بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، چهل و دومین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی معتمد صبح امروز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سپهبد ایوب سلیمانی ولیعهد فرمانده ناجا و جمعی دیگر از روسا و فرماندهان برگزار شد.

در این مراسم دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی معتمد با انجام حرکات نمایشی، ورزشی و بزمی آخرین توانمندی خود را به نمایش گذاشتند. یکی از حرکات نمایشی که در مراسم رژه امروز صبح خبرساز شد نمایشی حیات که دانشجویان با پرچم آمریکا، انگلیس و هنرمند داوود که نشان از رژیم صهیونیستی است به مرحله ایفا گذاشتند.

در عرضه دانشجویان درون وسط تصویر اطلس ایران وجود دارد و داخل طرفین پرچم انگلیس، درفش آمریکا و ستاره داوود است.

در امتداد دانشجویان با فلش هایی حرکت نمادهای استکبار را بوسیله سمت ایران به تصویر می کشند. دانشجویان در تلاشند این شمایل را به مخاطب منتقل کنند که استکبار داخل حال حمله و گشادگی به سمت ایران است اما وقتی بوسیله جداره کشور ایران می رسند با پایداری موجود در ایران مواجه شده و از لول باز می مانند؛ درون ادامه نیز تعاقب گرد، برگشت و از بی قراری متلاشی شدن درفش های استکبار جهانی را بوسیله نمایش می گذارند.

تو دنباله دانشجویان بسط نقشه ایران را نشان می دهند که در اصل نمایشی از گسترش نزاکت مقاومت ایران بوسیله سایر کشورهای خاورمیانه و رواج رهایی و آزادی است؛ همانگونه که رهبر معظم نهضت اسلامی فرمودند که با مقاومت می توانیم پیاده شدن استکبار غلبه کنیم.

تو واقع دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین تلاش داشتند  با این عرضه تحکم حاکم بی مو قوا درون باره مقاومت و غلبه بر استکبار جهانی را بوسیله نمایش بگذارند. 

تصاویری که خبرساز شد را در زیر ببینید:
  • ۹۸/۱۰/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی