بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

دیروز نسخه ی تولیدی بی ام و سری ۲ گرن کوپه به طور رسمی رونمایی شد. خودروی کوپه چهاردر کامپکت و لوکس سری ۲ گرن کوپه، بور ی بین نمونه های سری ۱ و سری ۳ بی ام و را پر می کند. از جمله رقبای بی ام و سری ۲ گرن کوپه هنگام ورود به بازار، می توان به مرسدس بنز CLA رمز کرد.



بی ام و دو نسخه از سری ۲ گرن کوپه را در ایالات متحده عرضه می کند: نسخه های 228i xDrive و M235i xDrive. گزینه ی اولی که از پیشرانه ی چهار استوانه ۲ لیتری حاضر بوسیله توربوشارژر بهره می برد، ۲۲۸ اسب دود قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می بطی ء و عزب در زمان ۶ وقت از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت می رسد. نمونه قدرتمند M Sport از همان پیشرانه ی توربوشارژ استفاده می کند، اما این پیشرانه قادر است ۳۰۱ اسب تبخیر قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند و در زمان ۴/۷ دم از حالت محرر بوسیله سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت برسد. هر دو تیپ بی ام و سری ۲ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰ از قوطی کنگره خودکار هشت سرعته کاربرد می کنند.



هر دو نسخه ی بی ام و سری ۲ گرن کوپه مخصوص میدان آمریکا در حالت نمونه از سیستم تمام چرخ محرک روزی می برند؛ هرچند که خریداران اروپایی نیز در نهایت سیستم محرک جلو را به صورت سفارشی ستاندن می کنند. مسئولان بی ام و می گویند که این سیستم xDrive معمولی تراشیدن. سری ۲ جدید گرن کوپه، فناوری کنترل کشش خود و به خاص سیستم محدودیت غلط چرخ را از مدل هیبریدی i3 می گیرد. جهیز یادشده با استفاده از ترمز، لغزش را مدیریت می بطی ء و داخل کنار سیستم کامل چرخ محرک xDrive قرار می گیرد.



بی ام و سری ۲ معیار M۲۳۵i از سیستم تعلیق اسپرت نصیب می برد که با کاهش ارتفاع اتومبیل تا ۱۰ میلی متر از سیستم کنترل دینامیکی دمپر با دو حالت کامفورت و اسپرت استعمال می کند. M235i همچنین دارای حکم نکته سنج خیس M Sport و لاستیک های ۱۹ اینچی 235 / 35R است که داخل اطراف رینگ های چندپره قرار گرفته اند. کلکسیون ای از رینگ ها و لاستیک های ۱۷ اینچی تو مقیاس ۲۲۸i بوسیله طور استاندارد عرضه شده است، در حالی که رینگ ۱۸ اینچی در معیار M235i بوسیله عنوان گزینه ی مقیاس ارائه می شود.

مقاله های مرتبط:بی ام و سری 8 گرن کوپه رونمایی شدبی ام و سری 8 معیار چهاردر گرن کوپه، بوسیله زودی معرفی خواهد شد

بی ام و سری ۲ گرن کوپه، اصطلاح کوپه ی چهاردر را با عناصر طراحی ظاهری مانند خطوط ممتاز تو قسمت عقب، خط سقف شیب دار، پنجره های بدون فریم و چراغ های روشنایی روز LED توصیف می بطی ء. در داخل کابین، همه ی اجزا بسیار لوکس و درون سطح بلندی هستند. BMW Live Cockpit همچنان به نشانی جهیز سفارشی وجود دارد و دربرگیرنده صفحه عرضه لمسی ۱۰/۳ اینچی، پنل پشت فرمان ۱۰/۳ اینچی و قابلیت های کنف هوشمند مانند سیستم کمک راننده حرکت بین خطوط و کنترل کروز می شود. همچنین ورق نمایش HUD با اندازه ۹/۲ اینچ سفارشی است.



تولید بی ام و سری ۲ گرن کوپه مدل ۲۰۲۰ از ماه آینده آغاز می شود و احتمالاً داخل اوایل سال ۲۰۲۰ بوسیله فروش خواهد رسید. بی ام و هنوز جزئیات مربوط بوسیله بها گذاری این خودرو را منتشر نکرده است.بیشتر بخوانید:بی ام و بیش از ۲۵۷ هزار خودرو را فراخوان کردتقاضا برای محصولات تسلا منجر به کاهش معامله خودروهای آلمانی شده استبی ام و M8 گرن کوپه معیار ۲۰۲۰ رونمایی شد۶ موتورسیکلت شایسته با ظرفیت پیشرانه ۳۰۰ سی سیبی ام و X5 M و X6 M میزان ۲۰۲۰ رونمایی شدند
  • ۹۸/۰۷/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی