بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

بسیاری اندیشه می کنند که رولزرویس فانتوم بهینه و گرانبها ترین خودروی لوکس بازار است، اما امروز می خواهیم در مورد خودروی صحبت کنیم که براساس فانتوم ساخته شده با این حال داخل کلاس متفاوتی فراغت می گیرد. خودرویی که درون تصاویر می بینید بخاطر حمل و نقل افراد رادیکال نقشه کشی شده است و سطح بسیار فوقانی از نگاهداری را برای سرنشینان خود حاضر می کند. این یک نسخه ی ضد گلوله از رولزرویس فانتوم بوده که بور ی محوری بیشتری دارد و ۳ میلیون یورو (۳/۳ میلیون دلار) قیمت زده است.



این خودرو توسط شرکتی بوسیله نام کلاسن (Klassen) ساخته شده که قبلا نیز خودروهای خاص و دوست داشتنی زیادی را ارائه کرده بودند. کلاسن بور ی محوری این معیار را متجاوز از یک متر نسبت بوسیله معیار استاندارد افزودن داده است. پس از اعمال این تغییرات کشش کلی خودرو به ۷۰۳۲ میلی متر رسید تا محصول رولزرویس سرنشینان زیادی را در کمال راحتی و امنیت درون خود جای دهد. 



توانایی های این خودرو عزب محدود به راحتی و لوکس وجود داشتن محو بلکه طبق گفته ی سازنده ، این معیار می تواند سطح حفاظتی B7 را برای سرنشینان خویشتن فراهم یواش. میزان B7 یعنی خودرو توانایی ایستادگی داخل مقابل شلیک گلوله و مواد انفجاری کوچک را دارد و این می تواند دولت خلاصی یافتن سرنشینان از مناطق خطرناک را افزایش دهد.



تو کابین این رولزرویس فانتوم ضد گلوله امکانات زیادی حیات دارد که از بین آن ها می توان بوسیله سیستم اطلاعات و مشغولیت جدید، سیستم صوتی صنف ای و بسیاری امکانات لوکس دیگر اشاره کرد. موضوع متناسب توجه دیگر، لیس اشاره ی سازنده به تغییرات فنی خودرو است؛ رولزرویس فانتوم مقیاس از پیشرانه ی V12 تویین توربو با ظرفیت ۶.۷۵ لیتر استفاده می درنگ که برای تکان دادن وزن ۲.۶ تنی این میزان کفایت می کند اما از آن جایی که غلبه بیشتر هیچ وقت زشت محو شاید این لیموزین موتوری زورمند تر از نمونه کارخانه ای داشته باشد.بیشتر بخوانید:وانت فورد رنجر ۲۰۱۹ با تیونینگ سفارشی و قطعات فیبرکربن شناساندن شدتیونینگ خاص رولزرویس فانتومشورولت کوروت هنسی با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاری شناساندن خواهد شدشورولت 150 کوپه با موتور ۱۰۰۰ اسب بخاری حراج می شودبی ام و M8 ،X5 M ، X6 M و X7 با تیونینگ منهارت شناساندن شدند
  • ۹۸/۰۹/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی