بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

بوسیله گزارش خبرگزاری مهربانی بوسیله نقل از ورایتی، آنتونیو باندراس برای میزبانی رسم جوایز رسیده از سوی آکادمی اسپانیا درون سال ۲۰۲۱ انتخاب شد. این رسم ۲۷ فوریه سال آینده میلادی (۹ اسفند ۱۳۹۹) داخل شهر زادگاه باندراس یعنی مالاگا برگزار می شود. این مقدماتی باری است که میزبانی این مراسم پیاده شدن عهده این هنرمند قرار گرفته است. در این فقره ماریا کاسادو یکی از مشهورترین خبرنگاران تلویزیونی اسپانیا که رییس آکادمی تلویزیون هم هست، وی را پیوند می کند.

باندراس چندین سال است که به نشانی یکی از مشهورترین چهره های سینمایی اسپانیا شناخته شده است و ۵ کود نامزدی آکادمی اسپانیا و یک بار گویای افتخاری را گرفتن کرده است. ولی تنها امسال حیات که این بازیگر سرانجام بخاطر بازی داخل فیلم «درد و مباهات» پدرو آلمادوار مزد نیکوترین بازیگر عید کن و نامزدی اسکار را هم کسب کرد.

بوسیله گفته آکادمی اسپانیا آنها امسال منظور دارند مراسم اهدای جوایز روان را با مخاطبی اندک و با تکریم پروتکل های امنیتی برای حفظ سلامت برگزار کنند. کمپانی «تیاترو سوهو» که متعلق به باندراس است بوسیله تهیه این عادات دستیار می کند و تشریفات داخل سالنی سینمایی به همین معروفیت که توسط باندراس ساخته شده، برگزار می شود.

ماریانو باروسو رییس آکادمی اسپانیا گفت قصد دارند تا بهترین امکان را برای مهمانان این پروگرام مجهز کنند و به این منظور آنتونیو باندراس بی وسواس از بهترین هاست. مراسم اهدای جوایز گویا یک ماه دیرتر از موعد معمولش برگزار می شود.
  • ۹۹/۰۴/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی