بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

بوسیله گزارش ایرنا،   ترامپ در ورقه توییتر خود نوشت: جنگی که برای صدها سال بین گروه های متنوع جریان داشته است. ایالات متحده آمریکا هرگز نباید در خاورمیانه می بود. ۵۰ سربازمان را خارج کردیم.

وی تو توییت دیگری آورد: ترکیه باید شبه نظامیان بازداشتی داعش را که اروپا از مقبول آنها خودداری کرده است، تحویل بگیرد. جنگ های بی پایان احمقانه، برای ما، رو به خاتمه است.

ترامپ افزود: آمریکا هشت تریلیون دلار برای جنگیدن و برقراری ترتیب در خاورمیانه خرج کرده است. هزاران سرباز خوب ما کشته یا به شدت زخمی شده اند. میلیون ها نفر از سوی دیگر جان باخته اند. وارد شدن به خاورمیانه، بدترین تصمیمی است که تاکنون در تاریخ ناحیه ما اتخاذ شده است.

رئیس جمهوری آمریکا در توییت دیگری مداومت کرد: ما براساس انگاره ای اشتباه و حال رد شده (یعنی) زنجیر کشتار جمعی بنده جنگ شدیم. سلاحی بود نداشت. اکنون به آرامی و بادقت ارتش و سربازان خوبمان را به بناء می آوریم. تمرکز ما به خشکی امدن تصویری ارشد معطوف است. ایالات متحده آمریکا بزرگتر از گذشته است.

کاخ سفید شامگاه یکشنبه اعلام کرد که ترکیه خود را برای عملیاتی تو شمال سوریه آماده می نرم و نیروهای آمریکایی دیگر داخل این منطقه مستقر نخواهند حیات.

نمایندگان جمهوریخواه و دموکرات، این تصمیم را بوسیله باد انتقاد گرفتند و بسیاری آن را خطری برای امنیت ملی آمریکا دانستند که همچنین می تواند بوسیله متحدان واشنگتن تو منطقه آسیب زند. ۹۱۰۹

ترامپ خبر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه را اولین بار اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی اخبار کرد، تصمیمی که بوسیله استعفای «جیمز متیس» وزیر دفاع نفس آمریکا منجر شد.

 منابع مطلع در «نیروهای دموکراتیک کرد سوریه» (قسد) که از کنف واشنگتن برخوردارند، در بیانیه ای اخبار کردند که نیروهای آمریکایی به تعهدات خویشتن ادا نکردند و از مناطق مرزی مشترک سوریه و ترکیه متعاقب نشستند.

ترامپ داخل خاصیت به این بیانیه در توییتی اعلام کرد: شاید درون وهله خروج از سوریه باشیم، ولی هرگز کردها را که مردمانی خاص و مبارزانی عالی هستند، رها نکرده ایم.

یگان های قراول خلق، نیروهای کُرد هستند که ترکیه، آنها را وابسته بوسیله "پ. ک. ک" (حزب کارگران کردستان ترکیه) و تروریست می داند.

ترکیه مدتهاست که داخل حال رایزنی با آمریکا بخاطر ساختن منطقه امنیت در شمال سوریه است.

مقام های سپاهی ترکیه وآمریکا هفتمین ماه اوت (۱۶ مرداد) در تک طرح ایجاد منطقه امنیت در شمال سوریه به مصالحه رسیدند.

آنکارا مدعی است که هدف از این اقدام، خلق کردن منطقه ای برای مسترد داشتن آوارگان سوری از ترکیه بوسیله کشورشان است.
  • ۹۸/۰۷/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی