بازی کده مجله تخصصی مهندسی برق

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان بهداشت جهانی در خبری جدید اطلاع دادن کرد آزمایشی که می تواندکووید-۱۹ را درون عزت چند دقیقه تشخیص دهد، حجم نمره بیماران کرونایی داخل کشورهای کم درآمد و متوسط را به طرز چشمگیری گسترش می دهد. قرار است برگ این آزمایش تو ۱۳۳ قلمرو کم توان توزیع شود.

این موسسه آزمایشی را از کار افتادن کرده است که با استفاده از آنتی ژن ها و پروتئین های ویروس، افراد مبتلا به کرونا را شناسایی می نرم. ارج این تست ۵ دلار اعلام شده است. این آزمایش از دقت پایین تری برخوردار هست، اما نسبتا سریع العمل تر از تست های PCR افراد راوی کرونایی را شناسایی می کند.

تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان جهانی بهداشت این برنامه را به عنوان وقوف خوب در مبارزه با کووید-۱۹ ستود.

وی ادامه داد: این آزمایش بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه نتیجه را مشخص می کند و متجاوز ارزان تر از سایر آزمایش ها است. از این آزمایش ها می قابلیت در مناطق کمتر قابلیت و فقیر استفاده کرد تا جلوی گسترش بیشتر ویروس کرونا را گرفت.

آدهانوم گفت: اما برای تهیه تجهیزات این آزمایش و توزیع آن بین کشورهای اندک توان باید منابع مالی نیکی پیدا کرد که حدود ۶۰۰ میلیون دلار نیاز داریم.
  • ۹۹/۰۷/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی