بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

در این بندر تخلیه می کردند. این که چرا بعدها با قوانین سخت گمرکی درون حکوت پهلوی اول و با بی توجهی مداوم دولت های وقت، تجارت و بازرگانی پررونق بندرلنگه از عظمت افتاد حکایت دردناکی است؛ ولی فارغ از این مقدمه، زیرساخت های ارزان حمل ونقل ریلی، فرودگاه و جاده های ترانزیتی تو دنیای امروز عامل توسعه بنادر نسل چهارمی است. این درون حالی است که پیوند شبکه ریلی بوسیله بنادر جنوبی بوسیله ویژه هرمزگان چندان مطلوب تراشیدن و به جاهل از بندرعباس مابقی بنادر استان خطوط راه آهن ندارند.

وقوف اتصال بندر لنگه به اسلوب آهن از جنین های دولت حین در سال ۸۸ بود و جنین یگانگی بندرعباس به بندرگاه لنگه و سپس به بندر عسلویه با یک شبکه ریلی تا امروز بر زمین الباقی است. نکته جالب توجه این که بندرعباس نیز به عنوان بزرگ ترین ده بندری ایران چندان سودی از اتصال به گونه آهن نبرده و عملاً بخش رادیکال جابه جایی متاع یعنی ۸۰ درصد ارجاع کود کشتی ها از عادت کامیون ها انجام می شود. از لفظ دیگر داخل استان فارس اندوه چند طرح ریلی بوسیله کندی درون حال اجراست که آن ها همچنین به بندر لنگه ختم نمی شوند. حروف نحو آهن شیراز - لار به دوره بندرعباس ختم می شود و پروژه احداث خطوط ریلی در مشت اجرای استان فارس همچنین به بندر عسلویه و سپس بوشهر ختم می شود.

نکته این جاست که چرا بندر لنگه با انباشتگی ۱۶۰ هزار نفری که در مسیر تردد بسیاری از گردشگران جزیره کیش است و در بخش ترانزیت خودرو، بالاترین عملکرد جابه جایی بندری را دارد توجیه اقتصادی برای احداث طرز آهن ندارد.  بنا بوسیله اطلاع دادن «قاسم عسگری نسب»، مدیر بنادر و دریانوردی بندر لنگه، طی یک ماه فروردین سال جاری، در مجموع یک میلیون و ۲۶۷ هزار و ۹۷۱ تنه کالای نفتی و غیرنفتی در بندر لنگه و بنادر تابعه آن در منطقه مغرب هرمزگان خالی کردن و بارگیری شده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نمو ۷۱ درصدی داشته است. وی بارانداز لنگه را در مبنا ترانزیت خودرو دارای رله مقدمه درون سطح بنادر کشور معرفی کرد. از طرفی کارشناسان دولتی معتقدند بنادر کوچک برای کسانی که سرمایه گذاری بزرگ می کنند اقتصادی محو.

به همین دلیل برخورداری از زیرساخت حمل ونقل مدرن چند وجهی با کمال مطلوب کاهش هزینه های تجارت و آوردن سرمایه گذران به بنادر کوچک حائز شکوه است. موضوع مهم دیگر درباره آوردن ریل و روش آهن به بندرگاه لنگه ضرورت خلق زیرساخت های مناسب است. باید فضا را برای پهلوگیری کشتی های بزرگ تر آماده کرد و برای فرود امدن به این مقصود باید رونق به بنادر کوچک بازگردانده شود تا فعالیت اقتصادی برای سرمایه گذار مقرون به صرفه باشد. بوسیله تعبیری دیگر، اگر زیرساخت ها مهیا شود، موجب تنخواه گذار برای حضرت و فعالیت در بنادر کوچک افزایش یافته و می تواند قدم بزرگی بخاطر معیشت آدم و رونق اقتصادی منطقه باشد.
  • ۹۸/۰۲/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی