بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

بوسیله گزارش همشهری آنلاین حجتعلی شایانفر روز دوشنبه در گفت و گو با روزنامه نگار ایرنا افزود: با توجه به روند شدت و تداوم بارش داخل استان ظرف دو روز آینده لزوم دارد عموم مردم در این مدت نهایت حراست را نسبت به این وضعیت به نفقه دهند و از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه ها و گذر با خودرو از مسیرهای سیلابی به طور جد خودداری کنند.

وی ادامه عدالت: بهار، منفصل ناپایداری جوی است و داخل این فصل، باران باران رگباری و شدت آن متجاوز زیاد است به طوری که در مدتی کوتاه ظرفیت متجاوز زیاد آب را در معابر و مسیلها جاری می یواش که یک رخداد طبیعی حادثه ساز است لذا آدم باید متعدد دقت کنند تا از بروز حادثه جلوگیری شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: به دلیل زیاد نبودن شدت بارش ها طی ۲۴ ساعت گذشته تا کنون تلفات جانی تو استان بر اثر ریزش باران نداشته ایم و تنها گزارش خسارت مالی واصله تخریب یک اصطبل دامداری تو روستای تجر روستا طرقبه به برهان عدم استواری و تلف شدن چندی دام بوده است.

شایانفر افزود: بر شالوده داده ها اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی طی ۲۱ ساعت گذشته باران بارش در ۱۷ شهرستان گزارش شده که تربت حیدریه با ۱۲ میلی متر بیشترین نمونه بارندگی را امتحان کرده است.

وی ادامه انصاف: در این مدت معیار بارش باران داخل مشهد بین هفت تا ۱۵ میلی متر در نقاط مختلف این خانه دادن ثبت شده است.

به خشکی امدن بنیاد پیش بینی سازمان کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی فعال در این استان قید امروز و فردا چهارم فروردین بارندگی شدیدی را به همراه دارد.

اداره بی مو هواشناسی خراسان رضوی روز سومین فروردین ماه علاوه به خشکی امدن پیش دماغ تداوم این وضعیت جوی تا روز چهارشنبه ششم فروردین ماه جاری، نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیلها و جاده ها داخل سطح استان به جمله مردم بانگ داد.
  • ۹۹/۰۱/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی