بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بوسیله رغم تعهدات بی شمار جهانی بوسیله قصد مقابله با مقادیر قابل توجهی از زباله های پلاستیکی که هوا زیست بکلی جهان را تحت نفوذ استراحت داده، نمو تولید زباله های پلاستیکی از تقلا های صورت خمود برای کاهش آن فراتر رفته است.

همچنین محققان در این معاینه ابرام کردند درون صورتی که شانس ها تنها به دستورالعمل های موجود اکتفا کنند تولید سالانه این خاشاک ها داخل دست خط افزایشی استراحت می گیرد و تا سال ۲۰۳۰ بیش از شش برابر بیشتر می شود.

تجرید جهانی حجم پلاستیک های تولید شده که زور زمین را آلوده می نرم اهداف و روش هایی را ارزیابی می کند که ما را قادر می سازد تا بوسیله کاهش جهانی زباله های پلاستیکی دست پیدا کنیم. در حال حاضر برآوردها مشعر از آن است که هر سال حدود هشت میلیون تن خاشاک پلاستیکی وارد اقیانوس ها، دریاچه ها و رودخانه های جهان می شود.

هرچند میزان های ریاضی جدید حاکی از آن است تا سال ۲۰۳۰ مدل سالانه زباله های پلاستیکی ۱۷۳ کشور به ۵۳ میلیون هیکل افزودن پیدا می بطی ء.

نیز این مطالعه سناریوهای آتی برای شکل پذیری کاهش جهانی زباله های پلاستیکی به کمتر از هشت میلیون کالبد تا سال ۲۰۳۰ با مصرف از استراتژهای موجود از جمله کاهش زباله پلاستیکی، گشایش مدیریت پسماند و پاکسازی محیط زیست را مدلسازی کرده است.

به گزارش گاردین، تو این مطالعه آمده است: بوسیله ترانه تحقق این هدف لازم است زباله های پلاستیکی حدود ۲۵ تا ۴۰ درصد کاهش مشهود کند و مدیریت پسماند پلاستیکی در کشورهای کمتر درآمد از شش بوسیله ۶۰ درصد تکثیر علنی بطی ء. همچنین پاکسازی ۴۰ درصد از زباله های تولیدی در سال ضروری است.
  • ۹۹/۰۶/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی