکس

پی پال در این مدت اقدامات زیاد زیادی برای دلمه شدن یا مسدودکردن احصائیه های کاربری خویشتن اجرا داده است که تعدادی از آن ها با انتقاد مواجه شده است و حتی برخی شان تبعات غیرمنتظره ای برای این شرکت به دنبال داشته است. بعضی از این اقدامات عبارت اند از:تو سال ۲۰۰۳، پی پال به قیافه داوطلبانه خدمات مالی به عنوان واسطه در فرایندهای قماربازی را ایستا کرد. در آن زمان، معلول پال مبصر ترین خدمات دهنده ی آنلاین پرداخت برای شرکت های قماربازی آنلاین بود. البته در سال ۲۰۱۰، این خدمات دهی از قاعده اندوهناک شد؛ ولی عزب به کشورهایی محدود شد که قماربازی درون آن ها کاملا آزاد بود و شرکت هایی که اجازه قضایی برای فعالیت داشته باشند؛در سال ۲۰۱۰، پی پال شمار یکی از ترقی دهندگان ورزش ماینکرفت را عاری هیچ توضیحی عقد کرد؛در سال ۲۰۱۰، مسترکارت، انبازی تجاری پی پال، احصائیه های کمک مالی بوسیله ویکی لیکس را مسدود کرد. همچنین، پس از آنکه وزارت خارجه ی آمریکا فعالیت ویکی لیس را غیرقانونی اطلاع دادن کرد، اثر پال تمام حساب های کاربری این ماخذ را محدود و مسدود کرد. این رفتار آسیب زیادی بوسیله تأمین مالی ویکی لیکس زد که عمدتا ازطریق دونیت و کمک های خیرخواهانه ارتکاب می شد. البته هکرهای طرفدار ویکی لیکس بی قراری بیکار ننشستند و با حمله ای احصائیه شده، باعث ایستا شدن عملیات جای پا پال شدند؛در سال ۲۰۱۳، خرد آموز ۱۷ ساله ی آلمانی متوجه خطایی (باگ) درون یکی از سیستم های جای پا پال شد و آن را گزارش داد؛ ولی معلول پال از پرداخت پاداش به وی خودداری کرد. سران پی پال ادعا کردند پیش نمدار ملتفت این باگ شده بودند؛در سال ۲۰۱۳، پی پال کمک های مالی به یکی از پادکست ها و وب سایت ها را به جرم انتشار ی تنفر و تبعیض نژادی و قومیتی درون جامعه بست کرد؛در سال ۲۰۱۴، جای پا پال حساب مؤسسه ی حقوق بشری درون روسیه (RosUznik) را بست کرد.

مافیای پی پال

عموما هنگامی که کنیه مافیا به گوش ما می خورد، بوسیله یاد فیلم هایی شبیه «پدرخوانده»، «رفقای خوب» خواه «صورت زخمی» می افتیم؛ اما داخل دنیای بازرگانی نیز، مافیا وجود دارد؛ البته داستان مافیای اثر پال از نوع مافیایی تراشیدن که به دنبال حذف رقیبان هستند. درواقع، مافیای پی پال بعضی از نوابغ بازرگانی و برنامه نویسی هستند که توانستند با کمک پی پال از بحران دات مراد داخل اوایل قرن بیستم به سلامت عبور کنند و پس از آن نبض بازار دیجیتال را دراختیار بگیرند. این درون حالی است که بسیاری از نوابغ پروگرام نویسی که داخل زمان شورش فعال بودند، اکنون به کارمندان کوچک تبدیل شده اند. اعضای مافیای پی پال عبارت اند از:پیتر تیل: بنیان گذار و مدیر اجرایی اسبق معلول پال که بوسیله او لقب «دُن» داده اند. پیتر تیل اکنون علاوه بر نوشتن کتاب های قاهر درزمینه ی راه اندازی استارتاپ، در سرمایه گذاری هم بسیار چیره ادا کرده و ثروتی افزون بر دومیلیارد دلار دارد؛ماکس لوچین: بنیان گذار و مدیر ارشد فناوری اثر پال که بعدها در محور گذاری وب سایت اسلاید (Slide) کوشا بود؛ایلان ماسک: بعدها شرکت های جلال مانند تسلا و اسپیس ایکس و اوپن اَی آی (OpenAI) را تاسیس کرد و رئیس شرکت سولارسیتی شد؛دیوید اوساکس: بعدها وب سایت یامر و جنی دات مقصود (Geni.com) را تأسیس کرد؛جاوید کریم، استیو چن و چاد هورلی: بعدها یوتیوب را تأسیس کردند. فیلم «غلام درون باغ وحش هستم» را که جاوید درون سال ۲۰۰۵ در یوتیوب بارگذاری کرد، به نشانی نخستین ویدئو یوتیوب شناخته می شود؛رید هافمن: مدیر سابق اجرایی پی پال که بعدها لینکدین را تأسیس کرد؛جو لنسدیل: بوسیله نشانی بنیاد گذار استارتاپ هایی مانند Palantir و Addepar و OpenGov شناخته می شود؛دیوید مک کلور: مدیر سابق بازاریابی پی پال که به مشاور سرمایه گذاری فوق العاده روی استارتاپ های نوپا تبدیل شده است؛جرمی استوپلمن: معاون سابق فناوری معلول پال که استارتاپ یلپ (Yelp) را تأسیس کرد؛ییشان وونگ: مدیر سابق مهندسی در پی پال که بعدها در فیسبوک کار کرد و مدیرعامل ردیت شد.

درون سال ۲۰۰۷، روزنامه ی فورچون (Fortune) مقاله ای درباره ی مافیای اثر پال نوشت و آن را همراه با عکسی از اعضای قبلی پی پال منتشر کرد که شکل هایی شبیه مافیای ایتالیایی پوشیده اند. ایلان ماسک به دلیل فدایی ملاحظات رسانه ای در این عکس حاضر نشد؛ اما می توان این عکس را نمادی از دنیایی جدید دانست؛ دنیایی که درون آن ایده های خلاقانه، شریک مؤثر، دوستی و وحدت می تواند رمز موفقیت جوانان باشد؛ جوانانی از ملیت های مختلف از هند اندوهناک تا شرق و مرکز اروپا. درون این عکس، ۶ میلیاردر جوان و بنیان گذار چندین استارتاپ میلیارددلاری حاضر هستند و می توانند الهام بسرنوشت شوم دچار کردن بسیاری از جوانان باشند.بیشتر بخوانید:داستان برند فاکسکان، ارشد ترین پیمانکار تولید محصولات الکترونیکی در جهانداستان برند نوکیا؛ وظیفه شناس کمبود امپراتوری موبایلداستان برند یاهو، روایت سقوط یک استارتاپ یونیکورنداستان برند تسلا، آغازگر انقلاب مبصر تو خودروهای برقی و انرژی های پاکداستان برند کامپک، سرنوشت عقب مانده بزرگ ترین فروشنده کامپیوتر شخصی در جهان
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهدی فروزش در جمع خبرنگاران داخل پاسخ به سوالی مبنی کنار اینکه آیا با توجه به تردید داخل نحوه اجل قاضی منصوری، از لاشه او و خانواده اش آزمایش دی ان ای پژمرده یا اقدام دیگری انجام داده اید، گفت: اداره پزشکی قانونی بوسیله تبع مواجب فطری که دارد، باید در پاسخ بوسیله استخبار مراجع قضائی فرمان کارشناسی عمل دهد.

فروزش افزود: در حال فراهم هیچ راه استخبار از طریق مراجع قضائی داخل ربط با ضبط تک رمز در اداره کل پزشکی قانونی استان تهران صورت نگرفته است. چنانچه استعلامی هم عارض بگیرد، باید ببینیم که مفاد استعلامی و نظری که از ما خواسته شده، چیست تا پس ازآن پیاده شدن ماخذ آن رسیدگی کنیم. قاصی منصوری واقعا مرده است؟ | این عکس های حاشیه ساز | فیلم هتل ابهام درون اجل مشکوک قاضی را رفع می کند؟
به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از پایگاه معارفه رسانی جهاد کشاورزی مازندران،  همه ساله همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی مفارقت خزنده و آغاز منفصل گرم تابستان، برداشت گیلاس داخل استان مازندران آغاز می شود و اگر سری بوسیله همه شهرهای این استان بزنیم گواه هستیم این علیه پرطرفدار حتی بوسیله صورت محدود تیمار در باغات زراعت می شود. مراد شیرین ایران و دنیا از نوبرانه های مازندران | ۱۰۰ جسم محصول صادر شد

منطقه لاریجان آمل یکی از مناطقی است که مهد تولید گیلاس شناخته شده و بر اساس گفته کارشناسان مقدر شدن زراعت امسال به دلیل مساعد بودن وضعیت آب و هوایی و تهوع دهی کم قیمت درختان گیلاس، تولید این محصول از کیفیت و کمیت بیشتری نسبت به سال قبل برخوردار است.

گیلاس از آن دسته دشت های پرطرفدار است که فدایی متقی هستند خاستگاه این محصول قاره آسیاست و این میوه علاوه به خشکی امدن طعم دلپذیر خواص بینظیری هم دارد.

گیلاس یک میوه بسیار خوش طعم و لذیذ داخل میان انسان است که بنا بوسیله گفته پزشکان از خواص مصرف آن می قابلیت به خون سازی، کاهش دهنده میگرن، بالغ سازی پوست و تقویت موها اشاره کرد.

مصرف گیلاس انگیزه اشتی قلب و عروق می شود، مواد مغذی موجود در آن مثل ویتامین ها، آنتی اکسیدان های فلاونوئید و کاروتنوئید و مواد معدنی فسفر، برای دل و عروق بسیار مفید هستند.

برداشت ۶۰ هزاره تنی میوه های سیاه نسب در آمل

آقا حسین اسلامی، مدیر جهاد کشاورزی آمل درون این بنیاد اظهار کرد: امسال با میانگین عملکرد ۱۵ هیکل در هر هکتار، بسیار از ۲۲ هزار پیکر گیلاس در باغ های این شهرستان تولید می شود، منطقه لاریجان زیادترین سطح زیرکشت و تولید گیلاس را تو خطه شمال دارد و در سال های اخیر سطح زیرکشت درختان سیاه حقیقت بخصوص گیلاس درون بخش لاریجان روبه اضافه است.

وی پیش روی کرد: ۳۹۷۰ هکتار از باغات این شهرستان به میوه های سیاه منبع اختصاص دارند که بیش از ۶۰ هزاره تن ثمر در آن برداشت می شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: راه های سیاه گوهر موجود در این شهرستان انواع متد های بذر دار، هسته دار، ثمر خشک و بذر ریز هستند که به بازار عرضه می شوند.

صادرات گیلاس به کشورهای حاشیه نویسی دریای خزر، روسیه و امارات

مهدی خلیلی، کارشناس کشاورزی راه اندازی جهاد کشاورزی مازندران درباره سیاست جهاد کشاورزی تو این استان درخصوص صنایع تبدیلی برای این دشت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه گیلاس در منطقه لاریجان آمل از کیفیت بالایی برخوردار است می تواند به عنوان یکی از میوه های صادراتی مطرح شود.

وی ادامه انصاف: امسال صادرات نواخت به کشورهای روسیه، امارات، کشورهای حاشیه نویسی دریای خزر و خلیج فارس داشتیم و حاجت باغداران این منطقه به صنایع بسته بندی مناسب است که باید شایان با سلیقه کشورهای هدف باشد.

مباشر مهتر راه اندازی جهاد کشاورزی مازندران افزود: جهاد کشت مازندران آمادگی دارد متقاضیانی که خواستار احداث واحدهای صنایع تبدیلی، امانت بندی و فرآوری محصول گیلاس هستند را برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل شناساندن کند تا شاهد استقرار صنایع تبدیلی در این منطقه باشیم. آتش زیرخاکستر | اقتصاد کشاورزی مازندران گروگان این روزهای کرونا