بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

در سال ۹۷ تیم زیبال، زنجیره محصولات خویشتن را با ارائه «حضرت صیقلی اینترنتی» طولانی تیز کرد و با گذارندن تست های فنی شاپرک در سال ۹۸ پرداخت یار رسمی بانک مرکزی شد.

به گفته مهدی فاطمیان مدیرعامل مشارکت راهکار نوین زیبال : «زیبال تاکنون بیشتر از ۱۰ میلیون تراکنش روی محصولات ارائه شده را پردازش کرده و گردش مالی بیشتر از ۱۰ هزار میلیارد ریال داشته است.»

در اواسط مرداد ۱۳۹۹ زیبال از نسخه جدید خویشتن با ظاهری متفاوت و بوسیله همراه نبوغ های جدید رو نمایی کرد کمال مطلوب از عمل این ریبرندینگ رائه زنجیره ای یکپارچه از محصولات و خدمات پرداختی بوسیله رخساره کاملا بهینه و هدفمند و آماده سازی زیرساخت ها برای نمایش سایر ابزارهای پرداختی موردنیاز کسب وکارها است.

رادیکال ترین تغییرات نسخه جدید

زیبال همواره تو جدیت است تا با ارائه سرویس ها و محصولات پرداختی جامع موردنیاز تصرف وکارها، پاسخگوی تمامی چالش های پرداختی آن ها باشد و ادوات پرداختی کاملی را دراختیار کسب وکارها راحتی دهد.

در همین راستا در نسخه جدید زیبال علاوه بر تبدیل عناصر ظاهری و هویت بصری برند، زنجیره درخت سرو های پرداختی ارائه شده همچنین تکمیل شده است.

تغییر لوگو و هویت بصری

در لوگو سابق زیبال باتوجه به ارائه محصول صیقل درمحل از تشبیه کردن دست و کارت بانکی استفاده شده بود، با تکمیل زنجیره محصولات و درخت سرو های پرداختی و عرضه محصولات متنوع، بخاطر طراحی لوگوتایپ و نماد گرافیکی جدید برند از تشبیه کردن کارت بانکی استفاده شد که به طور کلی نشانگر عملیات پرداخت است.

درکنار تغییر لوگوی برند، مرام برند نیز کوتاه پر حرارت شده و از «همواره دردسترس شماییم» به «همیشه دردسترس» تغییر کرده است.

علاوه بر تغییر لوگو و شعار برند، هویت بصری برند همچنین کاملا گشایش یافته و نقشه کشی سایت کاملا سه بعدی، با مصرف از تکنولوژی و فناوری های به روز و مطابق با ترندهای روز دنیا ایفا شده است.

پنل کاربری و داشبورد

درون راستای بهبود تجربه کاربری و کارآمدی حداکثری جهیز و ارتقای زیرساخت ها، تیم زیبالبا توجه به بازخوردهای کاربران، اقدام به بازطراحی و افزایش امکانات پنل کاربری کرده است؛ تا پذیرندگان بتوانند بسیاری از فرایندهای مورد احتیاج خود متشابه تغییر طرف پرداخت کننده کارمزد، شرایط سهم و شولش ها، پیگیری تراکنش ها و... را بدون نیاز به دستیار پشتیبانی به صبر اجرا دهند.عودت اسکناس

یکی از مشکلات فروشگاه های اینترنتی و بسیاری از تصرف وکارها، تغییر در سفارشات خواه فسخ سفارش ها توسط مشتریان و زمان بر بودن عملیات بازگشت وجه به مشتریان است، داخل همین راستا زیبال سرویس استرداد اسکناس (بازگشت وجه) را به زنجیره درخت سرو های خویشتن تکثیر کرده است تا صاحبان تصرف وکار بتوانند فقط با کاربرد از وب سرویس(API)های این انبازی سرویس استرداد وجه را روی جهیز شرکت خویشتن پیاده سازی کنند و عملیات بازگشت اسکناس بوسیله صبر و بدون هیچگاه وضع مشکلی ارتکاب دهند.

نکته قابل توجه تو سرویس استرداد اسکناس زیبال امکان بازگشت اسکناس با حداقل مفروضات موجود است.

تصرف وکارها می توانند فقط با استفاده از عده کارت یا عده شبا یا فقط با کاربرد از شناسه صیقل عملیات بازگشت وجه را عمل دهند. مسیردهی هوشمند (سوییچینگ)

یکی از رادیکال ترین و حقیقی ترین دغدغه کسب وکارها در استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی امنیت درگاه صیقلی و عدم قطعی حضرت است؛ درون همین راستا سرویس مسیردهی هوشمند با بررسی وضعیت پایداری درگاه های متنوع در هر لحظه مشتریان تصرف وکارها را به بهترین و تامین ترین آستان تو آن لحظه متصل می کند و سبب افزودن نرخ تراکنش های موفق کسب وکارها می شود.نظارت (مانیتورینگ)

پایداری سیستم و همیشه دردسترس وجود داشتن یکی از مهم ترین نکات داخل گزینش اسباب پرداختی و افزایش متکی کسب وکارها است.

تیم زیبال در راستای اضافه شفافیت سیستم و متکی کاربران وضعیت دم ای هریک از سرو های خود را بررسی کرده و آمار ثانیه ای مقاومت سرویس ها را دراختیار کاربران قرار می دهد.

علاوه پهلو وارسی لحظه ای سرویس های داخلی، کاربران می توانند آمار لحظه ای هر یک از شرکت های نمایش دهنده خدمات صیقل (PSP)، مقاومت درگاه و میانگین زمان پاسخگویی در ریکوئست پرداخت و وریفای را مشاهده کنند.

بوسیله این تزیین صاحبان کسب وکار می توانند از تمامی سرویس ها و محصولات کاملا براق و بدون هیج دغدغه و نگرانی کاربرد کنند.پنل پرداخت یاری

باتوجه بوسیله الزامات و چارچوب های بانک مرکزی مبنی بر نمایش سرویس های پرداخت، زیبال با توسعه سرویس های صیقلی یاری و نیز احاله سرویس های قبلی به مدل پرداخت یاری، نوع جدیدی از ارائه خدمات را در قالب پرداخت یاری به کاربران نمایش می کند تا کاربران بهترین تجربه قبض خدمات داخل چارچوب الزامات بانک مرکزی را تجربه کنند.مرکز آموزش

تیم زیبال برای ارائه جزئیات محصولات، سیاق ثبت نام و آموزش استفاده از محصولات و سرو ها «مرکز آموزش» زیبال را گونه اندازی کرده است؛ «مرکز آموزش» زیبال به کاربران معاون می کند تا در صورت نیاز بتوانند توضیحات تکمیلی و جزییات ریز محصول را مشاهده و پاسخ سؤال های احتمالی را نیز بوسیله صورت طبقه بندی شده و منسجم دریافت کنند.اپلیکیشن (بوسیله زودی)

این کلکسیون در راستای دسترسی مرده کاربران به پنل کاربری و مصرف از محصولات و سرویس های پرداختی اقدام به توسعه و پیاده سازی اپلیکیشن کرده تا پذیرندگان به راحتی داخل هر مکان و در هر زمانی به همراه پرداخت تصرف وکار خویشتن دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن در بار تست است و به زودی دراختیار کاربران فراغت میگیرد.بیشتر بخوانید:فارابی؛ کارگزاری در مسیر استانداردهای جهانیورود باکس اختصاصی فیلیمو بوسیله راسته تکنولوژیخرید آسان تیشرت مردانه نخی و یخ از فروشگاه آنلاین بانی مدسرمایه گذاری پرسود به معاون سید HP؛ مشارکت رایان پردازش پژواکسوپرمارکت اسنپ مارکت درون اصفهان
  • ۹۹/۰۵/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی