بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

بوسیله گزارش تسنیم، فدریکا موگرینی مسئول دادرسی خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه بریتانیا، فرانسه و آلمان روز پنجشنبه درون بیانیه‌ای مشترک و داخل فایده به اقدام ایران درون کاهش تعهداتش در برجام اعلام کردند: ما هنوز از توافق هسته‌ای با ایران زنهار می‌کنیم، اما هیچ ضرب‌الاجلی را از سوی تهران برای زنده نگه داشتن برجام نمی‌پذیریم.

درون بیانیه مشترک موگرینی و وزرای خارجه بریتانیا، فرانسه و آلمان آمده است: ما با نگرانی ژرف بیانیه ایران درباره تعهداتش در برجام را ملاحضه می‌کنیم. ما کاملا به حفظ کردن و اجرای برجام پایبندیم، توافقی که دستاوری بنیانی درون سازوکار حاضر بودن سرایت هسته‌ای در جهان داشته و به نفع امنیت تمامی طرف‌ها است. ما قویا از ایران می‌خواهیم به تعهداتش درون برجام همانگونه که تاکنون پایبند بوده، دنباله داده و از برج حمل هرگونه گام‌های تنش‌زا بپرهیزد.

ما هرگونه ضرب‌الاجل داخل این اساس را رد کرده و پایبندی ایران بوسیله اجرای تعهداتش در برجام را بر بن عملکرد آن و پیمان منع پراکندن تسلیحات هسته‌ای ( NPT) ارزیابی می‌کنیم. در این زمینه، نقش اساسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درون نظارت و راستی آزمایی از اجرای تعهدات هسته‌ای ایران را یادآور می‌شویم.

ما همچنین امیدواریم ایران به پایبندی به فرمت‌ها و سازوکارهای موجود در برجام، از یکسره کانون مشترک برجام ادامه دهد.
  • ۹۸/۰۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی