بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

امیزفیت به تری مدل جدید شایسته کردن های هوشمند قوم ی GTS و GTR، یعنی جی تی اس ۲ (Amazfit GTS 2) و جی تی آر ۲ (Amazfit GTR 2) را با برگزاری رویدادی رسمی رونمایی کرده است که روی حوزه تناسب اندام متمرکز هستند. این ساعت های جدید ازلحاظ طراحی قشری اندکی تغییر کرده اند و قابلیت های جدیدی برای ارائه دارند.  شایسته کردن Amazfit GTR 2 نمایشگری دایره ای شکل و ساعت Amazfit GTS 2 نمایشگری مربعی شکل داردکه درون نگاه اول، ما را یاد ساعتی جدید و محبوب می اندازد. بنابراین به طور کلی ازلحاظ ظاهری، تضاد های محسوسی بین دو زمانه جدید وجود دارد.



امیزفیت GTR 2

ابعاد روزگار Amazfit GTR 2 درمقایسه با نسل قبل نسبتا کوچک تر است و از نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی قدیم روشن AMOLED با حداکثر روشنایی ۴۵۰ عزم استفاده می یواش. نمونه کلاسیک زمانه اندام ای از جنس فولاد ضدزنگ و سد چرمی دارد؛ درحالی که مقیاس اسپرت به قد ای از جنس آلیاژ آلومینیوم و بند سیلیکونی فراهم شده است.

همان طورکه اشاره کردیم، شایسته کردن های جدید امیزفیت روی تناسب اندام متمرکز هستند؛ به همین دلیل، می توانند گوناگون فعالیت های ورزشی را پایش کنند. امیزفیت می گوید ساعت GTR 2 درحال مجهز ۱۲ حالت ورزشی صنف ای را پایش می کند و این تعداد داخل آینده به ۹۰ می رسد. تو این ساعت، از حسگر عام هوامی بخاطر پایش نبض دل با معروفیت BioTracker PPG کاربرد شده که می تواند ۲۴ ساعته روی نبض قلب بازرسی کند. این ساعت از کند افزار اختصاص ی امیزفیت بوسیله اشتهار PAI بهره می سرما که می تواند براساس فعالیت کاربر در طول روز و ضربان قلبش، امتیاز خاصی برایش در نظر بگیرد.

یکی از قابلیت های مهم Amazfit GTR 2 و GTS 2 این است که می توانند سطح اکسیژن خون را تخمین بزنند. ظاهرا این قابلیت که داخل اپل واچ سری ۶هم دیده می شود، کم کمینه در حال تغییر شدن به مشخصه ای جدایی ناپذیر از زمانه های هوشمند پرچم دار است.

براساس ادعای هوامی، زمانه های جدید امیزفیت از موتور ویژه ای با عنوان OxygenBeats بخاطر تقویم اکسیژن خون و از موتوری تخصصی با معروفیت SomnusCare بخاطر بازرسی روی خواب کاربر نصیب می ببرند. دو سواری یادشده در شرکت با یکدیگر می توانند داده های سطح اکسیژن خون را اندازه بگیرند تا درنهایت، امتیاز خاصی بوسیله کیفیت تنفس کاربر در طول خواب بدهند. امیزفیت مطالبه می یواش حسگر اکسیژن خون به کاررفته در ساعت های جدیدش ۹۶ درصد دقت دارد.

ویژگی های مهم ساعت Amazfit GTR 2 عبارت اند از: جهیز موقعیت یابی داخلی GPS GLONASS، تراشه ی NFC، معاون صوتی هوشمند، مقاومت دربرابر نفوذ آب تا فشار پنج اتمسفر و چهار گیگابایت ذهن ی ذخیره سازی به سرود ذخیره ی متجاوز از ۶۰۰ موسیقی. این ساعت با هربار شارژ حداکثر ۳۸ روز دوام می آورد و برضد نسل قبل، می توان بوسیله تماس های ورودی گوشی هوشمند پاسخ داد. تا پیش از معرفی ساعت های جدید، این قابلیت فقط درون ساعت Amazfit Nexo عرضه می شد. 

امیزفیت GTS 2

طراحی Amazfit GTS 2 با دیگر روزگار جدید امیزفیت متفاوت است. مدل پیشین این شایسته کردن درزمینه ی پایش فعالیت های ورزشی به نوع دوستی عمل می کرد؛ ولی با مشکلاتی مشت و پنجه مواجه حیات و همین موضوع باعث می شد کارشناسان به پیشنهاد آن غبطه چندانی نداشته باشند. Amazfit GTS 2 درمقایسه با مدل اول، سبک تر و مصنوع پر حرارت است و از نمایشگر ۱٫۶۵ اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت و پوشش ضد شیار و خش بهره می سرما.

درحال حاضر، ساعت GTS 2 همچون GTR 2 می تواند روی ۱۲ حالت ورزشی حرفه ای نظارت کند و در آینده با دریافت به روزرسانی، از ۹۰ حالت ورزشی پشتیبانی خواهد کرد. اکثر مشخصات در بین دو ساعت جدید امیزفیت مشترک هستند؛ بدین ترتیب، GTS 2 نیز تا فشار پنج اتمسفر دربرابر نفوذ آب مقاومت است، سطح اکسیژن خون را ارزیابی می زند، ۲۴ ساعته ضربان قلب را ثبت می کند، به چهار گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی و  GPS تویی مجهز است و با آن تماس ها را می توان پاسخ انصاف.  تنها تفاوت بین روزگار های جدید امیزفیت زبان نقشه کشی و زندگی باتری آن ها است. براساس اعلام رسمی، Amazfit GTS 2 می تواند حداکثر هفت روز شارژدهی یواش و اگر کاربر از آن بسیار استعمال نکند، این زمان بیست زمانه دیگر اضافه می یابد.

مدل اسپرت ساعت Amazfit GTR 2 با ارزش ۹۹۹ یوآن (تقریبا ۱۴۷ دلار) و مدل کلاسیک با بند چرمی با قیمت ۱٬۰۹۹ یوآن (تقریبا ۱۶۱ دلار) و Amazfit GTS 2 با نرخ ۹۹۹ یوآن (تقریبا ۱۴۷ دلار) به بازار نمایش می شود. عرضه ی هر دو شایسته کردن از ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲ نرمی ۱۳۹۹) در بازار چین آغاز می شود؛ اما فعلا نمی دانیم این روزگار ها در بازارهای بین المللی غم عرضه می شوند یا خیر.بیشتر بخوانید:مطالعه می بند 5iFixit اپل واچ سری 6 را کالبدشکافی کردگلکسی واچ 3 داخل طبق اولین مدل ساعت های هوشمند سامسونگ قرار گرفتهرآنچه اپل در رویداد Time Flies معرفی کردن کردمقایسه اپل واچ های 2020 با گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2
  • ۹۹/۰۷/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی