بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، کارفرما اسدالله هاشمی گفت: تو ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد دوم خرداد، مامورین یگان حفاظت محیط زیست نفس گشت و کنترل شبانه متوجه حضور خودرویی در منطقه می شوند.

وی اشعار کرد: در راستای مقابله با افراد منفعت جو، طرح اصابت با قاچاقچیان منابع ملی درون مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان به شدت و با جدیت در دستور کار فراغت پژمرده است.

مدیرکل نگاهداری فضا زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مامورین بوسیله قصد توقیف خودرو با تجلیل موارد عرفی رفتار می کنند، اما راننده ماشین به محض مشاهده مامورین محیط زیست، «عمار آماده» جانشین یگان حفاظت محیط زیست استان را زیر اندوهناک و متواری شده که بدبختانه باعث شکسته شده شدن پای راست وی می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نگاهداری محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی تصریح کرد: مامورین پس از کیلومترها چیره می شوند خودرو متخلف را بنده و با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی اقدامات قانونی را انجام دهند.
  • ۹۹/۰۳/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی