بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

خودروهای کاملا خودران بوسیله نشانی راه حلی برای سرانجام اعطا کردن بوسیله مشکلات رانندگی معرفی کردن شده اند؛ از عموم این مشکلات می توان بوسیله تصادفات مرگبار، تصادفات جزئی، تجمع و تجمع خیابان ها و برخی کارهایی که رانندگان پشت کار عمل می دهند، رمز کرد. داخل لب خودرو خودران به وجود آمد تا بوسیله این مشکلات اختتام دهد، اما به نظر می رسد که هنوز راه زیادی تا روزهای عاری ماجرا و مشکلات داریم. اگرچه تلاش های زیادی برای ارتقای فناوری خودروهای خودران عمل شده است، احتمال دارد آینده ای که خودروسازان و شرکت های بزرگ فناوری به ما وعده می دادند، به فراغت محقق نشود. بررسی ی جدید مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) می گوید که وسایل نقلیه کاملا خودران عزب می توانند یک سومین تصادفات اسباب نقلیه را کاهش دهند و این روش محلول کاملی برای مشکلات تراشیدن.

مؤسسه IIHS بیش از ۵،۰۰۰ گزارش پلیس را درباره مدارک مربوط به تصادفات وسایل نقلیه ای که حداقل یک خودرودر آن صدمه دیده و مرکز خدمات فوریت های پزشکی نیز داخل نگرش حادثه مجهز شده بود، مورد تجزیه و تفریق راحتی عدل. مؤسسه IIHS این تصادفات را براساس سنخ خطاها به پنج قسمت قسمت کردن تقسیم کرد: عبرت و درک، پیش بینی، پروگرام ریزی و تصمیم گیری، رفتار و ناتوانی. تنها ۲۴ درصد از تصادفات حاصل خطاهای مربوط به سنجش و درک بود، درحالی که خطاهای مربوط به ناتوانی ۱۰ درصد دیگر را به خویشتن اختصاص می انصاف. پیش بینی می شود خودروهای خودران بتوانند از بروز این حوادث جلوگیری کنند.مقاله های مرتبط:آیا خودروهای شقه خودران امنیت را افزایش می دهند؟افزایش ایمنی خودروی خودران با دوربین بازرسی کابین ZF

بااین حال، براساس گزارش مؤسسه IIHS، کاهش دو ثالث دیگر تصادفات به جدیت خودروسازان نیاز دارد تا زنهار خودرو را نسبت به سرعت، رضایت و علاقمندی های راننده در اولویت قرار دهند، تا اینکه چنانچه سایر اسباب نقلیه تو جاده کاملا خودران باشند. IIHS به عنوان استاندارد از خودروی آزمایشی اوبر معروفیت می برد که در سال ۲۰۱۸ بوسیله یک رهرو پیاده اصابت کرد و او را کشت. سیستم خودران خودروی اوبر در تلاش بخاطر وقوف زن مقتول دچار دشوار شد و وقتی این کار را کرد، سیستم نتوانست پیش بینی یواش که او از خیابان عبور کرده است. سپس جهیز قادر بوسیله انجام هیچ کاری برای پیشگیری از تصادف نبود. اگر خودروسازان بخواهند تصادفات را کاهش دهند، باید ایمنی را نسبت بوسیله سایر ترجیحات راننده درون تقدم قرار دهند.

هنوز هم چند سال تا ادخال طولانی خودروهای خودران به جاده ها و سفری راحت و بدون خطر، بور یدکی بود دارد. خودروسازان و شرکت های فناوری وسایل نقلیه خودران را به عنوان خودروهای آینده شناساندن کرده اند که به رانندگان امکان خوابیدن، کتاب خوانی، تماشای فیلم و سایر کارهای تفریحی را می دهند. چنانچه گزارش IIHS صحیح باشد، خودروسازان باید امنیت را نسبت بوسیله ترجیحات شوفر داخل اولویت صبر دهند و این می تواند بوسیله معنای رانندگی محتاطانه و تدافعی در بسیاری از شرایط نامشخص باشد.بیشتر بخوانید:آمار مرگ شوفر در خودروهای شهری و کوچک بیشتر از شاسی بلند استآیا خودروهای برقی بوسیله پیمانه ی کافی ایمن هستند؟مؤثر ترین آپشن های امنیت خودرو کدام اند؟۲۵ سال با سیستم ESC مرسدس بنزبا مرکز تحقیق و ترقی بی ام و در شانگهای آشنا شوید
  • ۹۹/۰۳/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی