بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رضا استاد رحیمی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، شبه ۱۰ خرداد درون گفت وگو با خبرنگاران تقریر کرد : از این هفته پسند معتادان متجاهر با پاسداری پروتکل های بهداشتی آغاز شد و هر هفته حدود ۵۰ نفر از معتادان متجاهر در مرکز ماده ۱۶ تبریز پذیرش خواهند شد.  

وی افزود: بوسیله برهان ابلاغیه وزارت بهداشت، ورودی مرکز ماده ۱۶ تبریز از ۱۵ اسفند متوقف شده بود، پذیرش از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد با احترام گذاردن پروتکل های بهداشتی آغاز شد.  

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان خاوری ابراز داشت: اگر تست کرونای معتادان مثبت باشد، به نقاهتگاه کرونایی ها شناساندن می شود و افراد سالم به مرکز ماده ۱۶ وضع می یابند که سه الی جگر ماه دوران ترک اعتیاد و تسلط آموزی را هنگام خواهند کرد.  

وی ادامه داد: قبل از توقف پذیرش، بیش از ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر معتاد در حال خلال دوران ترک اعتیاد خود بودند، هر هفته حدود ۵۰ نفر در این مرکز قبول خواهد شد که تا دو الی سه هفته آینده تمامی معتادان متجاهر موجود درون شهر جمع آوری خواهد شد و نگرانی های مردم در این بنیان کاهش می یابد.  

استادرحیمی داخل مورد محافظت از معتادان در دوران پس از مرخص کردن از مرکز ماده ۱۶ هم توضیح عدالت و گفت: در دوران آستان درون مرکز، معتادان تسلط آموزی می کنند و پس از مرخص کردن از مرکز بی آرامی با معرفی به مراکز حمایتی، بدهی های خود اشتغالی پرداخت می شود و کارخانجات و کارگاه هنری هایی هم که افراد بهبود یافته را جذب کنند، بیمه این افراد از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان پرداخت می شود.  

وی در مورد انواع مهارت آموزی برای معتادان غم افزود: کفاشی، قالیبافی، صنایع فلزی، مکانیکی خودرو و صافکاری، سپرده بندی و... در مرکز ماده ۱۶ آموزش داده می شود تا پس از ترخیص از مرکز، گمان بازگشت افراد به اعتیاد مجدد کاهش یافته و با اشتغال خود، از فروپاشی کانون خانواده نیز جلوگیری کنند.
  • ۹۹/۰۳/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی